Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fordsjefen hadde glemt å dra på brekket i dag tidlig, og til tross for omtrent ingen helling i underlaget, har den trillet rolig men uforsiktig inn i veggen, og sprukket opp bakfangeren! :P

Får satse på at bakfanger ikke er så dyr på Focus ST da :P

20130411_111626.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som bor i Stavanger da ?:P

Avreise vigra nå :)

Stavanger ftw! :)

-

Er CSL hjul på e46 kult, eller kjedelig, oppbrukt? Snakk om originale 19". Usikker på om jeg skal hente meg noen i dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordsjefen hadde glemt å dra på brekket i dag tidlig, og til tross for omtrent ingen helling i underlaget, har den trillet rolig men uforsiktig inn i veggen, og sprukket opp bakfangeren! :P

Får satse på at bakfanger ikke er så dyr på Focus ST da :P

[ Bilde ]

digga gliset på han i døra :P XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen nyere BMW-er i Europa har sensor i dekkene. Er vel ABS-modulen som måler dette.

Du har nok litt feil der. På fatterns F10 måler bilen eksakt trykk i dekkene og hvilket temperatur det er i dekkene. Og sensuren sitter i felgen. Så vidt jeg vet var han den første med dette i landet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen nyere BMW-er i Europa har sensor i dekkene. Er vel ABS-modulen som måler dette.

Du har nok litt feil der. På fatterns F10 måler bilen eksakt trykk i dekkene og hvilket temperatur det er i dekkene. Og sensuren sitter i felgen. Så vidt jeg vet var han den første med dette i landet :)

Med RDC? det solgte vi akkurat til en M550 XD..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...