Fredrik 90 Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Går rundt og har sykt lyst på båt om dagene, denna må jeg si var sykt fristende: http://www.finn.no/finn/boat/used/objec ... e=34972766 Og det fine er at den veier ikke mer enn at jeg kan dra den med E34en (har ikke hengerfeste på E90en) og med gratis bryggeplass med tilhørende vinterlagringsplass i familien så har man spart enda noen tusenlapper Har man først hatt båt så er det vanskelig å gå igjennom en sommer uten Men det er dyrt, veldig dyrt så det får bli med drømmen inntil videre
Shattered Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Er i gang med pussing nå! Tips til papir jeg bør bruke? Har pus sa vekk møkk med stålbørste nå![ Bilde ] [ Bilde ] Ingen som har peiling? lambi skal visst være bra sir dem ka pussepapir du meina? p120 osv?? hva er er btw? Haha! Er sideskjørt til bilen min, e46 har p40 og p120 liggende! Vet ikke hva jeg skal bruke...
noekult Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Takk for info fish. Den står uten skilter nå. Kom på at de kan gi bot til biler som står på gata uten vanlige skilter, da. Hmm... Gleder meg til å se den! Gubbebil Du får si i fra om du kommer på bedre tanker.... Holder jo til på Odden selv! Men joda, de kan gi bort til biler på gata så sant du har chassinummeret på den Men blir bilen meldt stjålet har du et lite problem der du står registrert som eier av prøveskilt til bilen. Hehe, tenkte på deg da jeg fikk vite at bilen var på Nesodden Fint stykke land Tenkte i grunn å bare hente den så lenge den kjører og stopper, og kjøre den en gang i uka på prøveskilter for å holde liv i den. 1. juli blir årsavgifta halvert, da kan jeg vurdere å få den godkjent hvis det går ann... Går det ikke, så får vi bare dra på en skogstur og hente vrakpanten dagen etter - så har jeg fått tilbake omregistreringa Vi gav en '94 Micra ganske mye tyn også for en stund siden, den skulle vrakes, haha den bilen tålte myyye, lille loppa ville aldri slutte å gå
Markus E30 Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Er ikke ikke meninga det skal bli en smuuud finish? 40 er små stein.
Julianv Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Imorgen er det 1 uke til jeg drar på roadtrip igjennom Europa med en kompis 13000km, 12 land i en god gammel E34 525i
Shattered Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Er ikke ikke meninga det skal bli en smuuud finish? 40 er små stein. Hvis du ser tilbake ei side, brukte jeg stålbørste for å få vekk møkka ved festene Tror ikke jeg skal satse på å bruke den, haha... Er 120 greit?
Markus E30 Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Stålbørste på plastik? Hadde du ikke svamp og varmt vann?
Shattered Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Stålbørste på plastik? Hadde du ikke svamp og varmt vann? Ga opp til slutt
Kennethe34 Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Er ikke ikke meninga det skal bli en smuuud finish? 40 er små stein. Hvis du ser tilbake ei side, brukte jeg stålbørste for å få vekk møkka ved festene Tror ikke jeg skal satse på å bruke den, haha... Er 120 greit? 120 er aaalt for grovt! Start med 240 og jobb deg oppover til 600/800 ellers vil du få enormt med sliperiper som skinner igjennom lakken. Stålbørste på plast er IKKE lurt, men det vet du kanskje nå
Fredrik Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Vi har tidligere vært innom historien om den daværende 19 årige tyske Mathias Rust som da den kalde krigen var på det kaldeste i 1987 ubemerket fløy en Cesna fra Tyskland via Finland til den røde plass midt i Moskva. Det var tidenes sikkerhetsskandale i Sovjetunionen og historien er stadig temmelig fascinerende... http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.8158049 viewtopic.php?f=9&t=34763&p=358784&hilit=mathias+rust#p358784
Marius2002 Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Var å skatet isted. Fant en gammel oppbrent(innvendige komponenter) laptop som ikke var brukenes lengre. Istedet for å hive den med en gang tok jeg og Eska(her på forumet) og skatet litt på den først. Mye fliring på oss ihvertfall... http://youtu.be/yy_Bp1KG9Eo
S.Hafsmo Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Går rundt og har sykt lyst på båt om dagene, denna må jeg si var sykt fristende:http://www.finn.no/finn/boat/used/objec ... e=34972766 Og det fine er at den veier ikke mer enn at jeg kan dra den med E34en (har ikke hengerfeste på E90en) og med gratis bryggeplass med tilhørende vinterlagringsplass i familien så har man spart enda noen tusenlapper Har man først hatt båt så er det vanskelig å gå igjennom en sommer uten Men det er dyrt, veldig dyrt så det får bli med drømmen inntil videre Har et par kamerater som kjører slike, og dem er vel stort sett ganske fornøyde. Personlig synes jeg kanskje det er litt lite båt for pengene, siden jeg betalte det samme for min Scand 7600, som er en betydelig større og romsligere båt, men disse holder seg godt i pris (spesielt med liten diesel) og er helt greie båter så lenge man ikke skal uttaskjærs.
[space] Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Noe slikt kunne vært fint: http://www.finn.no/finn/realestate/home ... e=35058599 (Resten krevde jo en del jobb, i tillegg til at det ligger i gokk og er alt for dyrt )
Fredrik Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Kult, men kanskje for spesielt interesserte... og små 10-12 Km utenfor Oslos grenser er da ikke i gokk. Det er omtrent det samme som Asker den andre veien... eller Svartskog/Ingierstrand sydover...
Anbefalte innlegg