awt Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Vi har jo som kjent en Bilder av Bmw og jenter-tråd her. ...men hva med en Bilder av Lada og jenter-tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Vi har jo som kjent en Bilder av Bmw og jenter-tråd her....men hva med en Bilder av Lada og jenter-tråd? Hehehe... ganske artig. Noen av jentene ser veldig russiske ut (ikke på den ok måten), mens andre absolutt ser fornuftige ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Vi har jo som kjent en Bilder av Bmw og jenter-tråd her....men hva med en Bilder av Lada og jenter-tråd? Jaaaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Ugh, da er det vel best å droppe det forslaget ja..Fått meg nytt glasskap til alle lyktene mine, fant 2 morsomme dingser i rotet; [ Bilde ] Har kjøpt og forhåndsbetalt no xenongreier til en totalt fremmed kar på finn. Håper ikke pakken min også er merket med Good Luck Head Lamp Ja, apropos det! http://www.ebay.com/itm/OLIGHT-X6-Marau ... 4ab75952fb Denne SKAL jeg ha! 5000 Lumen og innebygd oppladbart batteri. Har Fenix TK70 som søkelykt nå, denne er forøvrig også rimelig rå med sine 2247 lumen. Rusla for å møte fruen på jobb i går og begynte å lyse rett opp i lufta 10min før vi møttes. Hun hadde sett det hele veien Kan du ikke ta i litt når du først skal ha noe nytt a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Hehehe... ganske artig. Noen av jentene ser veldig russiske ut (ikke på den ok måten) Hehe, ja det legger jeg også merke til Noen Russiske (eller fra Østeuropa) ser veldig sånn ut og det er svært sjeldent pent... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Hva slags farge kan passe som kontrast sammen med matt hvit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Gusjebesj? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Giftgrønn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Tror ikke det blir grønn... Sort blir sammen med fargen uansett da.. Men tenkte kanskje en tredje farge også.. Siden hvit og svart blir ca 50/50 Her er en smart tysker btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Pimp my Ride Norge nå Aldri sett før, men ganske sikker på at det er skikkelig dårlig Virker sånn foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Kul programleder da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Pimp my ride hadde blitt ti ganger bedre om de kvitta seg med han styling-løken. Men det hadde fremdeles vært ganske rævva! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Sender denne meldingen fra big horn aker brygge, her skal det spises god mat! ha en fin lørdag folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Her er en smart tysker btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Merkelige folk på nrk2.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg