Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

De aller fleste her inne bryr seg nevneverdig lite om hva andre brukere synes om ditten og datten. Men når det går over til noe som totalt mangler rot i virkeligheten vil det trigge en til å svare kvasst.

Hvis du mener at det er slik kan du helt fint argumentere mot disse påstandene uten å kritisere personen eller formen på dine meddebattanter... :)

Dette kan helt fint gjøres, og er i de fleste tilfellene noe jeg ser folk forsøker på.

Men om motparten ikke har noen interesse av å se andre sine argumenter men heller svarer med et flåsete svar, så er ikke det noe som er lett å holde seg seriøs videre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sak jeg har lagt merke til, siden det er snakk om telefoner her.

Hvis noen feks glemmer telefonen i bilen sier de med iphone at de skal ut å hente iphonen,

og alle andre sier at de skal ut og hente telefonen.

Er virkelig alle såå stolt over å ha blitt lurt til å kjøpe appleprodukter? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sak jeg har lagt merke til, siden det er snakk om telefoner her.

Hvis noen feks glemmer telefonen i bilen sier de med iphone at de skal ut å hente iphonen,

og alle andre sier at de skal ut og hente telefonen.

Er virkelig alle såå stolt over å ha blitt lurt til å kjøpe appleprodukter? :P

Japp, spesielt de med iPhone 5.. Som i bunn og grunn er en iPhone 4 lagt i strekkbenk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir en vane, eller at det er enklere å si iphone enn telefon eller mobilen, for vi mennesker er så simple at ord som tar lenger tid å si gjerne får et synonym eller en forkortelse, men igjen så blir det dumt å si iphonen til en samsung :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir en vane, eller at det er enklere å si iphone enn telefon eller mobilen, for vi mennesker er så simple at ord som tar lenger tid å si gjerne får et synonym eller en forkortelse, men igjen så blir det dumt å si iphonen til en samsung :P

Men man skal vel ikke "Ut å hente iPhone"? :P Iphonen blir mer rett i det tilfelle, og det ordet har like mange stavelser som mobilen.

Det går nok heller på at Apple alltid har vært flinke på å fremheve et eget merkenavn, samt at de har forskjellige fellesnavn på alle produktene sine.

Blir aldri til at jeg sier "Skal ut å hente Xperia'n", og Sonyen blir veldig feil å si, da det brått er mange produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant, men "ut og hente iphonen" blir fort til "ut og hente iphonn" ;)

ren synsing fra min side her :P men skal ikke legge skjul på at jeg har brukt iphone som begrep om telefonen når jeg hadde det, noe jeg har hatt siden første kom ut i usa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaling til kompressor da noen? Skal bli mest brukt til spikerpistol, muttertrekker, og andre luftverktøy. Og som nevnt tidligere, litt hjemmelakkering:)

Siste jeg linket til skal nok klare det meste

http://www.biltema.no/no/Verktoy/Trykkl ... -50-17666/

Så denne vil holde til de fleste luftverktøy? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaling til kompressor da noen? Skal bli mest brukt til spikerpistol, muttertrekker, og andre luftverktøy. Og som nevnt tidligere, litt hjemmelakkering:)

Siste jeg linket til skal nok klare det meste

http://www.biltema.no/no/Verktoy/Trykkl ... -50-17666/

Så denne vil holde til de fleste luftverktøy? :)

Nei, for det første vil den svive i ENINGEN og du må vente heltiden på trykk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...