Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bestill en ny nøkkel på Chassinr., koding står beskrevet i brukermanualen til bilen! :)

Hvor mye skal de ha for en nøkkel? Hvis du tilfeldigvis skulle vite det. :)

Noen som vet hva det koster å kode en nøkkel hos BMW i dag?

Har original fjernstyrt sentrallås på E36-en, men den har sluttet å fungere. Bytta batterier i fjernkontrollen, men fortsatt ingenting. Nøkkelen er såpass slitt at den ikke fungerer i dørene / teningen heller.

Hvis jeg handler en ny uslipt nøkkel fra ebay sammen med skallet og flytter over innmaten, hva må til ellers? Koding og sliping av ny nøkkel?

Eventuelt andre måter å undersøke om det faktisk er nøkkelen som er problemet. Sentrallås fungerer bra i bilen.

Kan få en uslipt av meg?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Det hadde vært kjempefint. Hva skal du ha for en? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges råeste Saab?

http://thumbsnap.com/sc/0c4Lurd0.jpg

Dritfet, men kjedelig farge!

Den var tøff, er det en vanlig 9-3 eller er det noe konseptgreier? Var litt vanskelig å se på bildet, men så ikke helt standard ut på taklinje og bakover.

Fant bildet på britiske Pistonheads.com. Det var et bilde til, så det er sikkert ikke photoshop (ei heller konsept, da det er skilter på begge bildene).

Sikkert noen som bare har choppa taket, American style :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestill en ny nøkkel på Chassinr., koding står beskrevet i brukermanualen til bilen! :)

Hvor mye skal de ha for en nøkkel? Hvis du tilfeldigvis skulle vite det. :)

Noen som vet hva det koster å kode en nøkkel hos BMW i dag?

Har original fjernstyrt sentrallås på E36-en, men den har sluttet å fungere. Bytta batterier i fjernkontrollen, men fortsatt ingenting. Nøkkelen er såpass slitt at den ikke fungerer i dørene / teningen heller.

Hvis jeg handler en ny uslipt nøkkel fra ebay sammen med skallet og flytter over innmaten, hva må til ellers? Koding og sliping av ny nøkkel?

Eventuelt andre måter å undersøke om det faktisk er nøkkelen som er problemet. Sentrallås fungerer bra i bilen.

Kan få en uslipt av meg?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Det hadde vært kjempefint. Hva skal du ha for en? :)

Njæ ingenting? Høres det greit ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i Italia. Nærmere bestemt Riva Del Garda. Morsomt trafikkbilde, både ved tanke på innhold og oppførsel. Av BMW har jeg registrert at det er mest F31 av alle BMWer her, også endel 5-serie GT. Det dukker opp andre modeller også men ingen er like godt representert, bare F11 kanskje. Traff på en original strøken E9 her igår, sjåføren var eldgammel, stod i stil :D

Ellers er det en flott by jeg vil anbefale på mitt sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan absolutt anbefale landeveiene i fjelllandskapet bak Nice. Kjør mot Vence (fin by med mange rike mennesker) og videre opp mot Grasse (parfymebyen). Dette er et eldorado for folk som liker å kjøre bil på svingete småveier. For fruen vil jeg anbefale glassblåseriet i Biot mellom Antibes og Nice (og selv jeg synes det de lager er fantastisk, de er eksperter på store luftbobler i glasset). Ellers bør dere også besøke Cannes og Monaco når dere er i området... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges råeste Saab?

http://thumbsnap.com/sc/0c4Lurd0.jpg

Dritfet, men kjedelig farge!

Den var tøff, er det en vanlig 9-3 eller er det noe konseptgreier? Var litt vanskelig å se på bildet, men så ikke helt standard ut på taklinje og bakover.

Fant bildet på britiske Pistonheads.com. Det var et bilde til, så det er sikkert ikke photoshop (ei heller konsept, da det er skilter på begge bildene).

Sikkert noen som bare har choppa taket, American style :D

Lurer på om det er custombygd 900, bygd av en svenske som heter Leif Mellberg, eller så mener jeg å ha lest en artikkel i Bilsport om en nordmann som har bygd den. Minnet svinner, jo eldre man blir. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norges råeste Saab?

http://thumbsnap.com/sc/0c4Lurd0.jpg

Dritfet, men kjedelig farge!

Den var tøff, er det en vanlig 9-3 eller er det noe konseptgreier? Var litt vanskelig å se på bildet, men så ikke helt standard ut på taklinje og bakover.

Fant bildet på britiske Pistonheads.com. Det var et bilde til, så det er sikkert ikke photoshop (ei heller konsept, da det er skilter på begge bildene).

Sikkert noen som bare har choppa taket, American style :D

Begge disse er spesielle modeller, som kom slik fra fabrikken, de er svært sjeldne, men helt originale ;) om du ser på 9-3'n så har den meget spesiell frontfanger, til å være en 9-3 og ikke en 900, noe man ser på grillen som er massiv, mot den spinkle 900-grillen ;)

Edit: etter litt søking ser det ut som jeg ikke har helt rett, ble litt usikker nå, men meget spesiell og kul saab :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...