Saltkjelen Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 [...], så står det dessuten feil ytelse tall mange ganger. En 530d Xdrive har ikke 245 hester men 258, vanlig 530d har 245 hester derimot og da koster bilen mer å importere enn det man får oppgitt hvis man kikker på Xdrive Det er feil. 530d har akkurat like mange hestekrefter som 530d xDrive (258hk). Det som derimot skiller modellene er at 530d har 540Nm og 530dA, samt 530d xDrive har 560Nm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 . tomme knapper under lysbryter foran Akkurat det har jeg også lagt merke til, på det nevte "panelet" er det ofte ikke en knapp på F10 som skal være mega utstyrt. Her må man ha noen knapper, minst tre iallfall hvis ikke så ser det "fattig" ut. Der skal man gjere ha iallfall Head up, Nigth Vision og filskiftevarsler, er bare det at det er utstyr jeg ikke trenger men må ha for syns skyld. BMW er ganske lure sånn, samme hvis man ikke har EDC for da er det bare en tom plass ved siden av girspaken Det er feil. 530d har akkurat like mange hestekrefter som 530d xDrive (258hk). Det som derimot skiller modellene er at 530d har 540Nm og 530dA, samt 530d xDrive har 560Nm. Nei det er ikke helt feil fordi 530d og 530d X drive 2011-2013 har henholdsvis 245 hk og 258 hk. På LCI derimot så har både vanlig og X drive 258 hk Tro meg, jeg har studert pre LCI F10 i tre år nå så det hadde jeg ikke oversett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Da må du sitte på annen informasjon enn meg (og BMW), ettersom jeg sitter med prislisten for 2011, 2012 og 2013. Prislistene sier at både 530d og 530d xDrive har 258hk i 2012 og 2013. Listen for 2011 forteller at det kun eksisterer 530d og da med 245hk. Dette virker å være reelt da BMW hadde oppvask i motorprogrammene i overgangen til 2012. Når det gjelder "EDC" knappene fikk man disse dersom man bestilte sportsautomat (de første årene). Nå er knappene standard pga. ECO-programmene og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Da må du sitte på annen informasjon enn meg (og BMW), ettersom jeg sitter med prislisten for 2011, 2012 og 2013. Prislistene sier at både 530d og 530d xDrive har 258hk i 2012 og 2013. Listen for 2011 forteller at det kun eksisterer 530d og da med 245hk. Dette virker å være reelt da BMW hadde oppvask i motorprogrammene i overgangen til 2012. Når det gjelder "EDC" knappene fikk man disse dersom man bestilte sportsautomat (de første årene). Nå er knappene standard pga. ECO-programmene og slikt. I følge salgsbrosjyren fra 2011 og Carfolio så er det iallfall slik, også på alle de sikkert 300 bilene jeg har kikket sett på Finn.no og Mobile24.no. BMW roter litt de også, man kan f eks fortsatt få opp 530I på dems hjemmeside ser jeg selv om den har gått ut Men et kan godt være jeg tar feil selv om jeg her føler meg ganske sikker, det som irriterte meg i utgangspunktet var at 2011 530xd ofte ligger med 245 hk oppgitt og da blir avgiften feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prixmyo Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Er jeg alene om å ha problemer med avatarbildet. Mitt ble plutselig borte igår og nå har jeg ingen muligheter for å endre bildet? Det mangler et menupunkt for nedlasting av bilder fra egen datamaskin samt at begrensningen fra en evt. ekstern url er satt til 0 bytes... Virker som om det har blitt tilknyttet gravatar som ofte blir brukt som en ekstern side til å lage avatarer av. (I tillegg til direkte opplasting.) Stusset på dette selv da jeg plutselig hadde Justinbieber som avatar. (Som jeg bruker ellers andre steder.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Virker som om det har blitt tilknyttet gravatar som ofte blir brukt som en ekstern side til å lage avatarer av. (I tillegg til direkte opplasting.) Stusset på dette selv da jeg plutselig hadde Justinbieber som avatar. (Som jeg bruker ellers andre steder.) Fint profilbilde, prix! FredrikE24 og Thundercoil reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Virker som om det har blitt tilknyttet gravatar som ofte blir brukt som en ekstern side til å lage avatarer av. (I tillegg til direkte opplasting.) Stusset på dette selv da jeg plutselig hadde Justinbieber som avatar. (Som jeg bruker ellers andre steder.) Ouch.. Jeg fjernet Gravatar-tilkoblingen. Om du virkelig vil ha Bieber, så må jeg be deg om å laste opp profilbildet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 MKJ: Er det mulig å få til "Medlem siden: _dato_" under avatarene igjen? Kjekt å vite hvem som er gamle/nye medlemmer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Det er samme plattform som diskusjon.no har. Der har de reg.dato under avatar, så det må jo være mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 MKJ: Er det mulig å få til "Medlem siden: _dato_" under avatarene igjen? Kjekt å vite hvem som er gamle/nye medlemmer... Jeg tror wackamole er på saken + en visning for online/offline Fredrik 90 og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Online/offline har han hvert fall bekreftet at er på "arbeidslisten" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Bare jeg som føler bimmers har blitt vanvittig daut i det siste? Skjer jo ingenting her til og med prosjekttrådene står stille Nevnte det for litt siden selv....fikk da til svar at "det er fordi det er nytt design, tar tid før alle er vant med det...men prosentvis er forumet på vei opp".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Jeg tror wackamole er på saken + en visning for online/offline Helt konge at dere hører på brukerne her inne, det lover meget bra for fremtiden til dette forumet! mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mkj Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Nevnte det for litt siden selv....fikk da til svar at "det er fordi det er nytt design, tar tid før alle er vant med det...men prosentvis er forumet på vei opp".... Jeg lurer på hvilken periode dere sammenligner med fra tidligere? Er det fra i fjor på denne tiden, i vår, i sommer eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Om du ikke savner noe, vil jeg påstå at du ikke trenger det heller. Poenget var vel heller mer de som reklamerer for biler med alt utstyr når de knapt har mer enn fjernstyrt sentrallås og elektriske vinduer. Ser den og er enig i filosofien (det er faktisk mitt motto også "vet du ikke hvor godt noe er, savner du det ikke"). Men jeg tenker mer på videresalg. Man har vel neppe en moderne familiesedan/stv. i mer enn 2-4 år, før man oppgraderer igjen? Da er det kjekt med en bil som er lett å selge videre. Hvis jeg f. eks. skulle finne på å kjøpe en F01, hadde jeg ikke visst hva 7-serie kjøpere ser etter av utstyr som er "et must", da hadde det vært kjekt å handlet bil sammen med noen som hadde peiling på slikt, eller i det minste spurt her på forumet om meninger om slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg