M|Fjeld Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Vøyenenga kebab er bra, 5min fra sandvika opp mot hønefoss
Kjennern Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Føles som valg av påskeferie i Antibes er helt feil,regner som f her !! Desto mer tid til rom&cola
Xavi0n Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Noen som kan si noen om hvor skadelig det er å jekke en bil opp på bunnpanna? Kom inn på verkstedet nå og der har en jeg kjenner jekket opp sin e39 på bunnpanna! Sent from my iPad using Tapatalk HD
hsd Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Er nok ikke skadelig før den imploderer, men det er jo det klart kjangs for at den gjør. Mange bunnpanner er bare lagd av stakkarslig støpealu, som ikke akurat liker belastninger. Uforsvarlig er vell mere den rette betegnelsen, anbefaler at du tar deg noen minutter og viser han ett noe mere fornuftig punkt å plassere jekken under. (som ett jekkfeste foreksempel..)
Robkill Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Noen som kan si noen om hvor skadelig det er å jekke en bil opp på bunnpanna? Kom inn på verkstedet nå og der har en jeg kjenner jekket opp sin e39 på bunnpanna!Sent from my iPad using Tapatalk HD Det er ikke helt bra for motorfestene, men utover det går det stort sett greit Du får likevel lære han å jekke på traversen i fremtiden!
Fredrik 90 Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Føles som valg av påskeferie i Antibes er helt feil,regner som f her !! Desto mer tid til rom&cola Antibes er en nydelig by, men sikkert finere om sommeren ja Var der selv i sommer, ligger greit til i mellom Cannes, Nice og Monaco som man kan kjøre til
Xavi0n Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Holdt på å få infark når bilen står på en 4søyler 180cm over bakken og jan jegger på panna, så for meg bilen rulle av. Sent from my iPad using Tapatalk HD
Kjennern Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Fredrik: ja har leilighet her leier en hundai xi35 med 1.7d. Makan til bil hehe. Eneste kule med bilen er ryggekamera i speilet!
Eksos Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Kjenner at 3856km på 2 døgn var nok for denne kroppen her...
haybimmsen Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Gikk det greit ellers da på kjøreturen eksos ?
Kristiansan'årn Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Veldig lenge siden jeg har hatt kebab ...Synd jeg ikke bor nær oslo :/ sent from my microwave using tapatalk Tidenes.. Kuleste.. AVATAR!! \:D/ i know har det som facebook bilde au,fordi det er AWESOME! EDIT: legge dette på hele bilen eller hva? eller verktøyet... eller ALT man eier!!!
Fredrik Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Føles som valg av påskeferie i Antibes er helt feil,regner som f her !! Desto mer tid til rom&cola Noen i familien er i Malaga (180-200 Km fra Afrika)... små 17 grader og tidlig vårfølelse. Det er kaldt i Europa om dagen...
Eksos Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Gikk det greit ellers da på kjøreturen eksos ? Gikk veldig bra Ett lite stopp pga en bensinlekasje ved Svinesund, var en hurtigkobling som ikke var satt skikkelig, men ellers topp Fikk også bekreftet på Autobahn at fartssperren var fjernet
haybimmsen Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Drømmen !! Hørtes gull ut, hvor fort gikk det på autobahn??
Tzunami Skrevet Mars 28, 2013 Skrevet Mars 28, 2013 Gikk det greit ellers da på kjøreturen eksos ? Gikk veldig bra Ett lite stopp pga en bensinlekasje ved Svinesund, var en hurtigkobling som ikke var satt skikkelig, men ellers topp Fikk også bekreftet på Autobahn at fartssperren var fjernet Hva har du kjøpt deg nå da?
Anbefalte innlegg