Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fredrik: ja har leilighet her :-) leier en hundai xi35 med 1.7d. Makan til bil hehe. Eneste kule med bilen er ryggekamera i speilet!

Leilighet der ja, herlig :D Vi hadde bilen med i sommer og det er absolutt kjekt å være mobil på et slikt sted. Selv så digger jeg Monaco som ligger 20 min unna :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik: ja har leilighet her :-) leier en hundai xi35 med 1.7d. Makan til bil hehe. Eneste kule med bilen er ryggekamera i speilet!

Leilighet der ja, herlig :D Vi hadde bilen med i sommer og det er absolutt kjekt å være mobil på et slikt sted. Selv så digger jeg Monaco som ligger 20 min unna :wink:

Vi har vårt ferieparadis knapt 90 Km fra Antibes. Vi venter imidlertid 4 måneder før vi setter kursen sydover. Dette blir vår tur nr. 8 sydover med BMW´en. Selv om bilen har rundet 330000 Km satser jeg på at alt går bra med en skikkelig service i forkant. Det går litt sport i å holde bilen kjørende på en fornuftig måte... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spar pengene :P bruke penger på pc er waste :D går jo bare i gulvet x antall ganger uansett(for min del iaf :P )

anyways, selvfølgelig glemte lommeboka på jobb og har LIITE bensin på tanken. håpe det ligger å slenger nok 1 kroninger i bilen til å komme meg til jobb :P blir sikkert jævla stilig å gå inn i skranken å ha fylt bensin for 35kr i 1 kroninger, yeaass..

flytta ut i leilighet for ikke veldig lenge siden, i ny by. så har ikke veldig mye cash slengende rundt akkurat.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funderer på om jeg skal handle en syk alienware laptop som tilsvarer budsjettet til fin e34, siden jeg skal ha førstegangstjeneste, og ikke har behov for en bil... hva tror folket?

sent from my microwave using tapatalk

Fortell nu heller hvorfor du bør kjøpe en alien? Kommer ikke på en eneste grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig??? Går igjennom kalenderen og sjekker div. BMW treff jeg kunne tenke meg å ha vært på, og av alle treffene så har jeg arbeidshelg på alle treff som er av interesse for meg. Til og med treff som jeg er med å arrangere i Telemark er satt til min arbeidshelg. Er det mulig??? Ikke nok med det, dattera mi skal konfirmeres i mai og svigerbror skal gifte seg i juli (jeg skal være toastmaster) dette også på min arbeidshelg. Må finne meg en annen jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snakk om 25k, altså fra usa seff, men med noe av det sykeste du kan få innen pc nyeste i7 med 3.8ghz, 32gb ram, 2gb skjermkort, 512gb SSD, osv. Dette er den amerikanske priser.

Om jeg skal kjøpe fra norge... pfffhhh glem det!!! Da blir den samme pc'n med mindre stash som 3d briller, office, veske, mus og div. Gjett prisen a? 38k !! No way hosè!

Men igjen... 25k er mye for en syk pc...-.-'

Eller... et syyyykt felg sett?

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alienware er vel det mest overprisa pcene du får kjøpt bortsett fra Apple.
Er snakk om 25k, altså fra usa seff, men med noe av det sykeste du kan få innen pc nyeste i7 med 3.8ghz, 32gb ram, 2gb skjermkort, 512gb SSD, osv. Dette er den amerikanske priser.

Om jeg skal kjøpe fra norge... pfffhhh glem det!!! Da blir den samme pc'n med mindre stash som 3d briller, office, veske, mus og div. Gjett prisen a? 38k !! No way hosè!

Men igjen... 25k er mye for en syk pc...-.-'

Eller... et syyyykt felg sett?

sent from my microwave using tapatalk

Har selv en Mac Book Air, likevel kostet den bare halvparten av felgene mine. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gidd å sammenligne en PC med en MAC.

Du finner ikke bilde, musikk og video -redigeringsprogrammer på en PC, det gjør du derimot på MAC'en, skulle en hatt såpass gode programmer på en PC er det fort 3-4000,-

Men ser en ikke behovet med disse programmene kan en like gjerne kjøpe seg en PC.

En annen ting er at du slipper å kjøpe antivirus program for 600,- i året, mange henter nok noe shit ned fra nettet og tror man er trygg, men man slipper ihvertfall å bekymre seg for å få virus.

Pluss at man kan legge til at MAC'en ser jo 10 times bedre ut, den er også mye mer holdbar og bedre konstruert.

Har hatt min Macbook PRO 15" m/SSD og i7 processor i snart 2år, merker ikke et snev av treghet fra den var ny, samt at batteritiden, er heller ikke sunket noe mer årene.

Strålende fornøyd, dog kostet den nærmere 18 000,- med egne konfigurasjoner, men ingenting har blitt merkbart svekket på den fra den var ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...