noekult Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Aww.. Må være helt jævlig å oppleve det der som far... God bedring!!
awt Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Kan ikke ha vært noen morsom opplevelse nei. Har selv to jenter der den ene er to, og ser ikke akkurat frem til slike hendelser.. Uansett, godt hun var med mot og at det gikk bra.
-Roger- Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Nei, unner ingen det der.. Men det ser nå ut som det går bra og da er vi glad Man må bare tenke at det fins tross alt mange som har mye større problem enn en ødelagt finger som faktisk (Heldigvis) nå ser ut til å bli bra igjen.... Mine barn er tross alt frisk...
awt Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Ikke bare det, men vi sitter her og klager på feil farge i lysene på bilene, en kantkjørt felg o.l., mens andre har unger som kanskje svever mellom liv og død, inn og ut av sjukehus og andre forferdelige ting...
Fredrik Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 .... Men Dubai har som et muslimskt rike/land valgt å implementere det i sin lov. Så den ser jeg, men per dags dato så er den loven der, og man burde følge reglene i det landet man er på besøk hos. Det er jo litt vanskelig å følge en lov og samtidig aktivt unngå å bli voldtatt (dette er normalt ikke noe man ønsker). Spesielt når man ikke har gjort annet enn å være så uheldig å bli voldtatt av en arbeidskollega for deretter å bli siktet for å ha hatt sex utenfor ekteskapet. Denne loven går helt klart inn under kategorien "teit" lov (tilsvarende også med at det skal være minst fire mannlige vitner til en voldtekt i forbindelse med bevisførselen), men når dette er nevnt er jeg helt enig i at det ikke er smart å utfordre et annet lands skikker, lover og regler. Man bør f.eks ikke drikke eller vise seg beruset på offentlig steder i muslimske land, men som jeg tidligere har understreket har dette intet å gjøre med selve voldtekten og hvordan rettssystemet i Dubai reagerer på slike anmeldelser. Roger: Uff... den hendelsen unner jeg deg ikke. God bedring til datteren og jeg håper at det går bra med alle sammen...
hermanoo90 Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Ingen vet om hun ble voldtatt eller ikke, annet enn hun og han mannen? eller VET du det 100% Har man blitt voldtatt så trekker man ikke anmeldelsen Selvom din arbeidskollega anbefaler det.... Videokamera fra hotellet viser at hun holder rundt ham i livet klengete og går opp frivillig, noe hun løy om i forklaringen sin da hun hevdet at hun ble dratt med inn på hotellet mot sin vilje Må ikke tro 100% alt du leser Fredrik, men er ferdig med å diskutere denne saken her, jeg mener mitt og du mener ditt, over til biler nå
SofaKingFresh Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Ferdig med det der nå. Resten tar dere på PM. Drittlei av å lese om hu der på et bmw forum. Nok om det i avisene. Jeg har nå endelig fått flytta til et midlertidig sted etter at huseier kasta ut meg, frua og ungen uten grunn. Vi kom hjem fra ferie i Lillehammer den 11 Juli, klokken 01:00, til et hus (som vi da leide) uten strøm. Desperate etter å få ordna flasker til guttungen så han fikk i seg mat før han la seg etter en lang kjøretur hjem, så måtte vi over tio naboen. Han fikk vi heldigvis låne litt strøm av, men kjedelig å forstyrre kjærestetiden demmes, som da lå og så film på sofaen. Dagen etter fikk vi beskjed at vi måtte pakke sammen sakene innen 2 uker, for da skulle han bo i huset selv. Det flotte var jo at Søndagen, som var 1 dag unna, da skulle vi på ferie i 2 uker. ALT måtte vekk innen den tid. HELE HUSET måtte renskes for saker og ting, vi måtte finne et lager å plassere alle tingene våres, post adressa måtte flyttes til svigers imens vi var borte. Vi kom hjem nå på Lørdag, og er på plass i en ny leilighet, mens vi venter på at vi forhåpentligvis får flytte inn i en ny leilighet vi har kjøpt. Med mindre noen andre tar den på forkjøpsrett. Da kan vi få flytta ut av denne kortids-leie leiligheten, og inn i vår EGEN leilighet. Det har ikke vært mye avslapping i ferien, men kan da se det positive på det. Vi har hatt 3 uker med knallvær..
