Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

":2sjpugn0]Fredrik: 20 grader!? Hvordan er det meldt i påsken? Er jo nesten fristende å sette hele familien i bilen og dra sydover :)

Påsken ligger vel i uke 16 (altså om ca. tre uker) og det er veldig vanskelig å mene noe om været så langt frem her på Jylland. Normalt så er imidlertid april den tørreste måneden i året og dette betyr stort sett dager med sol og 15-20 varmegrader. Hvis dere har lyst på en tur sydover i påsken er dere selvfølgelig alle sammen hjertelig velkomne her. Vi er hjemme i hele påsken... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg var en glad kar istad !

Cruiza i ca 140 på firefelten, kommer så til ett sted politiet pleier og stå, på toppen av påkjøringa til motorveien. Hvertfall så pleier jeg alltid og bremse ned der men tenkte fakk it og cruiza videre og bestemte meg for og snu hodet raskt opp der istedet... snur hodet og woho der står det 2 snut biler og en dude med laser ! Tror aldri jeg har smelt foten på bremsen så fort men likevell prøvd å gjøre det diskreet hehe.. bare flaks de ikke kom etter meg må være syke bremser på sierran eller no :P

Du imponerer stadig. Hvor hard smell skal det til før du lærer? Har på følelsen at den smellen ikke er så fryktelig langt rundt hjørnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert flere som har sett/hørt denn før. Men har ikke før nå fått se bilder av motorrom.

BMW 116d ombygd om med m3 e92 motor, 420hester, performancestoler ++

sktxjsyb8wlbx8zosxyw.jpg

xzqkt6b3qo6hkn3w9s6z.jpg

bayfji16yhkwa0yrm3nj.jpg

ee1x9pzbxavre3o0h89b.jpg

0gmzj0wv2u3oqbrfgs79.jpg

Å satan, den kunne jeg tenkt meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som aner hvordan føre er oslo - trondheim? Skal kjøre om Rena og nordover. Hører at været i bartebyen er mer vinter enn før ;) Glatt og hålkete!

Det er grisete og kaldt (under 0) i Trondheim for tida. Antar at det er grisete et stykke sørover også. Er mer vinter ja enn vår. Drittlei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg var en glad kar istad !

Cruiza i ca 140 på firefelten, kommer så til ett sted politiet pleier og stå, på toppen av påkjøringa til motorveien. Hvertfall så pleier jeg alltid og bremse ned der men tenkte fakk it og cruiza videre og bestemte meg for og snu hodet raskt opp der istedet... snur hodet og woho der står det 2 snut biler og en dude med laser ! Tror aldri jeg har smelt foten på bremsen så fort men likevell prøvd å gjøre det diskreet hehe.. bare flaks de ikke kom etter meg må være syke bremser på sierran eller no :P

Du imponerer stadig. Hvor hard smell skal det til før du lærer? Har på følelsen at den smellen ikke er så fryktelig langt rundt hjørnet..

Det skal endel til for at jeg får nok av folk, men nå er det jaggu på grensa.. #-o:stupid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...