Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43164240

Noen som kan se noe negativt med annonsen min? Evt er prisen feil?

Er billigste på finn, og mye lavere km enn neste på prisen..

Jeg personlig syntes bilen ser alt for lav ut (dette får meg til å tenke undomskjørt/grisekjørt, derav byttet motor). I tillegg syntes jeg annonsen mangler skikkelige bilder. Interiørbilder har du jo heller ikke lagt ut. :)

Skrevet

Blir å montere orginal-understellet igjen nå snart.. :)

Bilder blir også oppfrisket så snart den tusler avgårde for egen maskin igjen.. Takk for gode tips, så kanskje den blir solgt før året er omme.. :D haha

Skrevet
http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=43164240

Noen som kan se noe negativt med annonsen min? Evt er prisen feil?

Er billigste på finn, og mye lavere km enn neste på prisen..

Ser jævla sleten ut når den er lavere bak enn foran.. Skru den opp litt bak. Og gjerne litt foran også.

Denne annonsen er dessverre enormt dårlig.

Slett alle bildene du har lagt ut, også tar du ordentlige bilder av bilen med stolene montert i en ryddig og rein bil- med fine omgivelser fra feks området nede på Arenum.

Verkstedsgulv, vaskerom, og vaskehaller gir ikke et godt inntrykk.

Ellers kan du jo bruke denne teksten istedet:

"Pen og velholdt BMW selges.

Komplett servicehefte, og slitedeler er gjevnlig byttet.

Oppgraderinger:

Justerbart understell

17" BBS-felger på sommerhjul

17" BMW-felger med gode vinterdekk medfølger.

Fullelektrisk M3-individual interiør

Dessverre ble registerkjede-strammeren defekt, noe som resulterte i registerhavari.

Derfor er det nylig byttet motor. Den nye motoren har gått 150 000km, og har 3mnd garanti fra leverandør.

Innbytte i rimeligere stasjonsvogn kan vurderes.

Betaling skjer via bankforbindelse fordi jeg har lån med pant i bilen.

Vennligst ring dersom du ønsker å vite mer om bilen, prøvekjøring etc.

Skrevet

Wow, takker så mye! Det blir en ny annonse så snart den er oppe å går uansett og da blir det skikkelige bilder.. ;) Denne annonsen ble kun laget for å se hva interessen for en slik bil er. Jeg hadde vel innerst inne et lite håp om at jeg traff rett på første gang. Haha.

Worst case scenario blir den å beholde og da blir det mer guff.. Jeg tenker å slippe nedi en liten S54b32 som så klart vil bli godkjent. Mulig jeg tar en Sv90 og slipper en liten støvblåser nedpå der.. :cool:

Skrevet

Var ute i Aberdeen å gikk i 40 minutter, spottet 4 e92M3, 2 Nissan GT-R , mangfoldige porcher og litt annet knask :P Nydeligt.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet
Hvordan er bilbatteriene hos Biltema? kjøpt der tidligere, er vel mest value for money etter hva jeg har skjønt??

5 års garanti mot kvittering, har alltid kjøpt på biltema og det funker flott for min del!

Skrevet

Har et tre år gammelt temabatteri i min, må lade den etpar ganger i uka på vinteren. Både det og at jeg ikke tok vare på kvitteringen er ganske annoying..

Skrevet

Mja.. Hvorfor spare noen hundrelapper egentlig?

Jeg betalte 1800kr for Sonnak's toppserie batteri, Powerline?

Har prøvd diverse, men når det gjelder kaldstart uten motorvarmer i -30 er det mye tilgjengelig startstrøm som gjelder :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...