Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

DET er helt riktig as...Siste tiden før hun kom var ulidelig treeeeeeeg...men vips...nå er hun 7mnd gammel :( Ouff tiden flyyyyyr as...Ikke lenge siden vi snakket om "snart kommer barna" og nå er de 7-8mnd....

Du vet at det er

Ouff...RichieRich filmen var fet da... Mccern og egen berg og dalbane hjemme :P har for øvrig mamma på facebooken min...og hun blir litt sjokka over all kebab-snakkinga på statusene mine! 

Noe som heter

Nå skal jeg hvertfall finne deg...og dulte borti deg med min store Mercedes!!!!

:P

Multisitat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at det er

Noe som heter

Multisitat?

haha ja er klar over det..  FIkk opplæring av det par innlegg bak i tulletråden :P

Takker! =) Ja det er det, foreldre er i ekstase, og gøy å erte mor ved å kalle ho for ''bestemor'' haha :P

Mamma elsker å bli kalt bestemor.. men hun nekter for at hun er gammel...haha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den prisen får vi sikkert totalt kaos på veier og fortau så snart det blir lovlig med Segway.....  :stupid:  Hva med trøsykler med elektrisk hjelpemotor som koster rundt 20 000,-? Kan ikke se at vi har blitt oversvømt av disse akkurat, som jeg vil tro er et vel så aktuelt alternativt for kundegruppen.

Stopper aldri å bli fasinert, tror jeg, av bakstreberskheten mange lider av. Ingen som nevner et ord om at Segway kan være et alternativ til bil for mange, men kun at landet kommer til å gå under om de blir lovlig. -Ihvertfall de som slipper til i artikkelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir snart ny foererkort klasse naa folkens

http://www.dinepenger.no/regler/dette-trenger-ikke-norge/22127441

Herregud for noen nisser, hvorfor kan noen si at "dette trenger ikke Norge"? Var det samme som når Kristin Halvorsen ved valgkampen til de rødgrønne i 2004 sto med brosjyre på Range Rover og Chevrolet Tahoe og skreik ut at slike biler ville vi ikke ha på Norske veier, dem skulle de gjøre alt for å stoppe disse med høye avgifter. Jævla misunnelse politikk....

Hvordan kan noen enkelte bare si på veiene av alle andre at dette treger vi ikke, de vet da vel faen ikke noe om hva jeg eventuelt trenger. Enten det er en Segway (neitakk) eller en trygg og praktisk familiebil i form av en solid Range Rover eller Tahoe.

De grønne reiv seg i håret og kalte Høyre og FRP for bak mål når de gikk ut og sa at ett av deres satsingsområder bli å bygge ut motorveier med 130 km/t, jævla egoister vil jeg si om de grønne da. De som ett klart mindretall har valgt å utelukkende benytte seg av kollektiv transport, mens for de resterende 98 prosents av befolkningen så passer kollektivtransport veldig dårlig inn i hverdagen og da blir det bil. Så da skal alle vi andre kjøre på dårlige veier bare fordi noen få forskrudde raringer inne i Oslo har fått det for seg at det er bilen sin skyld all forurensningen....

http://ipad.dagbladet.no/2013/10/07/nyheter/valg13/samfunn/regjeringserkleringen/trine_skei_grande/29657991/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

75000,- er en fantasipris. Det er riktgnok inkludert frakt og avgifter, men jeg sjekket litt opp i disse når dollaren var på det laveste, og de billigste utgavene fikk man inn til landet for rundt 25000,- etter at alt var betalt.

...og ja, 2-3-års alderen er mye morsommere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig er hun 18 og på fest i mandal :headbang:

Dreper alle gutter i hennes umiddelbare nærhet...og nei hun skal aldri på no fest i mandal...

Har planen klar...Skal møte opp i klassen hennes på VGS, og knekke arma på par random gutter...Så de vet at faren er gal...Og om han knekker armene "just in case"...hva vil da skje om noen gjør henne noe..eller prøver seg...

Ja jeg er gal...og voldelig når det gjelder familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dreper alle gutter i hennes umiddelbare nærhet...og nei hun skal aldri på no fest i mandal...

Har planen klar...Skal møte opp i klassen hennes på VGS, og knekke arma på par random gutter...Så de vet at faren er gal...Og om han knekker armene "just in case"...hva vil da skje om noen gjør henne noe..eller prøver seg...

Ja jeg er gal...og voldelig når det gjelder familie :)

Jøss, åssen skal du få passet på henne fra fengsel etter du har knekt noen armer a?  :bounce:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katastrofe averget kl 08 idag..

Datteren min på 13 står klar på badet for å føne håret sitt med varmluftpistolen min...

"Er du faen med gal"!,.sa jeg.

Gadd ikke å lete etter hårføneren til mamma sa hun.

Tenkte bilføneren var like god sa hun.

Hadde jo passet bra med bortsvidd pannelugg i den alderen hun er nå.He he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...