Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lokal helt i bra driv :applause:

[ Bilde ]

Et fantastisk kult bilde. Det er ofte et skikkelig fint retrostuk på litt eldre rallybiler. De har helt normal felg/dekkdimensjon og det ser meget bra ut... 8)

Skrevet

Det kan være ganske greit å bo på sunnmøre når man kan ta slike dagsturer. 8)

Kjørte fra Ålesund, via Stordal/Valldal, over Trollstigen, ned til Åndalsnes og hjem igjen. rundt 4,5-5 timer med fantastiske opplevelser!

yj64on59egmaufimtkah.jpg

Skrevet

Ser digg ut :) smud vær og, har pisseregna her nå i flerne dager.

Men nå fungerer iaf bilen min igjen :D Var bare en jordingskabel på motoren som var løsnet og når verkstedet fikk start på den så fjuska den noe voldsomt, så viste det seg at kontakten på tomgangsregulatoren og var fucka :P

I helvettes dyrt med verksted timer men... sånn er det.

Skrevet

Opplevde no morsomt i stad. Hadde vært i garasjen og mekket. Så gikk jeg innom rema på vei hjem i arbeidsklær. Når jeg kom til fyren i kassa begynte han å snakke engelsk til meg. Trodde jeg var en polakk :P Vet ikke om jeg skal le eller bli fornærmet :P

Skrevet
Opplevde no morsomt i stad. Hadde vært i garasjen og mekket. Så gikk jeg innom rema på vei hjem i arbeidsklær. Når jeg kom til fyren i kassa begynte han å snakke engelsk til meg. Trodde jeg var en polakk :P Vet ikke om jeg skal le eller bli fornærmet :P

Hahaha!! Du ser jo ikke polsk ut heller da, men ser problemstillingen din :P

Skrevet

Sitter å ser på Alt for Norge på tv, ho ene amerikanske jenta der har altså med seg ketchup fra USA fordi ho trodde vi ikke hadde ketchup her i Norge...... :roll:

Det er noe med amerikanere det at de tror så lenge ett land ligger lang vekk så lever de i steinalderen der #-o

Skrevet

Så har de fleste som vet om Norge "på andre siden av fjorden" hørt historiene fra de som emigrerte over for 100 år siden, slik at det er lett å tro at vi ligger langt etter :P

Edit:

Man trenger rett nok ikke å gå så langt tilbake i tid før produktene man fikk i Norge var få! Idun Ketchup fikk man se på 60-tallet for første gang :)

Skrevet
Sitter å ser på Alt for Norge på tv, ho ene amerikanske jenta der har altså med seg ketchup fra USA fordi ho trodde vi ikke hadde ketchup her i Norge...... :roll:

Det er noe med amerikanere det at de tror så lenge ett land ligger lang vekk så lever de i steinalderen der #-o

No offence, men antall idioter per m^2 i Usa er langt større enn andre plasser på kloden. But what to do, thats Usa :lol:

Skrevet

Man trenger rett nok ikke å gå så langt tilbake i tid før produktene man fikk i Norge var få! Idun Ketchup fikk man se på 60-tallet for første gang :)

Min mor fortalte at da ketchup nettopp kom på markedet i Norge på begynnelsen av 60-tallet visste man ikke hva man skulle spise den til. Det var først da man så amerikanske filmer der folk spiste hotdogs at man begynte å spise pølser med både sennep og ketchup. Fra gammelt av spiste man den gangen pølser kun med sennep... :)

Skrevet

Det er helt korrekt! haha Det er noe med amerikanere og deres tro om at de ligger forran alle andre verdensdeler når det kommer til teknologi og slike ting.

Så kommer business-folk fra statene til Norge, så har de selvfølgelig bare amerikanske kredittkort som ikke fungerer i Europa(erfaring) :)

Har de fått RDS(radio) i USA enda? MMS og SMS er vel heller ikke akkurat gammelt der borte.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...