Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg stemmer rød, men med beige interiør, passer det vel best med svart eller blå. Hvis den er mye skitten, kler nok svart dritten bedre enn blå. Blå må virkelig holdes ren.

njaaah...den rødfargen kler faktisk beige skinn...hadde planer om gråttskinn til rød bil...men den gråfargen var helt feil...men ja.... beige skinn til mørk blå bil er meget pent..men kona vil ikke ha blå bil..hun vil helst ha den røde...eller til nød den sorte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lenge siden jeg sluttet med IRC, knapt et halvt år. :)

De siste årene var det dessverre heller lite aktivitet.

Henner jeg sveiper innom de kanalene jeg var på for noen år siden. Med unntak av et par BNC´r og ein bått eller to er det dårlig liv gitt.

Nesten vemodig, IRC er kos det. Og man fikk alltid hjelp til alt, _alt_ \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IRC er kanskje litt spesielt å bruke idag (blir brukt til mye obskur tullball), men det var stort i internettet´s barndom. Jeg gadd imidlertid aldri å bruke tjenesten og fokuserte mest på BBS´er (Bulletin Board System) frem til Netscape Navigator ble stort med WWW på begynnelsen av 90-tallet. Jeg fikk en privat oppkobling mot internettet i 1992 (Oslonett) og før den tiden ble all kommunikasjon på internettet gjort på skolene jeg gikk på... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...