Kvasi Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Var ute og IXet litt i går Skjedd et eller annet føkt med lyden på filmen men.. :/ http://s962.photobucket.com/albums/ae10 ... I_0208.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 ":2sjpugn0]Fredrik: 20 grader!? Hvordan er det meldt i påsken? Er jo nesten fristende å sette hele familien i bilen og dra sydover Påsken ligger vel i uke 16 (altså om ca. tre uker) og det er veldig vanskelig å mene noe om været så langt frem her på Jylland. Normalt så er imidlertid april den tørreste måneden i året og dette betyr stort sett dager med sol og 15-20 varmegrader. Hvis dere har lyst på en tur sydover i påsken er dere selvfølgelig alle sammen hjertelig velkomne her. Vi er hjemme i hele påsken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Gjett om jeg var en glad kar istad !Cruiza i ca 140 på firefelten, kommer så til ett sted politiet pleier og stå, på toppen av påkjøringa til motorveien. Hvertfall så pleier jeg alltid og bremse ned der men tenkte fakk it og cruiza videre og bestemte meg for og snu hodet raskt opp der istedet... snur hodet og woho der står det 2 snut biler og en dude med laser ! Tror aldri jeg har smelt foten på bremsen så fort men likevell prøvd å gjøre det diskreet hehe.. bare flaks de ikke kom etter meg må være syke bremser på sierran eller no Du imponerer stadig. Hvor hard smell skal det til før du lærer? Har på følelsen at den smellen ikke er så fryktelig langt rundt hjørnet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Marius2002: Ja, vi har alle våre preferanser Hvem kan dette være???? mobil.aftenposten.no/a.mob?i=4076250&p=aftenposten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Sikkert flere som har sett/hørt denn før. Men har ikke før nå fått se bilder av motorrom. BMW 116d ombygd om med m3 e92 motor, 420hester, performancestoler ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Sikkert flere som har sett/hørt denn før. Men har ikke før nå fått se bilder av motorrom.BMW 116d ombygd om med m3 e92 motor, 420hester, performancestoler ++ Å satan, den kunne jeg tenkt meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Der snakker vi SKIKKELIG Performance 1'er Fredrik: Skal tenke på det Usikker på hvor godt gutta liker å dra på langtur, selv om de sover den ene timen fra Oslo til Fredrikstad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Noen som aner hvordan føre er oslo - trondheim? Skal kjøre om Rena og nordover. Hører at været i bartebyen er mer vinter enn før Glatt og hålkete! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Kommer nedover jeg Fredrik. Den 1ern er skamtøff. Tipper det er samme bilen de hadde på treff i fjor. Men er det orginalt 116d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Var på rudskogen i fjord ja Er orginalt en norsk 116d ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Godkjent bygge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Den er fin den Har en video av den på youtube. Skal finne den fram. Filma den når den gav på en sen kveld EDIT: Her er filmen av 1'ern. Dårlig kvalitet , men du hører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Noen som aner hvordan føre er oslo - trondheim? Skal kjøre om Rena og nordover. Hører at været i bartebyen er mer vinter enn før Glatt og hålkete! Det er grisete og kaldt (under 0) i Trondheim for tida. Antar at det er grisete et stykke sørover også. Er mer vinter ja enn vår. Drittlei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Gjett om jeg var en glad kar istad !Cruiza i ca 140 på firefelten, kommer så til ett sted politiet pleier og stå, på toppen av påkjøringa til motorveien. Hvertfall så pleier jeg alltid og bremse ned der men tenkte fakk it og cruiza videre og bestemte meg for og snu hodet raskt opp der istedet... snur hodet og woho der står det 2 snut biler og en dude med laser ! Tror aldri jeg har smelt foten på bremsen så fort men likevell prøvd å gjøre det diskreet hehe.. bare flaks de ikke kom etter meg må være syke bremser på sierran eller no Du imponerer stadig. Hvor hard smell skal det til før du lærer? Har på følelsen at den smellen ikke er så fryktelig langt rundt hjørnet.. Det skal endel til for at jeg får nok av folk, men nå er det jaggu på grensa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Godkjent bygge? Dette er den andre av to 150i med e39 m5 v8, bygd av Hartge. Om den norske er godkjent vet jeg ikke, men skulle tro det da Hartge står bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg