316 Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Edit: For en nydelig E12 316! Er svak for de gamle klassikerne der altså Kjør på da. 525 med lite på telleren. Bil som jeg siklet på mens jeg gikk på skolen, var ei lærerinne som hadde den da!
[space] Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Ble en 520da M-Sport med greit utstyr denne gangen. Kjører stort sett på østlandet så vurderte Hk opp mot utstyr. Er en 2011 modell som er Norsk. Liker at de har 5år/200km garanti. Satser på å få betalt den ned på 3-4 år. Så får vi se på mer hk neste gang. Syns faktisk 163 hk gikk like greit som 183 hk versjon. Så ble 163 hk. Fikk faktisk en veldig god pris så gleder meg enormt. De 4 neste dagene kommer til å bli laaaange hehe. Audien jeg har er god altså men må innrømme at Audi blir kjedelig over tid hehe. 163-hesteren overrasket meg stort da jeg prøvekjørte den! Fikk mer enn greit nok, og da kom jeg til butikken i Z4'en. Perfekt familievogn. Stille og rolig i coupeen, og bra med drag. Deilig bil!
Fredrik 90 Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Ble en 520da M-Sport med greit utstyr denne gangen. Kjører stort sett på østlandet så vurderte Hk opp mot utstyr. Er en 2011 modell som er Norsk. Liker at de har 5år/200km garanti. Satser på å få betalt den ned på 3-4 år. Så får vi se på mer hk neste gang. Syns faktisk 163 hk gikk like greit som 183 hk versjon. Så ble 163 hk. Fikk faktisk en veldig god pris så gleder meg enormt. De 4 neste dagene kommer til å bli laaaange hehe. Audien jeg har er god altså men må innrømme at Audi blir kjedelig over tid hehe. 520d er jo en veldig fin motor som holder i massevis til Norsk trafikk, er bare jeg som er så nazi på det med rekkesekser i BMW. Det viktigste er jo at du får en F10 med masse utstyr som du selv er fornøyd med, dette er konge biler uansett motorisering Har selv kun kjørt 163 hestern og vet ikke hvordan den er i forhold til 184 hk, men de fleste sier at forskjellene er minimale eller ikke merkbart. Har selv ikke behov for massevis av krefter i det daglige, merker selv at jeg fint kunne klart meg med en 316d i stede for 325Den jeg har. Men jeg liker å kunne trøkke til en gang i blant, føler meg litt "låst" hvis jeg ikke kan det Audi er flotte bilder for all del, men meg er enig i at de blir kjedelige i lengden (og fulle av feil) Kjør på da. 525 med lite på telleren. Bil som jeg siklet på mens jeg gikk på skolen, var ei lærerinne som hadde den da! Skulle gjerne ha gjort det men jeg har dessverre ikke plass eller tid til en sånn bil, har både E90en og E34en i tillegg til madammens Polo på plassen her. Men jeg håper den havner i et godt hjem, ikke ikke oss sånne ....... som han "rakett" dusten som herjer i filler en 73 E12 520 på forumet her
[space] Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Kjekk klokke: http://www.thelifefiles.com/2012/05/15/ ... cheduling/
Kvasi Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 ":64u1piyc]Ble en 520da M-Sport med greit utstyr denne gangen. Kjører stort sett på østlandet så vurderte Hk opp mot utstyr. Er en 2011 modell som er Norsk. Liker at de har 5år/200km garanti. Satser på å få betalt den ned på 3-4 år. Så får vi se på mer hk neste gang. Syns faktisk 163 hk gikk like greit som 183 hk versjon. Så ble 163 hk. Fikk faktisk en veldig god pris så gleder meg enormt. De 4 neste dagene kommer til å bli laaaange hehe. Audien jeg har er god altså men må innrømme at Audi blir kjedelig over tid hehe. 163-hesteren overrasket meg stort da jeg prøvekjørte den! Fikk mer enn greit nok, og da kom jeg til butikken i Z4'en. Perfekt familievogn. Stille og rolig i coupeen, og bra med drag. Deilig bil! Hvor mye NM opererer de nye med? Ser for meg at 400 bør være minimum på den..
