Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Fornøyd med nye forumet, men det har blitt et helsikens rot i seriøse brukere/selgere-tråden. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.

Det var 244 sider, der hver bruker hadde en omtale på et notert sidetall. Nå er tråden bare på 188 sider, dvs at alle sidetallene med omtaler fra div brukere er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mulig med bilde i signatur før i dag, men det ble fjernet ;)

Hm, du får regne deg frem til det da.. Finne en formel du kan bruke :P

jeg varslet om dette hvertfall så fort jeg fant det ut(rett før du smelte opp et stort bilde av en E34) og er svært glad for at det er fjernet muligheter for dette!

Jeg har troen på at forumets funksjonalitet vil øke betraktelig med ny platform(åpner for ny tekst editior bla.), det jeg savner er et DIY forum hvor en kan legge inn fremgangsmåter for å skru på BMWer :) Hadde hatt en del å bidra med der, da jeg skrur en del på fritida på BMWer for bekjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et eget forum for bilder og film jeg, samt at vi nå har fått muligheten til å ha galleri. Ser ikke hva vi skal med bilder i signaturen da, blir nok bilder da, for min del. I tillegg blir forumet tungt hvis alle skal ha bilder i signaturene sine.

I tillegg er det vanskelig å se hva som tilhører et innlegg og hva som er en signatur på det verste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mulig med bilde i signatur før i dag, men det ble fjernet ;)

Hm, du får regne deg frem til det da.. Finne en formel du kan bruke :P

Dele tidligere sidetall med 1.333333333333333 så dukker man ganske så greit opp på rett plass   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke motstanden mot bilder i signatur her inne, så lenge det er en begrensning på piksler i høyden.

Nå er det 20 poster per side, mot 15 før, så trådene har nå 25% færre sider.

Vel om man sitter med mobilen for eksempel er det unødvendig å laste bilder i hytt og pine! Men som med alle andre fora, er det vel mulig å deaktivere signaturer, men mister jo da teksten også som vi har i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å surfe litt på Bimmerforums.com, så ser man raskt problemet med bilder i signaturfeltet. Usannsynlig irriterende når du får opp 25 bilder du har sett 100 ganger før hver gang du skal se i gjennom en tråd. Det gjør ikke stort annet enn å rote til forumet, samt gjøre det tyngre for folk som sitter på treige linjer / mobiltelefoner (som nevnt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å surfe litt på Bimmerforums.com, så ser man raskt problemet med bilder i signaturfeltet. Usannsynlig irriterende når du får opp 25 bilder du har sett 100 ganger før hver gang du skal se i gjennom en tråd. Det gjør ikke stort annet enn å rote til forumet, samt gjøre det tyngre for folk som sitter på treige linjer / mobiltelefoner (som nevnt).

Det holder med avatar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ofte innom sider som E46fanatics når jeg driver å leter etter bilder av div farger, felger, senk og styling o.l og da er det ganske irriterende når annenhvert bilde i samletrådene er brukerne sine biler. Det blir nesten som å se på gigantiske og plagsomme reklameoppslag, når du er ute etter noe helt annet. Hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...