Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Apropos 911.... så er denne helt klart noe av det gjeveste... 8)

[ Bilde ]

De skal ikke ha brede hofter, pre-964 ikke-Turbo 911er... De skal være narrow bodies <3

Sjekk ut dette, apropos 911...

Vil ha en gammel 911 ('88 Carrera 3.2 med galvanisert karrosseri) og lage en Frankenstein-bil ut av den! 964 motor, 993 Turbo bremser, 996 GT3 stoler osv... Hadde vært morobil som F :)

Hver sin smak... sjekk dette (den samme 911´en... bare et annet eksemplar)... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her inne som har smittet familien sin?

Jeg kjøpte min første BMW i 2007. 2 år etter Kjøpte min far seg X5 og han har hatt planer om å bytte bil en stund nå og prøvd mye forskjellig. I dag fikk jeg melding om at han hadde bestilt seg splitter ny topputstyrt X3, alt annet enn BMW manglet liksom noe ifølge han :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jo s3'n fått fresht deksel også, så da holder den nok i en god stund til :)

Knuste jo skjermen på min s3 4 dager etter jeg kjøpte den,var vell i august. 2000kr på ny skjerm .. Hehe :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Haha! Kjøpte meg først beltetaske til den :lol: så kjøpte jeg et deksel som jeg synes var tøft, men til slutt nå har jeg slått meg til ro med en fullcase til 50 kr inkl. frakt. De du kjøper i Norge koster 300 kr, og er ikke like kule :P

$T2eC16hHJHgE9n0yHGWcBRE0wZiGLQ~~60_12.JPG

Bruker den til kort også :P Men funker dårlig med kvitteringer som er krølla :lol:

Edit, fikk S3'en tidlig februar, ikke knust noe som helst enda. Er veldig forsiktig med den etter Xperiaen gikk i gulvet (Arc S) og ble grønnsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk min mormor og min samboer over fra Opel til BMW. Omega og Vectra. Samboeren sin far er Opel/merce/Subaru mann, og han skaffet vectraen til henne. Så prøvde hun 5eren min, ga vectraen tilbake til faren og kjøpte seg 5er.

Faren brukte vectraen som innbyttebil for Opel Frontera. Den har han hatt nå i 4 år. Sammen med Subaru Forester og en 90-talls E klasse stv. Tror ikke han kommer til å få seg BMW, men han har nå likt de vi har hatt.

Min bror på 19 vil ha E34. Den synes han at er finest. Men han har ikke sett 330en enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...