Marius2002 Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Jeg mener det er en privatsak akkurat det der med hvor mye man får igjen og hvor mye man eventuelt skylder. Derfor velger jeg verken å dele det her eller på facebook slik som mange gjør Datsun kommer forresten tilbake: http://www.leftlanenews.com/carlos-ghos ... -2014.html Men bare foreløpig i India, Indonesia og Russland.
Fredrik Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Jeg mener det er en privatsak akkurat det der med hvor mye man får igjen og hvor mye man eventuelt skylder. Derfor velger jeg verken å dele det her eller på facebook slik som mange gjør Datsun kommer forresten tilbake: http://www.leftlanenews.com/carlos-ghos ... -2014.html Men bare foreløpig i India, Indonesia og Russland. Det er jo de som tror at de omtrent har vunnet i lotto hvis de får penger tilbake på skatten. Derfor er det kanskje ikke så merkelig at de roper hurra tre ganger og roper nyheten ut i øst og vest. På den annen side er det vel også slik at staten gir en fornuftig rente på pengene før de blir utbetalt. Et aldri så lite sparetriks hvis finansmarkedet er ekstra uforutsigelig. Jeg er naturligvis helt enig med deg og Yngvejos kommentar deler jeg også...
Yngvejos Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Jeg mener det er en privatsak akkurat det der med hvor mye man får igjen og hvor mye man eventuelt skylder. Derfor velger jeg verken å dele det her eller på facebook slik som mange gjør Datsun kommer forresten tilbake: http://www.leftlanenews.com/carlos-ghos ... -2014.html Men bare foreløpig i India, Indonesia og Russland. Det er jo de som tror at de omtrent har vunnet i lotto hvis de får penger tilbake på skatten. Derfor er det kanskje ikke så merkelig at de roper hurra tre ganger og roper nyheten ut i øst og vest. På den annen side er det vel også slik at staten gir en fornuftig rente på pengene før de blir utbetalt. Et aldri så lite sparetriks hvis finansmarkedet er ekstra uforutsigelig. Jeg er naturligvis helt enig med deg og Yngvejos kommentar deler jeg også... Renten må være eneste argument for å betale for mye skatt. Problemet er jo da at man låser pengene frem til skatteoppgjøret. De gode rentene kan fort gå opp i spinninga hvis man feks må ta opp ett forbrukslån for å kjøpe ny vaskemaskin og kjøleskap før skatteoppgjøret. Erfaringsmessig ender jeg alltid ørlite i minus ved bruk av tabelltrekk. Så lenge jeg greier å skrive det til -100 eller høyere, er jeg storfornøyd med skatteoppgjøret. Istedet for ekstra skattetrekk, har jeg 5% aksjesparing i firmaet jeg jobber for. Der er det lettere for at pengene går i glemmeboka og virkelig formerer seg.
tonyku Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Det er da vell opp til hver enkelt person om dem vil dele om dem får eller må betale tilbake skatt. Det er vell ikke noe å skrike høyt om. Jeg opplever som oftest å lese om dem som får igjenn på skatten, enn dem som må betale. Å det ropes gjerne høyest på f.eks Facebook. Ikke oppfatt meg feil her. Holder meg som regel ganske lavt når det gjelder å diskutere. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
tonyku Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Noen som har tips angående valp som bjeffer? Vann med litt sitron essens i en sprayflaske. Spray den på nesa hver gang den bjeffer. Står mye rart viss du googler og Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Spretter Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Noen som har tips angående valp som bjeffer? Noen bikkjer bjeffer, andre ikke.... Hva slags hund er det? Vi har fransk bulldog og boxer, og til sammen bjeffer de ca 4 ganger i uka. Og da er det kun ett bjeff om gangen, så ferdig.
S.Hafsmo Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Hvorfor har all e-post forsvunnet fra Hotmailkontoen min? Bruker den riktignok ikke lengre, siden jeg har byttet til Gmail, men hadde mye brukbar info lagret på den gamle. I dag er plutselig alt vekke.
awt Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 For det er slik Hotmail er, forstå det den som kan. Mener på de blir lagret i seks måneder om kontoen ikke benyttes.
flonoen Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 På den annen side er det vel også slik at staten gir en fornuftig rente på pengene før de blir utbetalt. Et aldri så lite sparetriks hvis finansmarkedet er ekstra uforutsigelig. Jeg er naturligvis helt enig med deg og Yngvejos kommentar deler jeg også... Men den renta er vel ikke så voldsomt god? Om man tar de kronene man betaler for mye og heller setter på høgrentekonto til 3,5-4% rente, vil vel det være lurere i det lange løp. Med mindre det faktisk er slik at renta er usannsynlig god.
awt Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Setter man pengene på en (høyrente-) konto får man også rente hele inntektsåret, og frem til man evt. tar de ut. Fra staten får man kun rente fra årsskiftet.
S.Hafsmo Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 For det er slik Hotmail er, forstå det den som kan. Mener på de blir lagret i seks måneder om kontoen ikke benyttes. Nå virker det igjen. Logge ut og inn, så var alt i orden. Hotmail er noe drit..
Larsinnj Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Da har Mercedesen trillet ut av gårdsplassen min for aller siste gang. Så nå skal jeg ikke ha Mercedes før jeg kommer over en billig W100 600 Pullman, noe jeg tviler på skjer med det første!
wicky124 Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 heyhey... ikke glem at du kommer til å savne merca
Robkill Skrevet Mars 20, 2012 Skrevet Mars 20, 2012 Da har Mercedesen trillet ut av gårdsplassen min for aller siste gang. Så nå skal jeg ikke ha Mercedes før jeg kommer over en billig W100 600 Pullman, noe jeg tviler på skjer med det første! pfft! Brått en dag kommer trangen smygene på deg, så blir det MB på nytt
Anbefalte innlegg