Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stjal fra stenshagen...lurte NESTEN på å kjøpe den på impuls...glad jeg ikke gjorde det....Den bilen skuffet stort...

Har selv kjørt 730d og kan ikke si jeg ble skuffet men, kanskje litt for lite drag i motoren i en såpass stor bil men ellers så var den fin :) Er jo en svær jævel av en bil men den var overraskende fin å kjøre litt hardt i svinger med, men igjen så savnet jeg litt ekstra trøkk fra motoren :?

Med tanke på verdifallet så skal du være glad du droppa det, men likevel! F01 er F01, kongen på haugen 8)

Skrevet

S-klassen rekker ikke F01 til knæra en gang med tanke på design, kjøreegenskaper, teknikk og stil #-o Og ja, jeg har kjørt S-klassen også til og med en S500 :)

Til og med A8 legger seg forran denne forvokste drosja :wink:

Skrevet
S-klassen rekker ikke F01 til knæra en gang med tanke på design, kjøreegenskaper, teknikk og stil #-o Og ja, jeg har kjørt S-klassen også til og med en S500 :)

Til og med A8 legger seg forran denne forvokste drosja :wink:

Muligens moden for utskiftning, men å kalle det for en forvokst drosje blir litt drøyt. Designmessig foretrekker jeg faktisk S-klassens "gamle" design foran F01 sitt relativt nye design. S-klassen distanserer seg mer fra de andre Mercedesene, og den ser mer massiv og stilfull ut. 7-serien er pen, men den ligner for mye på 5-serie, og det er ikke optimalt når det kommer til merkets flaggskip.

Skrevet
Stjal fra stenshagen...lurte NESTEN på å kjøpe den på impuls...glad jeg ikke gjorde det....Den bilen skuffet stort...

Få høre da... hvorfor skuffet bilen stort?... :)

Skrevet

Har selv kjørt 730d og kan ikke si jeg ble skuffet men, kanskje litt for lite drag i motoren i en såpass stor bil men ellers så var den fin :) Er jo en svær jævel av en bil men den var overraskende fin å kjøre litt hardt i svinger med, men igjen så savnet jeg litt ekstra trøkk fra motoren :?

Med tanke på verdifallet så skal du være glad du droppa det, men likevel! F01 er F01, kongen på haugen 8)

kjøp deg 740 xd, eller 750xi ;)

Skrevet
En heeelt rå E39 tilsalgs nå, ikke så veldig dyrt heller egentlig!

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34469065

Ja har sett den der, så veldig fin ut! Synes ikke prisen var helt gærn men vet ikke helt hvr de pleier å ligge i pris?

Lå en sedan ute for 2 år siden hvis jeg ikke husker helt feil, sølvfarget m/sort skinn og med 174000 kjørte km. Den gikk for 270000..

Må jo være den mest perfekte familiebilen :-k

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...