Thundercoil Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Jeg stemmer rød, men med beige interiør, passer det vel best med svart eller blå. Hvis den er mye skitten, kler nok svart dritten bedre enn blå. Blå må virkelig holdes ren.
Kjexx Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Brutal vind på kvelden i dag da... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
hermanoo90 Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Golf 4 som pendler bil! koster rundt 25-30 , 1.6 Sr motor med 101 hk, manuell. eller legger du på 5-7 tusen til får du den vellkjente 1.9 tdi som bruker nada diesel
wicky124 Skrevet Juli 9, 2013 Skrevet Juli 9, 2013 Jeg stemmer rød, men med beige interiør, passer det vel best med svart eller blå. Hvis den er mye skitten, kler nok svart dritten bedre enn blå. Blå må virkelig holdes ren. njaaah...den rødfargen kler faktisk beige skinn...hadde planer om gråttskinn til rød bil...men den gråfargen var helt feil...men ja.... beige skinn til mørk blå bil er meget pent..men kona vil ikke ha blå bil..hun vil helst ha den røde...eller til nød den sorte...
Nytern Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 For å gi fargetips må man først vite hvaslags bil det gjelder
wicky124 Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 ja ikkesant. Men da kan jeg ikke lage hemmelighetsskremmerier rundt dette kjøpet. Ei heller kan jeg tyne medlemmene her på forumet! Ikke kan jeg plage folk med "Nænæææ du fåkke vite noooo!"....
Haukefer Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 Jeg henger på #Bergen nå. I håp om å forstå urbefolkningen i vest litt bedre I Bergen Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
awt Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 IRC-kanaler er det eneste "#" skal brukes til, alt annet er noe forbanna irriterende fjas.
scoot Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 IRC-kanaler er det eneste "#" skal brukes til, alt annet er noe forbanna irriterende fjas. Du sier noe, synd at IRC er rimelig utdøende - med mindre du er litt småkriminell.
awt Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 Det er ikke lenge siden jeg sluttet med IRC, knapt et halvt år. De siste årene var det dessverre heller lite aktivitet.
scoot Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 Det er ikke lenge siden jeg sluttet med IRC, knapt et halvt år. De siste årene var det dessverre heller lite aktivitet. Henner jeg sveiper innom de kanalene jeg var på for noen år siden. Med unntak av et par BNC´r og ein bått eller to er det dårlig liv gitt. Nesten vemodig, IRC er kos det. Og man fikk alltid hjelp til alt, _alt_ \:D/
Haukefer Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 På irc-kanalen #Bergen Hehe, åja:p Sent from my iPad using Tapatalk HD
Fredrik Skrevet Juli 10, 2013 Skrevet Juli 10, 2013 IRC er kanskje litt spesielt å bruke idag (blir brukt til mye obskur tullball), men det var stort i internettet´s barndom. Jeg gadd imidlertid aldri å bruke tjenesten og fokuserte mest på BBS´er (Bulletin Board System) frem til Netscape Navigator ble stort med WWW på begynnelsen av 90-tallet. Jeg fikk en privat oppkobling mot internettet i 1992 (Oslonett) og før den tiden ble all kommunikasjon på internettet gjort på skolene jeg gikk på...
Anbefalte innlegg