Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper meg inn der jeg da ;D Hehe.

I bekken skar det væra røye!

Faen jeg grugleder meg.... Roter på nettet etter bilder av bilen med felg :P Ahe, umulig å finne. Blir ihvertfall eneste E30 i Norge med de felga, knapt noen som har dem på bil tror jeg, ihvertfall ikke mange jeg har finni.

Halvtime til nå så er det hjem å fylle bilen :D

Skrevet

Haha, her jeg bor nå er det slik at det er fire leiligheter i hver etasje og 5 etasjer. På den øverste etasjen er det bare to leiligheter og begge er veldig store (typ 120 kvm) og med egen mega-terrasse med utsikt til Oslo-fjorden. Skikkelig penthouse stil. Jeg håper jeg er rik innen gamlingene i toppetasjen dauer :lol:

Skrevet
http://www.vg.no/

Gud så rævva VG har blitt :P Hele 4 saker om lemmen........

De er så jævla fete :D Har lyst til å se en i virkeligheten :D

Bare å ta seg en tur på fjellet nå så ser du garantert mengder av lemen!

Hadde selv en fin slalåmtur hjem over Hardangervidden sist mandag mellom sinte og flate lemen.

-Og nå er det bare 15 min. igjen på jobb før det er tidlig helg og avgårde i morgen tidlig til Hemsedal med gode venner for sessongavslutning der! :mrgreen:

Skrevet
Tenk... bare tenk... hvor kult det hadde vært å være en av de 600 som får sjansen til å kjøpe den nye 911 GT3 RS 4,0. Motoren yter 500 HK (uten ladeluft) ved 8250 rpm og 460 Nm ved 5750 rpm. 0-100 Km/t klarer den på 3,8 sekunder og topphastigheten er rundt 310 Km/t. En runde på Nürburgring klarer den på 7:27... 1,3 sekunder bak Ferrari Enzo (660 HK)... :)

Modellen markerer forøvrig også slutten på 997 æraen... 998 kommer til høsten.

Porsche 911 GT3 RS 4,0

http://images.bimmers.no/files/nxixothj994x3malg3sm.jpg

Oh my! :applause:

Skulle hatt en sånn en..

Skrevet
Tenk... bare tenk... hvor kult det hadde vært å være en av de 600 som får sjansen til å kjøpe den nye 911 GT3 RS 4,0.

Så si helt teorietisk at noen hadde klart å fått deg inn på listen av de som får lov å kjøpe den, hadde du slått til? :mrgreen:

Skrevet

Visste du at det er kvinnelige kjønnshormoner i øl?

Etter 10 halvlitere prater du bare tull

og da er du også elendig til å kjøre bil!

:lol:

Skrevet
Tenk... bare tenk... hvor kult det hadde vært å være en av de 600 som får sjansen til å kjøpe den nye 911 GT3 RS 4,0.

Så si helt teorietisk at noen hadde klart å fått deg inn på listen av de som får lov å kjøpe den, hadde du slått til? :mrgreen:

Sånn helt teoretisk har jeg ikke de 1.400.000 kronene den koster... før danske/norske avgifter... til å bruke på en bil. Selv ikke en utrolig kul bil. Jeg tipper den koster litt å kjøre også... bakdekk i dimensjonen 325/30-19 er nok ikke helt gratis... :roll:

sqscpu2wa5iuqj5b9f9h.jpg

f1egmk2bea3vf5x7mc6y.jpg

Skrevet
Det er litt dritt ja på en bil til 3/4 mill ;D

Var AKKURAT det samme jeg tenktee. De har fem bilder av motoren i annonsen, og 'ingen' av interiøret. Uten navi og ting dere nevner, det blir for dumt på ener til så mye penger. Samtidig kan man jo alltids late som den er litt 'GT3', kompromissløs og stripaa, og at det er fett... Men jeg ville ikke hatt den uten litt mer utstyr, ikke at jeg har råd uansett! :mrgreen: Og hadde jeg hatt det hadde jeg sikkert kjørt en amg med utstyrlista som gjør NASA grønne av misunnelse til hverdagz og denne som morsom helgebil...Da hadde den jo ensten blitt eksotisk på sin egen måte...hehe :wink:

Skrevet

Eller en 911 gt2 rs? 620hk , 0-100 på 3,5 sek

Ser denne går for 1,6 mill før avgifter..ender vel på rundt 3 mill inkl. avgifter ? Hvordan kommer 911 gt3 rs ut prismessig?

s9hw48buc1gljibztjgv.jpg

Skrevet

Finnes det en side med oversikt over Porsche for de uinnvidde, blir så siinsykt forvirra,synes alt heter 911 eller 993 eller 997 eller 919 osv. Blir aldri klok på det dumme meg, med unntak av Cayman, Carrera, Cayenne etc. selvfølgelig:) Bør sikkert holde meg til BMW med modell og motor i tallene, det er greit:)

Skrevet
Finnes det en side med oversikt over Porsche for de uinnvidde, blir så siinsykt forvirra,synes alt heter 911 eller 993 eller 997 eller 919 osv. Blir aldri klok på det dumme meg, med unntak av Cayman, Carrera, Cayenne etc. selvfølgelig:) Bør sikkert holde meg til BMW med modell og motor i tallene, det er greit:)

Porsche hadde tidligere en ganske fin offisiell side med eldre modeller, men den ble dessverre nedlagt for ca. et år siden. Wikipedias tyske side er imidlertid temmelig informativ og langt bedre enn den engelske siden. Mrk. at samtlige Porsche modeller er indeksert nederst på siden... :)

http://de.wikipedia.org/wiki/Porsche_911

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...