Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ble akkurat forsøkt invitert med på pyramide spill.. Alltid gøy, elllllllerno...

Noen som er med på DreamTrips her? :P

Hva innebærer dette egentlig? :P

Det innebærer at de som starta det får masse cash, og en haug lettlurte folk taper akkurat like mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilux, Hiace og gamle Mercedeser er vel eneste bilene man faktisk får eksportert ut av Norge. :)

Alle disse forsvinner til Afrika.

Ja, virker som det er populære biler der nede.. Men må si jeg stussa litt.. Tror jeg hadde bedt han ryke og reise.. hehe.. Men er vel kanskje lite sansynelig at pengene forsvinner fra konto igjen når de først har kommet inn.. :)

En ting som slår meg med de fleste skrytevideoene det blir linka til/lagt ut, det er en bil som spinner og man ser bremselysene hele tiden.

Klarer ikke helt å se hva som er imponerende med å klare å legge igjen gummi når man holder igjen på bremsa altså..

Vil påstå at det er mer imponerende at min nå solgte, gamle volvo 244 82mod med B19 motor klarte akkurat det samme :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss...fårikål... nå snakker vi. Jeg får ikke min danske bedre halvdel til å spise fårikål. Jeg elsker skikkelig fårikål, men det er umulig å få her i Danmark. Anyway... Sivert Høyem "Belorado" official video er veldig "Oslo"... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilux, Hiace og gamle Mercedeser er vel eneste bilene man faktisk får eksportert ut av Norge. :)

Alle disse forsvinner til Afrika.

Ja, virker som det er populære biler der nede.. Men må si jeg stussa litt.. Tror jeg hadde bedt han ryke og reise.. hehe.. Men er vel kanskje lite sansynelig at pengene forsvinner fra konto igjen når de først har kommet inn.. :)

Lasta noe så rart som tørka torskehoder i strie-sekker, som gamle postsekker, som jeg lossa på ei luguber adresse i Oslo. Utpå plassen der stod det gamle Hiace, HiLux og Dynaer overalt! Det var vist en som dreiv med eksport til Afrika. Torskehodene var vist delikatesse der nede. Snålt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilux, Hiace og gamle Mercedeser er vel eneste bilene man faktisk får eksportert ut av Norge. :)

Alle disse forsvinner til Afrika.

Ja, virker som det er populære biler der nede.. Men må si jeg stussa litt.. Tror jeg hadde bedt han ryke og reise.. hehe.. Men er vel kanskje lite sansynelig at pengene forsvinner fra konto igjen når de først har kommet inn.. :)

Lasta noe så rart som tørka torskehoder i strie-sekker, som gamle postsekker, som jeg lossa på ei luguber adresse i Oslo. Utpå plassen der stod det gamle Hiace, HiLux og Dynaer overalt! Det var vist en som dreiv med eksport til Afrika. Torskehodene var vist delikatesse der nede. Snålt.

Det ble jo stjålet en semitralle med fryste torskehoder for vel en måned siden i Stjørdalen. Ble jo funnet dagen etter.

Jeg skal losse fryste grisehoder på Malvik i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp...pakistaner med fårikål til middag..kan ikke bli verre... haha :P

Hehehe... hvis vi ser bort fra de eksotiske krydderiene (som ikke naturlig eksisterer her i nord) er f.eks ikke den pakistanske nasjonalretten Nihari så forskjellig fra de vestskandinaviske fårerettene som f.eks "fårikål". Man tar hva man har og utnytter det maksimalt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...