Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blir E91 på meg i såfall... Får følge med litt i markedet der... Skulle hatt m-sport hvertfall... 318d greier seg sikkert.

Pass på at du kjøper en med aktiv styring, det er favorittfeaturen på min e91. ;)

Skrevet
Koster det noe å melde seg inn i BMWCCN?

500,-

Hva får man igjen for det da? Er det månedesblad eller noe? :)

Ja, Fahrfreude 3 pr. år. Og ikke minst, en god del rabattavtaler. Noen av dem er svært gunstige.

Skrevet
Koster det noe å melde seg inn i BMWCCN?

500,-

Hva får man igjen for det da? Er det månedesblad eller noe? :)

Er vel ca 4 blad i året samt man får være med på banekjøring og sosiale treff. Rabatter hos forskjellige aktører. Les mer på bmwccn.no.

Skrevet

Billigbil. Ble en 1997 modell Mercedes Benz C-Klasse. Med 1.8L 122hk.

Jeg er enda skeptisk til disse Mercedesene da jeg har hørt litt, men selgeren vet hva han har drevet med. Bilen fremstod som et prakteksempel, motorrom var knuske tørt, dørene tight og fin, gir og clutch også. Under var den nesten som ny. Personen har hatt den på bukk en gang i halvåret for å holde den ved like. Selgeren var en pensjonist. Han ville selge bilen fordi han nettopp hadde kjøpt seg en splitter ny BMW X3 med alt av utstyr og en splitter ny Citroen ett-eller-annet. Han syntes forresten Citroenen var bedre å kjøre enn BMWen. Men tilbake til Merca, den var fri for rust, untatt noen SMÅ lakkbobler som jeg skal ta med en gang. MYE bil for svært lite.

Selgeren kunne sikkert fått 10 000 mer for den, men som han selv sa "på bilmarkedet så må man være realist", jeg kunne ikke vært mer enig :) Skal å hente bilen i morgen.

Har en w202 jeg også. Avskiltet atm. I mitt tilfelle er jeg meget fornøyd med motor/gir. Grise pisket den 3 vinter på rad (og sommer forsåvidt å, men da fort fort) med heavy duty rattutslag og konstant på turtalsperra (manuell). Den har pasert 200k, men er ikke verre enn tikking. Jeg var litt yngre og litt drøyere. Og av alle mine bil venner i kretsen kan jeg med hånd på hjerte si at den bilen, den ble så innihelvete grisekjørt at det var ikke måte på. Så ja, er fornøyd.

Skrevet

Er vel ca 4 blad i året samt man får være med på banekjøring og sosiale treff. Rabatter hos forskjellige aktører. Les mer på bmwccn.no.

Kanskje jeg skal melde meg inn da :)

Takk, Kvammis!

Skrevet
Blir E91 på meg i såfall... Får følge med litt i markedet der... Skulle hatt m-sport hvertfall... 318d greier seg sikkert.

Pass på at du kjøper en med aktiv styring, det er favorittfeaturen på min e91. ;)

Digger det på min E82 au ;)

Skrevet

Billigbil. Ble en 1997 modell Mercedes Benz C-Klasse. Med 1.8L 122hk.

Jeg er enda skeptisk til disse Mercedesene da jeg har hørt litt, men selgeren vet hva han har drevet med. Bilen fremstod som et prakteksempel, motorrom var knuske tørt, dørene tight og fin, gir og clutch også. Under var den nesten som ny. Personen har hatt den på bukk en gang i halvåret for å holde den ved like. Selgeren var en pensjonist. Han ville selge bilen fordi han nettopp hadde kjøpt seg en splitter ny BMW X3 med alt av utstyr og en splitter ny Citroen ett-eller-annet. Han syntes forresten Citroenen var bedre å kjøre enn BMWen. Men tilbake til Merca, den var fri for rust, untatt noen SMÅ lakkbobler som jeg skal ta med en gang. MYE bil for svært lite.

Selgeren kunne sikkert fått 10 000 mer for den, men som han selv sa "på bilmarkedet så må man være realist", jeg kunne ikke vært mer enig :) Skal å hente bilen i morgen.

Har en w202 jeg også. Avskiltet atm. I mitt tilfelle er jeg meget fornøyd med motor/gir. Grise pisket den 3 vinter på rad (og sommer forsåvidt å, men da fort fort) med heavy duty rattutslag og konstant på turtalsperra (manuell). Den har pasert 200k, men er ikke verre enn tikking. Jeg var litt yngre og litt drøyere. Og av alle mine bil venner i kretsen kan jeg med hånd på hjerte si at den bilen, den ble så innihelvete grisekjørt at det var ikke måte på. Så ja, er fornøyd.

Så bra. Denne har også manuell. Bilen har ikke noen slags form for ekstrautstyr, men det ser jeg på som en fordel, altså mindre som kan gå gale. Bilen har hatt to eiere, begge pensjonister. Bilen er et prakteksempel standmessig, men han skylder på sin datter at det kommet to SMÅ bulker på panseret som om noen ikke har lukket panseret riktig, men slått igjen med all kraft og hendene har laget disse. Lakken har ikke sprukket og da er dette bagateller for min del. Sålenge bilen går og er i orden og jeg kommer meg fram så er jeg fornøyd. På interiøret var det i stolene nesten ikke antydning til at de hadde vært i bruk utrolig nok. Det er jo tross alt en 15 år gammel bruksbil så jeg forventet egentlig å få en "verre" bil enn jeg fikk(kjøpte). Bilen begynner altså å bli utdatert, men det gjør ikke meg noe.

Jeg kommer ikke til å "grisepiske" denne, da jeg vil holde den i stand og spare penger til kjøp av bolig. Bolig er vel bedre investering enn bil ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...