asv Skrevet August 13, 2013 Skrevet August 13, 2013 Drittdag... Dro for å ordne litt og handle inn litt ting til nye hybelen.. fant meg en seng som jeg likte, men den passet ikke inn i bilen naturlig nok.. tenkte at da kunne jeg slå to fluer i en smekk og handle takbøyler til auda brukisen. Dro på biltema og handla universal til biler uten rails eller renne... Stod og kuka med det i 1.5 time ute i regnet før jeg innså at det ikke ville funke på auda dritten... ble så møkklei at det hverken ble skap eller seng og sitter nå på ferja på vei hjem.. De kan kalle de bøylene mye rart (ubrukelig dritt kanskje? ) men universalt er det faen meg ikke... fikk i det minste fikset sovesofaen min såpass jeg kan bruke den frem til jeg får handlet en skikkelig seng Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2
Larsinnj Skrevet August 13, 2013 Skrevet August 13, 2013 Kul sak... E46 M3 CSL "Rally"... play it loud & enjoy!... For en herlig lyd det er i S54!
haybimmsen Skrevet August 13, 2013 Skrevet August 13, 2013 Drittdag... Dro for å ordne litt og handle inn litt ting til nye hybelen.. fant meg en seng som jeg likte, men den passet ikke inn i bilen naturlig nok.. tenkte at da kunne jeg slå to fluer i en smekk og handle takbøyler til auda brukisen. Dro på biltema og handla universal til biler uten rails eller renne... Stod og kuka med det i 1.5 time ute i regnet før jeg innså at det ikke ville funke på auda dritten... ble så møkklei at det hverken ble skap eller seng og sitter nå på ferja på vei hjem.. De kan kalle de bøylene mye rart (ubrukelig dritt kanskje? ) men universalt er det faen meg ikke... fikk i det minste fikset sovesofaen min såpass jeg kan bruke den frem til jeg får handlet en skikkelig seng Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Må sifra om jeg kan hjelpe med noe, bor jo i byen å har stort sett tilgang til varebil + e har jo nettop kjøpt touringen..
FredrikE24 Skrevet August 13, 2013 Skrevet August 13, 2013 Henta en E39 530DAT her igår! Ikke noe pen å se på, men hadde fått det riktige tekniske vedlikeholdet. Gubbekjørt 266000 på tellern. 49 000kr Jeg har vært og sett på mange E39er i det siste, og selv til 80 000kr er det fantastisk mye dritt du kan få kjøpt.. Sammenlignet med den jeg hentet igår, så hadde de jeg har sett på før til 80 000kr vært verdt 20-25 000kr. Når det gjelder 530DAT, fy for et godt skyv det var i den bilen Har du kjøpt deg BMW igjen? Nei, en kamerat som kjøpte pendlebil. Han likte ikke bilen, så han kjørte Mercedesen min hjem, og jeg kjørte den nyinkjøpte bilen hans hjem(han likte ikke den nyinkjøpte bilen så godt). Helt ærlig talt, hadde Mercedesen min hatt det skyvet 530DAT har, så hadde det omtrent vært den perfekte bil for meg i min nåværende situasjon. Mercedesen er noe mer laidback og fin å kjøre, BMW blir litt for "hardt".
Fredrik 90 Skrevet August 13, 2013 Skrevet August 13, 2013 Hvis ikke han likte bilen hvorfor kjøpte han den da, høres jo veldig rart ut Liker man ikke kjørekomforten i en E39 da er man kresen, da vil jeg anbefale Cadillac eller noe hvis man skal ha det så mykt at man ikke merker veien
spruddel Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Drittdag... Dro for å ordne litt og handle inn litt ting til nye hybelen.. fant meg en seng som jeg likte, men den passet ikke inn i bilen naturlig nok.. tenkte at da kunne jeg slå to fluer i en smekk og handle takbøyler til auda brukisen. Dro på biltema og handla universal til biler uten rails eller renne... Stod og kuka med det i 1.5 time ute i regnet før jeg innså at det ikke ville funke på auda dritten... ble så møkklei at det hverken ble skap eller seng og sitter nå på ferja på vei hjem.. De kan kalle de bøylene mye rart (ubrukelig dritt kanskje? ) men universalt er det faen meg ikke... fikk i det minste fikset sovesofaen min såpass jeg kan bruke den frem til jeg får handlet en skikkelig seng Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Får kjøpe sånn seng jeg har bestilt Svane Zefir Får den heldigvis tilkjørt og montert gratis
fish Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Jøss, ble overrasket nå. Sjeldent at folk legger "mye" penger i ei seng. Meget fornuftig, er tross alt det møbelet du oppholder deg mest i.
-Roger- Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Jøss, ble overrasket nå. Sjeldent at folk legger "mye" penger i ei seng. Meget fornuftig, er tross alt det møbelet du oppholder deg mest i. Det er viktig med skikkelig seng, men det viktigste er at man kjøper den sengen som passer til seg selv. ikke bare den dyreste fordi det er den "beste"..
Fredrik Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Jøss, ble overrasket nå. Sjeldent at folk legger "mye" penger i ei seng. Meget fornuftig, er tross alt det møbelet du oppholder deg mest i. En god seng kan ikke overvurderes... man tilbringer tross alt nesten halve livet i en seng...
Thundercoil Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Har lyst på en sånn seng man kan heise opp ryggen (og beinstøtte) på, på hver halvdel Akkurat nå har jeg kontinentalseng, der de to mellommadrassene mangler trekket som holder de sammen, så de sklir fra hverandre hver natt, og overmadrassen synker nedi gropen. Veldig ubehagelig for rygg og nakke. Har tenkt på å kjøpe det trekket siden desember, men gjør aldri noe med det. Hehe.
FredrikE24 Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Hvis ikke han likte bilen hvorfor kjøpte han den da, høres jo veldig rart ut Liker man ikke kjørekomforten i en E39 da er man kresen, da vil jeg anbefale Cadillac eller noe hvis man skal ha det så mykt at man ikke merker veien Jeg liker E39 jeg, men jeg liker også komforten min Mercedes feks. kan by på. Da vi svitsjet biler da jeg skulle kjøre hjem til meg selv, så er åpenbart Mercedesen svært god å kjøre. Saken er at han pendler og trengte bil. Jeg synes E39 er flotte greier jeg, gode å kjøre og går stille og fint! Kompakt og fin kupe. Problemet mitt er at jeg får krampe i høyre bein(dette gjelder samtlige E39er jeg har kjørt), har prøvd mange forskjellige måter å sitte. Samt bremse/gasse, men uten hell. Så ender fort opp med kjøring på cruisecontrol og venstrebeinsbremsing.
LoKi Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Fikk endelig ut fingern selv og kjøpte en Jensen Continental. Det har jeg ikke angret på.. Men de koster litt da - og Skeidar kjører den hjem og bærer den på rommet ditt for en slant med penger
Tzunami Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Da var BRZ'n levert tilbake... For de som ikke har prøvekjørt brz eller gt86, gjør det! Fantastisk morsomme kjøremaskiner!
Anbefalte innlegg