Thundercoil Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 For et rævhål! Kjipt at det måtte krasje med ferien. Skal jo tenke på alt annet enn hjemmet, og hvert fall ikke at man ikke har et hjem å komme hjem til. Høres ikke helt lovlig ut det der. Får håpe dere finner dere til rette på et nytt og mer stabilt sted Roger: God bedring til toåringen din. Skjærte nesten av meg hånden som fireåring når jeg våknet og lagde brødskive midt på natten og glapp brødet med brødkniven. Masse blod, og husker fortsatt at det var traumatiserende for familien. Hehe. Nå er arrene så godt som vekk.
Larsinnj Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Haha Hahaha! "It's an Auvdi A-fire, en komma sækks"
Fredrik Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Ingen vet om hun ble voldtatt eller ikke, annet enn hun og han mannen? eller VET du det 100%Har man blitt voldtatt så trekker man ikke anmeldelsen Selvom din arbeidskollega anbefaler det.... Videokamera fra hotellet viser at hun holder rundt ham i livet klengete og går opp frivillig, noe hun løy om i forklaringen sin da hun hevdet at hun ble dratt med inn på hotellet mot sin vilje Må ikke tro 100% alt du leser Fredrik, men er ferdig med å diskutere denne saken her, jeg mener mitt og du mener ditt, over til biler nå Jada... både du og Wicky er åpenbart ferdige med å diskutere bare dere har fått komme frem med deres argumenter. Hva vi andre (i denne sammenhengen folk som ikke er muslimer) mener er åpenbart ikke så interessant... Jeg og de fleste andre (inkl. den norske og danske utenriksministeren) har ingen grunn til å tvile på Marte Dalev´s uttalelser i denne saken. Hun var fengslet i en uke før hun trakk anmeldelsen. Etter hva jeg har lest om kvinnefengsler i Dubai når man å bli psykisk temmelig mør etter en uke i slike fengsler. Poenget her er at Marte ikke visste opp eller ned på sin egen sak... samt at det var tolken (kun arabisk-engelsk språklig og har ikke juridisk embedseksamen) av alle som rådet henne til å trekke anmeldelsen. Marte hadde med andre ord ikke engang en egen advokat til å føre sin sak og/eller rådføre seg med. Slikt er ikke seriøst i et vestlig rettssamfunn (der man alltid har rett til en advokat) og er det heller ikke i Dubai. Du har åpenbart ikke prøvd å være full, men hvis jeg har hatt en skikkelig fest står jeg ikke nødvendigvis helt støtt. Det kan være ok å ha noen/noe å støtte seg til og såvidt jeg forstår er det værre for kvinner som reagerer lettere på alkoholen. Det er imidlertid viktig å understreke at Marte´s alkoholinntak ikke hadde betydning for tiltalen om sex utenfor ekteskapet (som kun kom som en konsekvens av at hun anmeldte voldtekten).
hermanoo90 Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Noen med en Golf 4 eller mye kunnskaper om en slik bil? Vurderer å oppgradere fra golf 3. Har hatt 1stk golf 2 og 2stk golf 3.
wicky124 Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Hadde heller brukt pengene på A3... tilsvarende pris men mye bedre opplevd kvalitet...
scoot Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 En ukes ferietur til Tyrkia kort oppsummert: 1 døgn - fikk herpes i trynet - tyrkisk sykehus - sitti på do - sitti på do - svetta - dyr sprit - sitti på do - aircondition - sitte mer på do. Fyfaen jeg skal aldri tilbake til Tyrkia. EDIT: Jo forresten, fått herpes i ØYET også.. renslig sted ass.
Ullsokk Skrevet Juli 28, 2013 Skrevet Juli 28, 2013 Så tyrkia ga deg herpes i trynet fordi tyrkia er urenslig? Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg