Saltkjelen Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43164240Noen som kan se noe negativt med annonsen min? Evt er prisen feil? Er billigste på finn, og mye lavere km enn neste på prisen.. Jeg personlig syntes bilen ser alt for lav ut (dette får meg til å tenke undomskjørt/grisekjørt, derav byttet motor). I tillegg syntes jeg annonsen mangler skikkelige bilder. Interiørbilder har du jo heller ikke lagt ut.
Julianv Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Blir å montere orginal-understellet igjen nå snart.. Bilder blir også oppfrisket så snart den tusler avgårde for egen maskin igjen.. Takk for gode tips, så kanskje den blir solgt før året er omme.. haha
Hawkon88 Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43164240Noen som kan se noe negativt med annonsen min? Evt er prisen feil? Er billigste på finn, og mye lavere km enn neste på prisen.. Ser jævla sleten ut når den er lavere bak enn foran.. Skru den opp litt bak. Og gjerne litt foran også. Denne annonsen er dessverre enormt dårlig. Slett alle bildene du har lagt ut, også tar du ordentlige bilder av bilen med stolene montert i en ryddig og rein bil- med fine omgivelser fra feks området nede på Arenum. Verkstedsgulv, vaskerom, og vaskehaller gir ikke et godt inntrykk. Ellers kan du jo bruke denne teksten istedet: "Pen og velholdt BMW selges. Komplett servicehefte, og slitedeler er gjevnlig byttet. Oppgraderinger: Justerbart understell 17" BBS-felger på sommerhjul 17" BMW-felger med gode vinterdekk medfølger. Fullelektrisk M3-individual interiør Dessverre ble registerkjede-strammeren defekt, noe som resulterte i registerhavari. Derfor er det nylig byttet motor. Den nye motoren har gått 150 000km, og har 3mnd garanti fra leverandør. Innbytte i rimeligere stasjonsvogn kan vurderes. Betaling skjer via bankforbindelse fordi jeg har lån med pant i bilen. Vennligst ring dersom du ønsker å vite mer om bilen, prøvekjøring etc.
Julianv Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Wow, takker så mye! Det blir en ny annonse så snart den er oppe å går uansett og da blir det skikkelige bilder.. Denne annonsen ble kun laget for å se hva interessen for en slik bil er. Jeg hadde vel innerst inne et lite håp om at jeg traff rett på første gang. Haha. Worst case scenario blir den å beholde og da blir det mer guff.. Jeg tenker å slippe nedi en liten S54b32 som så klart vil bli godkjent. Mulig jeg tar en Sv90 og slipper en liten støvblåser nedpå der..
Thundercoil Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Var god den annonsen til Hawkon Hvert fall bilde med vask/snø, tror jeg trekker litt ned. Og jevn uten G. Hehe. (Sorry )
Haukefer Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Var ute i Aberdeen å gikk i 40 minutter, spottet 4 e92M3, 2 Nissan GT-R , mangfoldige porcher og litt annet knask Nydeligt. Sent from my iPad using Tapatalk HD
spruddel Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Hvordan er bilbatteriene hos Biltema? kjøpt der tidligere, er vel mest value for money etter hva jeg har skjønt??
Insulaventus Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Hvordan er bilbatteriene hos Biltema? kjøpt der tidligere, er vel mest value for money etter hva jeg har skjønt?? Lurer på det samme
scoot Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Hvordan er bilbatteriene hos Biltema? kjøpt der tidligere, er vel mest value for money etter hva jeg har skjønt?? 5 års garanti mot kvittering, har alltid kjøpt på biltema og det funker flott for min del!
Kvasi Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Har et tre år gammelt temabatteri i min, må lade den etpar ganger i uka på vinteren. Både det og at jeg ikke tok vare på kvitteringen er ganske annoying..
Thundercoil Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Det røk i E34 525en jeg hadde, en vinter. Kjørte på biltemabatteri i over et år uten problemer av noe slag. Så ble bilen solgt.
Eystein Ose Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Jeg kjøpte nettopp 70ah Biltema AGM batteri, og er hittil veldig fornøyd. Er 4 år garanti ja.
ZhilleN Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Ikke noe galt med biltemabatterier, de fungerer akkurat det samme som global, varta osv.
Nytern Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Mja.. Hvorfor spare noen hundrelapper egentlig? Jeg betalte 1800kr for Sonnak's toppserie batteri, Powerline? Har prøvd diverse, men når det gjelder kaldstart uten motorvarmer i -30 er det mye tilgjengelig startstrøm som gjelder
Anbefalte innlegg