scoot Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Okei, i kveld ble det powerflex + fjernstyrt sentrallås på tralla. Og jeg har følgende beskjed til alle med E34: Powerflex er sansynligvis den de best brukte 1000kr i hele mitt liv.....
Shattered Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Noen som vet om det er mye jobb å bytte lykteglass på E46 sedan?
Mattae Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 men om filmen skulle bli dårlig etterhvert, får jeg fjerna den igjen da uten ryke varmetrådene?
Nytern Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Jeg får ikke selge ventilhetteterninger her inne, men denne karen får selge ett lass med smykker og minnepinner som "kona ikke trengte" uten at noen reagerer.. Bra jobba. viewtopic.php?f=15&t=226199
oddis Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Med mindre du ikke åpenbart driver butikk så burde du ikke bli stoppet. Selvfølgelig, dukker det opp igjen gang på gang at du selger samme type ting som du tilfeldigvis har til overs så skjønner jeg. Jeg har forøvrig ikke sett anonnsen din så jeg skal ikke dra noen konklusjoner. Ta det opp med moderatoren som stoppet deg.
Nytern Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Skjønner veldig godt at jeg fikk annonsa mi fjernet, jeg hadde noen sett med terninger som jeg solgte her. Handler ikke om det, er bare greia med likhet for alle.. Har prøvd å få svar på hvorfor det bedrives selektiv avstraffing mht butikkdrift her inne, men får ingen svar. Nok om det, jeg får krype tilbake til hula jeg kom fra Hyggelig å se deg igjen, oddis!
Lars89 Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Noen som vet om det er mye jobb å bytte lykteglass på E46 sedan? Neida. Kjapt å enkelt det
Shattered Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Noen som vet om det er mye jobb å bytte lykteglass på E46 sedan? Neida. Kjapt å enkelt det Er det samme opplegg på sedan?
Lars89 Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Noen som vet om det er mye jobb å bytte lykteglass på E46 sedan? Neida. Kjapt å enkelt det Er det samme opplegg på sedan? Jepp. Eneste evt forskjell fra videoen er at du kanskje må presse ned en tapp gjennom hullet i skjermen isteden for å skru for å få ut blinklyset
knut_olestad Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Planeten vår er ikke store klumpen i den store sammenheng.. VY Canis Majoris har til sammenligning en radius ca 2000 ganger vår egen sol. Så da lærte dere noe i natt og
asv Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Skjønner veldig godt at jeg fikk annonsa mi fjernet, jeg hadde noen sett med terninger som jeg solgte her. Handler ikke om det, er bare greia med likhet for alle.. Har prøvd å få svar på hvorfor det bedrives selektiv avstraffing mht butikkdrift her inne, men får ingen svar. Nok om det, jeg får krype tilbake til hula jeg kom fra Hyggelig å se deg igjen, oddis! Jeg har reagert på det samme. Også reagert på en moderator som selv behandlet en klage på seg selv som jeg rapporterte inn... Likhet i loven gjelder ikke alltid dessverre.
Fredrik 90 Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Også reagert på en moderator som selv behandlet en klage på seg selv som jeg rapporterte inn... Likhet i loven gjelder ikke alltid dessverre. Noe annet som også ikke er bra er at moderatorene har "yndligs medlemmer" som får gjøre hva de vil, mens andre blir utvist for å gjøre det samme
scoot Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Skjønner veldig godt at jeg fikk annonsa mi fjernet, jeg hadde noen sett med terninger som jeg solgte her. Handler ikke om det, er bare greia med likhet for alle.. Har prøvd å få svar på hvorfor det bedrives selektiv avstraffing mht butikkdrift her inne, men får ingen svar. Nok om det, jeg får krype tilbake til hula jeg kom fra Hyggelig å se deg igjen, oddis! Jeg fikk samme behandling når jeg tok inn noen Service-resettere via ebay. Solgte de ikke til dyr pris heller, tjente ikke mye på dem, men den ble stengt med beskjed at jeg drev butikk og måtte betale for meg. Fair enough - sendte mail til Gunnar ( som aldri svarer! ) og fikk svar etter den 10. mailen - 6mnd etterpå med beskjeden: Vi ønsker ikke flere sponsorer. .. Det vil si at Gunnar ikke ønsket penger for at jeg kunne ha en annonse gående med noen service-resettere til snaue 150 kr eller hva jeg solgte de for. Flott system det greine der. Trodde at bimmers ønsket mer penger i kassa jeg? I mine øyne er det på tide med litt fornyelse av driften her inne, toppene bryr seg rett og slett ikke lenger.
ls44mm Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Noen spess krav bimmers har til moderator? Hva er kriteriene for å søke?
Anbefalte innlegg