Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disse jeg titter på også. Klart, de går jo såvidt av flekken. Men den distansen til skolen jeg pendler er forholdsvis rette strekker med 80-100 soner, så jeg hadde helt klart spart masse penger på å ha en slik en kontra 520'n.

Jepp, man må tenke på at det er pendlerbil. Det skal gå som et dass, ellers hadde det ikke vært noe grunn til å kjøpe seg gammel dieselmerce.

Korrekt. Bimmern blir nok byttet ut så fort jeg har fått tatt en EU-kontroll, rett og slett fordi alle skal prute så forbanna mye når den ikke er nylig EU-ok - Selvom den er bra!

Så, september, da blire nok en E34 til salgs på forumet :-)

Skrevet
Nå begynner det å ligne noe... ferie, skyfri himmel, 27-28 varmegrader og en kald ekte dansk Tuborg er SOMMER... :D

I Skien er det overskyet. Har ikke orket å stå opp engang, ligger i senga å ser på Discovery. Satser på sol til helga, da blir det hyttetur. Svigerfar har montert påhengsmotor på flytebrygga, så da blir det bryggetur med reker og noen kalde.

Skrevet
til pris? :)

Min du sikter til?

Ferdig eu-ok med OZ felgene hadde jeg vel tenkt meg rundt 20k. Tross alt ikke gått mer enn 205 000, har lite rust og er bortimot strøken teknisk. I tillegg har jeg tatt meg bryet med å godkjenne senkesettet. Så sammenlignet med søppelet som ligger på Finn vil jeg påstå 20k er en god deal. Klart, ønsker jeg å selge FØR EU-kontrollen så må jeg jo uansett selge den billigere, selvom jeg er 99% sikker på den sklir gjennom uten feil :P

Skrevet
til pris? :)

Min du sikter til?

Ferdig eu-ok med OZ felgene hadde jeg vel tenkt meg rundt 20k. Tross alt ikke gått mer enn 205 000, har lite rust og er bortimot strøken teknisk. I tillegg har jeg tatt meg bryet med å godkjenne senkesettet. Så sammenlignet med søppelet som ligger på Finn vil jeg påstå 20k er en god deal. Klart, ønsker jeg å selge FØR EU-kontrollen så må jeg jo uansett selge den billigere, selvom jeg er 99% sikker på den sklir gjennom uten feil :P

hørtes ikke dumt ut.. du får si ifra når du legger den ut :)

Skrevet
Jeg bytta klutsj på Sierra`n kun med støttebukker, tok meg ca 1.5 timer. 518 er ikke noe vanskeligere, snarere tvert om.

Sweet!

Så, tja, +/- 2,5 timers jobb...?

Jepp, vet at det kreves mer enn en jekk...

Kan bytte clutchen din jeg :)

Har du bytta clutch før da? Send PM.

Skrevet

Dagens bommkjøp... Spurte han billextra fyren 3 ganga.. Sikker på at det e ei roterende??? Jada den snurra.. Huff kommer hjem å plugga i veggen.. Kommer e langt med ei DA??bc9550c1-8a2a-d9ed.jpg

Skrevet
DA er ikke noe bomkjøp spør du meg? du kan bruke flere produkter med en DA-maskin enn en roterende..

Skal til med scholl sitt 3 step, s3 -s17 -s40 så kanskje like greit med ei DA siden e e nybegynner? Kan jo kjøpe ei roterende ettehvert? Greit å ha begge dele.. Hva tror dere?

Skrevet
Nå begynner det å ligne noe... ferie, skyfri himmel, 27-28 varmegrader og en kald ekte dansk Tuborg er SOMMER... :D

I Skien er det overskyet. Har ikke orket å stå opp engang, ligger i senga å ser på Discovery. Satser på sol til helga, da blir det hyttetur. Svigerfar har montert påhengsmotor på flytebrygga, så da blir det bryggetur med reker og noen kalde.

Jeg kan skrive under på at vi ikke er bortskjemte med fint vær her i Danmark i sommer. Makan til kald og våt sommer skal man lete lenge etter. Dagen idag er imidlertid skikkelig deilig... gode 30 varmegrader i solen nå... :)

Skrevet
DA er ikke noe bomkjøp spør du meg? du kan bruke flere produkter med en DA-maskin enn en roterende..

Skal til med scholl sitt 3 step, s3 -s17 -s40 så kanskje like greit med ei DA siden e e nybegynner? Kan jo kjøpe ei roterende ettehvert? Greit å ha begge dele.. Hva tror dere?

Bruker kun DA jeg, men har begge maskinene. DA funker knall :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...