316 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Bæsja på leggen??http://www.dagbladet.no/2012/11/06/nyhe ... /24225058/ Møkkakjerring... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 http://vimeo.com/51817412 Gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 De som ringer fra statistisk sentralbyrå er jaggu ikke snaue Ble oppringt i går og da rakk ho i andre enden akkurat så si hvem som ringer før jeg sier "ikke interessert" og la på. Så i stad mens jeg sto å knota med å montere sentralstøvsuger i det nye huset så ringer dette kvinnfolket igjen, og jeg blir jo selvsagt irritert. De som kjenner meg vet at er det noe jeg har lite til overs for så er det telefonselgere å annen "telefonterror", de tar frem den mest usympatiske, frekke, rasshølet i meg Slik gikk samtalen: Hun:"Hei det er fra Statistisk sentralbyrå, vi vil gjerne spørre deg noen spørsmål ang dine jobbforhold" Jeg: " Hei ja, men som du sikkert forsto da dere ringte meg i går så er jeg ikke interessert! Jeg er også opptatt så det passer veldig dårlig, ring noen andre" Hun: "Da ringer vi deg opp igjen når det passer, du er pliktig til å svare på våre spørsmål" Jeg: "Men jeg verken vil eller har tid til å svare dere" Hun:" Du må svare når staten skal sette opp sine statestikker, det er ikke så enkelt at man bare kan si at men ikke vil" Jeg: "NEI!! nå får dere faen meg gi dere. Mine jobbforhold er en privatsak og noe jeg ikke diskuterer med vilt fremmede på telefon" Hun: "Det er en borgerplikt å svare når staten skal lage statstikker" Jeg: "Borgerplikt meg i ræva! Hva skal dere gjøre når jeg nekter å svare? Gi meg bot eller en form for straff? Hun: "Vi kommer til å ringe å ringe helt til vi har fått de svarene vi vil ha av deg ang dine arbeidsforhold" Jeg: "Er ikke det hva man kaller telefonterror? i såfall noe jeg kan anmelde! Dette er jo da forstyrring av privatlivets fred. Hun: "Nei det er det ikke så lenge du har en borgerplikt å følge" Jeg: "Da bare lagrer jeg dette nummeret og lar være å svare når dere ringer, så kan dere ringe meg til krampa tar dere" Hun: "Haha! Vi har flere titals forskjellige telefonnummere vettu! Vi skal nok få svarene våre" Jeg: "Okei jenta mi, hehe! Da kjenner ikke du meg men det er greit, det skal vi jaggu bli to om" Hun: "Men da ringer vi opp igjen senere siden det ikke passet nå" Jeg: "HA, bare prøv" Vet det er barnslig av meg men det har plutselig blitt en prinsippsak for meg dette her De skal ikke få meg ved å være kyniske og frekke, det er iallfall helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Jeg tror ikke på deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Er den kontakten som er under nøklene som henger i tenningslåsen,(se på bilde forrige side) det er kun den som kan puttes i den "nye" spilleren. Er den store antenne ledningen jeg tror jeg må bruke med en overgang så den passer på den "lille" inngangen på spilleren. Er det gresk igjen ?:/ Du må ha overgang fra den store til fakra, den lille er vel til antenne forsterker. Fakra? men er bare den lille som kan være der er ikke andre plasser å stikke inn ting XD skal e bruke den store med en overgang til den lille? Er det slik å forstå? Den lille får inn noen stasjoner, men ikke alle. Samt at det er dårlig signal Det korrekte er at det er en diversity antenne den lille der. Blir mer som 2 antenner. Tenkte litt feil i stad de sluttet vel å bruke den diversity antennen etter 2001-2002 eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Jeg tror ikke på deg... Agreed! Si meg, er du fra Finnmark, Fredrik90? Du får blåse opp saken i media så kanskje vi får det egentlige hendelsesforløpet pr lydlogg i denne saken og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 De som ringer fra statistisk sentralbyrå er jaggu ikke snaue Ble oppringt i går og da rakk ho i andre enden akkurat så si hvem som ringer før jeg sier "ikke interessert" og la på. Så i stad mens jeg sto å knota med å montere sentralstøvsuger i det nye huset så ringer dette kvinnfolket igjen, og jeg blir jo selvsagt irritert. De som kjenner meg vet at er det noe jeg har lite til overs for så er det telefonselgere å annen "telefonterror", de tar frem den mest usympatiske, frekke, rasshølet i meg Slik gikk samtalen: Hun:"Hei det er fra Statistisk sentralbyrå, vi vil gjerne spørre deg noen spørsmål ang dine jobbforhold" Jeg: " Hei ja, men som du sikkert forsto da dere ringte meg i går så er jeg ikke interessert! Jeg er også opptatt så det passer veldig dårlig, ring noen andre" Hun: "Da ringer vi deg opp igjen når det passer, du er pliktig til å svare på våre spørsmål" Jeg: "Men jeg verken vil eller har tid til å svare dere" Hun:" Du må svare når staten skal sette opp sine statestikker, det er ikke så enkelt at man bare kan si at men ikke vil" Jeg: "NEI!! nå får dere faen meg gi dere. Mine jobbforhold er en privatsak og noe jeg ikke diskuterer med vilt fremmede på telefon" Hun: "Det er en borgerplikt å svare når staten skal lage statstikker" Jeg: "Borgerplikt meg i ræva! Hva skal dere gjøre når jeg nekter å svare? Gi meg bot eller en