Kjennern Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Er ikke uenig i at R6 er fine motorer. Har fortsatt Caben med 2.2L. Men fader mye det koster i forhold til bruken her hjemme. Hadde ting vært annerledes hadde det blitt 535i. Men avgiftene blir litt høye..
fish Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Skuffet.no Ikke fornøyd med pakken fra GS... Virker som ett simpelt coiloversett. Ingen papirer, ingen monterings-/brukerveiledning og delene virker dårlig tilpasset. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?0ehwjp Sent from my iPhone using Tapatalk.
Fredrik 90 Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Er ikke uenig i at R6 er fine motorer. Har fortsatt Caben med 2.2L. Men fader mye det koster i forhold til bruken her hjemme. Hadde ting vært annerledes hadde det blitt 535i. Men avgiftene blir litt høye.. Ingenting er som rekkesekser, og helst bensin Det er derfor jeg er glad jeg har E34en også, så jeg kan nyte M50ens stille og kultiverte gange på beste BMW maneer Det er hårreisende å mye staten tar i avgifter, selv på en 525d. Bilen kan koste 330 000 kr i Tyskland og ferdig på skilter her så bikker den lett 600 000 ,- Men det er verre avgifter i Danmark, Nederland og Hellas får vi trøste oss med
///FredriK.S Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 [ Bilde ]Skuffet.no Ikke fornøyd med pakken fra GS... Virker som ett simpelt coiloversett. Ingen papirer, ingen monterings-/brukerveiledning og delene virker dårlig tilpasset. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?0ehwjp Sent from my iPhone using Tapatalk. Dårlig at det ikke fulgte med papirer da. Påstår de at det følger med? Men pleier det å følge med brukerveiledning på senkesett da?
Kvasi Skrevet Mai 16, 2012 Skrevet Mai 16, 2012 Er ikke uenig i at R6 er fine motorer. Har fortsatt Caben med 2.2L. Men fader mye det koster i forhold til bruken her hjemme. Hadde ting vært annerledes hadde det blitt 535i. Men avgiftene blir litt høye.. Ingenting er som rekkesekser, og helst bensin Det er derfor jeg er glad jeg har E34en også, så jeg kan nyte M50ens stille og kultiverte gange på beste BMW maneer Det er hårreisende å mye staten tar i avgifter, selv på en 525d. Bilen kan koste 330 000 kr i Tyskland og ferdig på skilter her så bikker den lett 600 000 ,- Men det er verre avgifter i Danmark, Nederland og Hellas får vi trøste oss med Importerte en A3T i -99. Betalte 100 for bilen og 120k for norske skilt..
Jordfræsar Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Gratulerer med dagen nordmenn Hipp hurra, hurra, hurraaaaa!
Jordfræsar Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 [ Bilde ]Skuffet.no Ikke fornøyd med pakken fra GS... Virker som ett simpelt coiloversett. Ingen papirer, ingen monterings-/brukerveiledning og delene virker dårlig tilpasset. --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?0ehwjp Sent from my iPhone using Tapatalk. Mener det var en som hadde montert på sitt og ene demper'n knakk etter kort tid. Husker jeg titta på det, men handla Supersport Black Evolution sitt i stedet pga tilbakemeldinger.
haybimmsen Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Gratulere med dagen folket:)! Lurer felt på en ting her, bakre høyre hjul på BMWen har alltid hatt litt dårlig spissing, nå som den ble senket noen hakk, så blei det 1000 ganger værre selvfølgelig. En ser til og med med øye at høyre hjulet e heilt føkka. Hva kan dette ha seg?, tviler på de kan justere så masse på en firhjulskontroll:s?
scoot Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 E36 det er snakk om? Da mener jeg bestemt at de kan justere ganske mye på 4hjulskontroll. Uansett - TA FIREHJULSKONTROLL. Jeg spiste opp 2 helt nye dekk på 4 uker fordi jeg drøya med å ta firehjulskontrollen
Anbefalte innlegg