Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bekrefter forøvrig det jeg alltid har sagt, BMW er svært beskjedene med sine tall og du kan som regel alltid trekke fra iallfall ett halv sekund på de offisielle talla :P Det er noe annet en hva man kan si om VAG og diverse Italienere :wink:

Du har rett der, BMW har vært beskjedne med tallene sine i 30 år.

Jeg har ingen spesielle følelser for A-klassen, da jeg synes det er en kjerringbil. Mercedes skal ha rwd :wink:

Apropos alkohol-snakkingen - det sterkeste jeg drikker er Sherry på ca 19%. Stort sett alt sterkere enn vin synes jeg blir ubehagelig. Får dessverre heftig huepine av italiensk rødvin, så nå går det i Aas pilsner.

Forresten: I natt punkterte jeg for tredje (3) gang på 1 år. Alle gangene på 4-felts E6. Kjører alltid med backup-16" alufelg med nytt dekk i bagasjen :lol:

Føler noen er ute etter meg.

Skrevet

Nå i kveld har jeg vært å flyttet på en 94 år gammel bil. :-) Den hadde stått ute i noen uker, og nå skulle den flyttes inn i skjulet hvor den var blitt dratt ut i fra. Den blir ikke dratt frem igjen før den skal restaureres. Bilen er en 1919 modell FWD.

Skrevet
Nå i kveld har jeg vært å flyttet på en 94 år gammel bil. :-) Den hadde stått ute i noen uker, og nå skulle den flyttes inn i skjulet hvor den var blitt dratt ut i fra. Den blir ikke dratt frem igjen før den skal restaureres. Bilen er en 1919 modell FWD.

Spesielt!! Bilder?

Skrevet

En bil fra 1919 med fwd er mer enn svært tidlig. Jeg vil tro at den er amerikansk, men hva slags bil er dette?... :?

Skrevet
Bekrefter forøvrig det jeg alltid har sagt, BMW er svært beskjedene med sine tall og du kan som regel alltid trekke fra iallfall ett halv sekund på de offisielle talla :P Det er noe annet en hva man kan si om VAG og diverse Italienere :wink:

Du har rett der, BMW har vært beskjedne med tallene sine i 30 år.

Jeg har ingen spesielle følelser for A-klassen, da jeg synes det er en kjerringbil. Mercedes skal ha rwd :wink:

Ja A-klasse er konebil selv om nye A-klasse er ganske lekker og veldesignet, men er den penere enn en F20 med M-sport i Estoril eller Valencia? Nja...både ja og nei mener jeg :? Sett med øynene til en Mercedes entusiast så hadde jeg dradd meg litt i håret over A 55 AMG, for det første så har vi ett AMG produkt som er basert på en Hatchback! For det andre så har den en summende firer som uansett hvordan de trimmer lyden med puff og knall i eksosen fortsatt høres kjedelig ut og for det tredje så har den firehjulstrekk (framhulstrekk i vanlig A-Klasse) Også hadde jeg synes det var skuffende at den ikke distanserte seg mer fra M135I som ikke en gang er ett high end produkt, vet jo aldri hva slags faenskap gutta i München kan finne på som verdig Konkurrent fra M avdelingen. Er de på krigs stien så kommer de opp med modeller som 1M og nå nyelig M6 Preformance Package 8)

Men hvis jeg tar av meg "BMW brillene" så har Mercedes veldig mye gøy på gang, skal blandt annet bli artig å se hvor langt de klarer å da luksus segmentet med nye S klasse i ekstra lang utgave med V12 :P Nye E65 AMG er jo meget imponerende selv om den ser ut som den har Downs og for ikke å glemme Black Serie modellene som iallfall spiser dekk :wink:

Skrevet
En bekjent i Norge har akkurat kjøpt en ny Bentley Continental GT Mulliner. Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal mene, men på enkelte måter er den vel imponerende. Den er iallefall kostbar nok om noen skulle lure... :-k

Herlig, har du råd har du lov. Synes det er kult at noen kjøper fete biler :-)

Skrevet
En bekjent i Norge har akkurat kjøpt en ny Bentley Continental GT Mulliner. Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal mene, men på enkelte måter er den vel imponerende. Den er iallefall kostbar nok om noen skulle lure... :-k

Herlig, har du råd har du lov. Synes det er kult at noen kjøper fete biler :-)

Absolutt... noen skal jo spise de høye biffene, men jeg foretrekker litt mer raffinert mat og biler... :)

Skrevet

Kaizers avsluttet nettopp med Hjerteknuser så det jomet inn i stua her. Lyden bærer jaggu bra på et par kilometer. Skulle vel nesten invitert de på nachspiel, fikk tross alt en forespørsel om å kjøre de for et par uker siden, dog noen som ringte feil... :lol:

Skrevet

Tips til hva man kan gjøre med bilen mtp detaljer? Tenker å handle slike foliestriper til grillen, har også ventilhetter med M logoen liggende som skal på. Noe som kan passe? Anything? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...