form for straff? Hun: "Vi kommer til å ringe å ringe helt til vi har fått de svarene vi vil ha av deg ang dine arbeidsforhold" Jeg: "Er ikke det hva man kaller telefonterror? i såfall noe jeg kan anmelde! Dette er jo da forstyrring av privatlivets fred. Hun: "Nei det er det ikke så lenge du har en borgerplikt å følge" Jeg: "Da bare lagrer jeg dette nummeret og lar være å svare når dere ringer, så kan dere ringe meg til krampa tar dere" Hun: "Haha! Vi har flere titals forskjellige telefonnummere vettu! Vi skal nok få svarene våre" Jeg: "Okei jenta mi, hehe! Da kjenner ikke du meg men det er greit, det skal vi jaggu bli to om" Hun: "Men da ringer vi opp igjen senere siden det ikke passet nå" Jeg: "HA, bare prøv" Vet det er barnslig av meg men det har plutselig blitt en prinsippsak for meg dette her De skal ikke få meg ved å være kyniske og frekke, det er iallfall helt sikkert Du høres ikke så hyggelig ut Fredrik.. At en så liten "filleting" skal bli en prinsippsak det er for meg uforståelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Finnmarkstøset heter faktisk Julie Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 De som ringer fra statistisk sentralbyrå er jaggu ikke snaue Ble oppringt i går og da rakk ho i andre enden akkurat så si hvem som ringer før jeg sier "ikke interessert" og la på. Så i stad mens jeg sto å knota med å montere sentralstøvsuger i det nye huset så ringer dette kvinnfolket igjen, og jeg blir jo selvsagt irritert. De som kjenner meg vet at er det noe jeg har lite til overs for så er det telefonselgere å annen "telefonterror", de tar frem den mest usympatiske, frekke, rasshølet i meg Slik gikk samtalen: Hun:"Hei det er fra Statistisk sentralbyrå, vi vil gjerne spørre deg noen spørsmål ang dine jobbforhold" Jeg: " Hei ja, men som du sikkert forsto da dere ringte meg i går så er jeg ikke interessert! Jeg er også opptatt så det passer veldig dårlig, ring noen andre" Hun: "Da ringer vi deg opp igjen når det passer, du er pliktig til å svare på våre spørsmål" Jeg: "Men jeg verken vil eller har tid til å svare dere" Hun:" Du må svare når staten skal sette opp sine statestikker, det er ikke så enkelt at man bare kan si at men ikke vil" Jeg: "NEI!! nå får dere faen meg gi dere. Mine jobbforhold er en privatsak og noe jeg ikke diskuterer med vilt fremmede på telefon" Hun: "Det er en borgerplikt å svare når staten skal lage statstikker" Jeg: "Borgerplikt meg i ræva! Hva skal dere gjøre når jeg nekter å svare? Gi meg bot eller en form for straff? Hun: "Vi kommer til å ringe å ringe helt til vi har fått de svarene vi vil ha av deg ang dine arbeidsforhold" Jeg: "Er ikke det hva man kaller telefonterror? i såfall noe jeg kan anmelde! Dette er jo da forstyrring av privatlivets fred. Hun: "Nei det er det ikke så lenge du har en borgerplikt å følge" Jeg: "Da bare lagrer jeg dette nummeret og lar være å svare når dere ringer, så kan dere ringe meg til krampa tar dere" Hun: "Haha! Vi har flere titals forskjellige telefonnummere vettu! Vi skal nok få svarene våre" Jeg: "Okei jenta mi, hehe! Da kjenner ikke du meg men det er greit, det skal vi jaggu bli to om" Hun: "Men da ringer vi opp igjen senere siden det ikke passet nå" Jeg: "HA, bare prøv" Vet det er barnslig av meg men det har plutselig blitt en prinsippsak for meg dette her De skal ikke få meg ved å være kyniske og frekke, det er iallfall helt sikkert Du høres ikke så hyggelig ut Fredrik.. At en så liten "filleting" skal bli en prinsippsak det er for meg uforståelig. Kjenner ikke til at han er uhyggelig, og ser poenget.. Kjenner meg igjen i plagsomme telefoner fra annonseselgere og SSB. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Jeg tror ikke på deg... Jah..det er bare noe jeg finner på sånn i farten.... Si meg, er du fra Finnmark, Fredrik90? Du får blåse opp saken i media så kanskje vi får det egentlige hendelsesforløpet pr lydlogg i denne saken og Nei jeg er ekte Sørlending, men kan til tider ha temprement som en Nordlending Vurderte å gå til avisa ja, synes dette var mer en litt drøyt..... Lydloggen hadde vært gøy å få, skulle underholdt meg i lange tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Takk kjennern! Andre plasser enn på Koed de selger " komplette" motorer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Jeg er halvt nordlending selv, det holder i massevis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Jeg tror ikke på deg... Jah..det er bare noe jeg finner på sånn i farten.... Tviler ikke på at du har hatt en samtale med de, men dette høres alt annet enn troverdig ut! Når du legger det ut på et forum, så får du tåle tilbakemeldinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Jeg er halvt nordlending selv, det holder i massevis Pft! det vil jo si at du ikke er mer enn halvbra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Jeg er halvt nordlending selv, det holder i massevis Pft! det vil jo si at du ikke er mer enn halvbra.. Jeg er vel grei nok? Har jobbet på Nordlandsbanen i 6 år, fra Grong til Bodø! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg