Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, å sette et hjul på studs er som regel et helvette da du må treffe nøyaktig. Spesielt hiace som har studs og tidenes tyngste felger er et helvette.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skal love deg at å drive å ha på og av ett sett med 33x12,5-15 mud/terrain dekk ikke er det letteste heller! Fytti helvete de er tunge!

Pussig sammentreff, du skulle hatt større hjul og jeg har et sett 35x13,5 Mudzilla til overs :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde kebab en plass her i haugesund i går, hvor jeg ikke har spist før... har ikke gått glipp at så mye merker jeg :P

expressen for dem som er lokalkjent :P syns ikke den var noe særlig. koster nå en 20-25 kr mindre enn fleste plasser(60), men er verd å betale siste kronene.

Expressen har jo den desidert beste kebaben! Du har ikke peiling. :)

prøv sandnes kebab om du er nede der en dag :D smaker x antal ganger bedre.

smakte sært den der dressingen på expressen

var bedre den ene kebaben nedi byn(hgsnd) og syns jeg, husker ikke hvor. har dog vært rimelig dypt i flaska alle gangen jeg har spist der så :lol: er vell kanskje ikke gyldig "test"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svidd av store mengder med gryn på Kebab, svært prippen på hvordan det skal være, de beste er gjerne de som driver litt mindre og satser på kvalitet. Som oftest vil mye ha mer, og effektivitet øker, dårligere varer og et dårligere sluttprodukt.

Dette er yndlingssjappa mi :P

Litt teit med reklamefilm, men seriøse folk :P

http://www.youtube.com/watch?v=w_mbDc800WU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...