pautomagi Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Vil ha gta! Lønn i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Frister å kjøpe gta 5 nå og bestille GT6. Hvor fornøyd er folk med gta5 i forhold til gta4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Håper mitt kommer snart, burde ligget i postkassen for lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Det er nesten ikke til å sammenligne de to spillene. Størrelsen på kartet på GTA V er helt vannvittig, det tar sikkert nærmere 5 timer bare for å kjøre gjennom hele kartet. Detaljene er det heller ikke spart på, det er uteliggere som bor under broer, horer på kveldstid, neger på BMX, og campeområder hvor mcbander holder til, for eks. Man kan gjøre alt i fra å svømme til å hoppe i fallskjerm, og i mellom her finner vi blant annet å fly, rane pengetransporter, butikker også videre. Oppdragene inneholder fine historier og er ikke bare skyting. Rett før jeg måtte gi meg i ste fikk jeg muligheten til å kjøpe en småflyplsss hvor jeg har et lite fly stående i en hanger. Det kan jeg bruke i forskjellige oppdrag hvor det dreier seg om å frakte narkotika og eller våpner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Så du er snart en ekte kriminell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Ikke så langt igjen nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Jeg har ikke gta v selv, men så på en kompis som spillte det i går. Første inntrykk er at det er langt bedre enn gta iv. Grafikkmessig (xbox 360) så er det ikke så fryktelig stor forskjell fra iv vil jeg si, men alt er laaaangt mer rafinert. Det er forståelig at grafikken ikke er helt på topp av det teknologien tillater i dag, for da hadde spillet fort blitt 70GB istede for 7.. Men sånn right off the bat så satte både jeg og han som spillte pris på alle detaljene de har fått på plass. Alt har blitt langt penere. Storyen virker også langt mer kompleks enn i iv. Dette med at man spiller som flere karakterer varierer spillopplevelsen og vil nok gjøre det mer spennende over tid enn iv der man etterhvert ble lei av "Nico, let's go bowling"( denne er forøvrig morsom: )Selv ser jeg frem til BF4, og fant i dag ut at jeg får tilgang til Beta 1. oktober, dog på xbox.. jeg planla å bytte til pc, så spørs om jeg bare får vente til 4. oktober da det blir åpen beta. Virker som at BF4 er mot BF3 slik som GTA V er mot GTA IV. Mye likt, men rafinert til å være de spillene forgjengerne burde ha vært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Jeg har ikke gta v selv, men så på en kompis som spillte det i går. Første inntrykk er at det er langt bedre enn gta iv. Grafikkmessig (xbox 360) så er det ikke så fryktelig stor forskjell fra iv vil jeg si, men alt er laaaangt mer rafinert. Det er forståelig at grafikken ikke er helt på topp av det teknologien tillater i dag, for da hadde spillet fort blitt 70GB istede for 7.. Men sånn right off the bat så satte både jeg og han som spillte pris på alle detaljene de har fått på plass. Alt har blitt langt penere.Storyen virker også langt mer kompleks enn i iv. Dette med at man spiller som flere karakterer varierer spillopplevelsen og vil nok gjøre det mer spennende over tid enn iv der man etterhvert ble lei av "Nico, let's go bowling"( denne er forøvrig morsom: )Selv ser jeg frem til BF4, og fant i dag ut at jeg får tilgang til Beta 1. oktober, dog på xbox.. jeg planla å bytte til pc, så spørs om jeg bare får vente til 4. oktober da det blir åpen beta. Virker som at BF4 er mot BF3 slik som GTA V er mot GTA IV. Mye likt, men rafinert til å være de spillene forgjengerne burde ha vært. HAr du BF3 Premium, så får du betaen den 1. oktober. Ang grafikken, så er det bare tull, da x-box 360 og ps3 er allerede gammeldags maskiner. For å utnytte maks grafikk av bf4 må du enten kjøre den på pc( pc'en må være da rå sterk), ps4, eller x-box one. PS: Igjen om pc Det er som å sammenligne lav grafisk oppsett på ene pc'en og Ultra-oppsettet på den andre. Har bf3 både på ps3 og pc, ser store forskjeller i grafikken på pc vs ps3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Hvor lenge varer tilbudet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Jeg har akkurat tatt noen oppdrag med 3. Karakteren. Har turbotunet en aston Martin, senket, bedre bremser, solfilm, titanium eksos og 60% armor. Haha. Man kan gjøre mye rart. Så er det et kult oppdrag der du skal rane en gullsmed. Da må du først "case" stedet, med spionbriller/kamera. Så må du skaffe gass til crowd control og en get away car et annet sted. Så kan du velge om du vil ta en smart plan, eller en høylytt plan. Deretter velge crewet ditt. Og ofte er flere av karakterene dine på oppdrag sammen, så du kan drive å bytte til den mest relevante. Eller bytte når du vil Enig med at det ikke kan sammenlignes med forgjengerne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 HAr du BF3 Premium, så får du betaen den 1. oktober. Ang grafikken, så er det bare tull, da x-box 360 og ps3 er allerede gammeldags maskiner. For å utnytte maks grafikk av bf4 må du enten kjøre den på pc( pc'en må være da rå sterk), ps4, eller x-box one. PS: Igjen om pc Det er som å sammenligne lav grafisk oppsett på ene pc'en og Ultra-oppsettet på den andre. Har bf3 både på ps3 og pc, ser store forskjeller i grafikken på pc vs ps3 Har premium på xbox Og bf3 på ps3 er det værste jeg har sett.. Selv xbox 360 er langt bedre.. Og på pc enda bedre. Ikke trenger man "rå sterk" pc heller for å dra ps4, da det vil være enklere å kjøre enn bf3 grunnet bedre optimalisering. Jeg har heldigvis en ganske bra pc som burde takle det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 æsj, gta v kom ikke i dag heller, nå som jeg hadde innstilt meg på sofakveld i dag jaja, setter en tier på i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 HAr du BF3 Premium, så får du betaen den 1. oktober. Ang grafikken, så er det bare tull, da x-box 360 og ps3 er allerede gammeldags maskiner. For å utnytte maks grafikk av bf4 må du enten kjøre den på pc( pc'en må være da rå sterk), ps4, eller x-box one. PS: Igjen om pc Det er som å sammenligne lav grafisk oppsett på ene pc'en og Ultra-oppsettet på den andre. Har bf3 både på ps3 og pc, ser store forskjeller i grafikken på pc vs ps3 Har premium på xbox Og bf3 på ps3 er det værste jeg har sett.. Selv xbox 360 er langt bedre.. Og på pc enda bedre. Ikke trenger man "rå sterk" pc heller for å dra ps4, da det vil være enklere å kjøre enn bf3 grunnet bedre optimalisering. Jeg har heldigvis en ganske bra pc som burde takle det fint. Da får du tak i betaen den 1 da Bf4 er bedre optimalisert ja, men likevel er det et krevende spill. Selv har jeg en Rog g75 som er ganske kraftig sammenlignet med gjennomsnittet, men skjermkortet jeg har nå( GTX 660m) lar meg ikke å sette noe over middels kvalitet. Her er forresten liste over hva som må til for at spillet skal være mest mulig spillbart : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Er redd GTA V spilling og studier ikke går godt sammen! Har nok mest nytte av å regne boolsk algebra gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Fra Bmw tilbehørskatalog 1996. 7 serie i godt driv: Var vel egentlig for å vise at selv med takbøyler,var det ingenting som hindret det å kjøre fort . Synes bildet var litt tøft . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg