-Erik- Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 http://www.abcnyheter.no/node/131135?autoplay=1Oh noes, we`re fucked!
Hansh Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 http://www.abcnyheter.no/node/131135?autoplay=1Oh noes, we`re fucked! Så hvis han er her 22/5 skal han til helvete?
Fredrik Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Så hvis han er her 22/5 skal han til helvete? Jeg synes iallefall at vi skal be ham dra til helvete...
Jørgen Lie Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Fatter ikke at det er mulig å være så sprengt i hodet.. Deler av Amerikanerne er så hjernevasket at det er fantastisk.. Han der er jo nok et meget godt eksempel på dette.. Samtidig å dra inn religionen som vist nok er nøkkelen til all kunnskap og hendelser på denne jord.. Takk for meg, jeg går ut å henger meg på låven, for orker ikke noe styr i fra 21.mai helt frem til oktober.
Hansh Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Skal ikke se bort fra at hans himmel er mitt helvete og omvendt uansett! Tviler på jeg har mye til felles med fyren ihvertfall..
wicky124 Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 hadde vært LITT nedtur om det kommer jordskjelv natt til lørdagen....
[space] Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 En god start ville vært at en person ikke kan være partileder mer enn 2 perioder, og at ministerne bør settes inn etter kunnskap. Altså en fiskeriminister som vet noe om fisk, en forsvarsminister som i det minste har fullført førstegangstjeneste, og GJERNE en samferdselsminister som har sertifikat, eier en bil og benytter seg av kollektivtilbud.
S.Hafsmo Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 http://www.abcnyheter.no/node/131135?autoplay=1Oh noes, we`re fucked! Dere som er redde for at dette skal skje, frykt ei. Jeg skal legge ut min paypal konto, slik at alle som er usikre i sin tro, kan overføre sine syndige kroner til meg (dere får jo ikke bruk for dem etter 21. Mai uansett), så skal jeg sørge for at alle havner i himmelriket. Har du virkelig vært syndig i livet vil jeg anbefale dere å skriver over all eiendom og eiendeler til mitt navn. Frelsen er nær. Den politiske delen av diskusjonen ønsker jeg ikke å delta i, da det kan ende med krig på bimmers.
flobben Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 ":2el2y0t1]En god start ville vært at en person ikke kan være partileder mer enn 2 perioder, og at ministerne bør settes inn etter kunnskap. Altså en fiskeriminister som vet noe om fisk, en forsvarsminister som i det minste har fullført førstegangstjeneste, og GJERNE en samferdselsminister som har sertifikat, eier en bil og benytter seg av kollektivtilbud. har vi ikke en fikseriminister som kan noe om fisk i dag? http://www.nettavisen.no/nyheter/article2735336.ece Når vi snakker om å mele sine egen kake her
Marius2002 Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Sommerferie endelig! Så idag blir det tilbake til Molde, tror Trondheim - Molde må være tidenes kjedeligste rute om man kjøre om Oppdal slik som jeg skal.
-Roger- Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 ":wscratku]En god start ville vært at en person ikke kan være partileder mer enn 2 perioder, og at ministerne bør settes inn etter kunnskap. Altså en fiskeriminister som vet noe om fisk, en forsvarsminister som i det minste har fullført førstegangstjeneste, og GJERNE en samferdselsminister som har sertifikat, eier en bil og benytter seg av kollektivtilbud. Ang kollektivtilbudene staten gir så er det helt håpøst. De sier at alle burde reise kollektivt for å spare miljøet og penger. Det er ikke noe problem egentlig for staten og få folk til å bruke kollektiv traffik, MEN det koster penger. Hadde de sittet inn mange flere ruter og senket prisene til det minimale hadde folk droppet bilen. Men staten sin metode er å skru opp bensinpriser, innføre miljøavgift, piggdekkavgift, øke vegavgift osv. Det hjelper lite når kollektivtilbudet er så dårlig at det ikke er praktisk mulig å bruke det. Da tar man bilen! Dessuten er det ikke så billig å reise kollektivt heller hvis man har et stykke å reise til jobb. Jeg er ganske sikker på at dette med at de innfører så mange avgifter pga miljøet og ikke pengene er bare bullshit! Det er nesten utelukkende kun for pengene!
Hansh Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 http://www.abcnyheter.no/node/131135?autoplay=1Oh noes, we`re fucked! Dere som er redde for at dette skal skje, frykt ei. Jeg skal legge ut min paypal konto, slik at alle som er usikre i sin tro, kan overføre sine syndige kroner til meg (dere får jo ikke bruk for dem etter 21. Mai uansett), så skal jeg sørge for at alle havner i himmelriket. Har du virkelig vært syndig i livet vil jeg anbefale dere å skriver over all eiendom og eiendeler til mitt navn. Frelsen er nær. Den politiske delen av diskusjonen ønsker jeg ikke å delta i, da det kan ende med krig på bimmers. Er det manglende tro på egne eller andres evner til å argumentere saklig som får deg til å skrive dette?
wicky124 Skrevet Mai 19, 2011 Skrevet Mai 19, 2011 Hmm...valgets kvaler....Kjøpe nye dekk foran og bak til 22toms felga?Eller ta dem av og sette på 18toms originale felger med helt nye dekk og heller bruke 2000kr på små dilldall til bilen..hmmm....
Anbefalte innlegg