Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fredrik90 : Er bmw fremdeles verdens beste bil?

Lurer på når en bmw oppnår slike verdier...

http://e24.no/bil/motorsportlegendens-b ... d/21100459

I kveld er du i godlune igjen ser jeg [-X

På 50 tallet så kunne ikke BMW en gang måle seg med Mercedes, i dag er det "litt" annerledes gitt :) For meg er BMW verdens beste merke, men de har nok ikke verdens beste bil (selv om M5 er det for meg). Ellers så er jeg enig i at de har råderett over andreplassen når det kommer til det meste annet :)

Ellers så foreslår jeg vennlig at du finner deg ett Mercedes forum du kan henge på, nå som du ikke har BMW lengere mener jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!!! jeg eier bimmers aight! (er dog medlem på merceforumene også, men det er ikke like mye aktivitet der!)

Og nye bilen jeg skal ha meg er raskere enn M5 ;)

Folk er forskjellige... jeg mener at E38 er meget fin bil, E65 er en fet bil, f01 er for anonym til at den kan bli vurdert som en konkurrent til den aldrende s-klassen... Nye s-klassen utklasser A8 og F01 på alle mulige måter mener nå jeg... Men er vel flere som mener noe annet...

Anyway... jeg er sliten trøtt og klar for å sove... så vi får være enige i at bmw og mercedes banker shiten ut av audi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjørt nyeste s-klassen da den ikke er lansert i Norge enda, men den modellen som blir faset ut har jeg kjørt mye. Samme med F01 og nyeste A8. Har venner som har disse bilene og jeg har tilbrakt mye tid i dem, både som sjåfør og passasjer... Så ja jeg har prøvd alle tre og kan derfor si at jeg liker s-klassen bedre enn f01 og A8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi parkerte i kjelleren på BMW Welt når vi var der, veldig greit men litt dyrt :) Når vi var elles i byen på dagtid så brukte vi parkeringshuset til Karstadt som ligger midt i München sentrum, veldig greit :) Kan også anbefale parkeringshuset ved Hauptbahnhof, her sto vi mye om kveldene når vi var ute i byen. Her hadde de bilheis, en artig opplevelse :P

Såvidt jeg forstår ligger BMW´s attraksjoner (Olympiapark 1 er det visst) rett utenfor ring 2 i München. Dette er også grensen for miljøsonen. Ergo kan jeg lovlig kjøre til BMW med vår E46 og dette vil jeg benytte meg av (morsomt med bildene). Når vi er der kan vi like godt la bilen stå noen ekstra timer mens vi utforsker sentrum av München. En større tur til München får bli en annen gang i likhet med Berlin. Vi skal nå mange andre ting også... :)

Porsche Museet ligger forøvring akkurat innenfor miljøsonen i Stuttgart, men hvis vi parkerer i nabobydelen Korntal, som akkurat er utenfor miljøsonen, behøver vi bare å ta T-banen (S6) én enkelt stasjon til Porscheplatz. Det er heller ikke mer enn 4 stasjoner inn til sentrum av Stuttgart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg parkerte også i kjelleren på Welt når jeg var der, og har ingen problem med å anbefale det. Nå bodde riktignok vi i sentrum, så vi parkerte stort sett på parkeringsplassen til hotellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man har angel eyes fra før, skal det kun byttes pærer, eller ringene også? Skal hjelpe svogeren med dette, og vi begge har null peiling. Poenget med det hele er å få hvitere lys. Takker på forhånd alle med relevant info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...