gallay Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Katastrofe averget kl 08 idag.. Datteren min på 13 står klar på badet for å føne håret sitt med varmluftpistolen min... "Er du faen med gal"!,.sa jeg. Gadd ikke å lete etter hårføneren til mamma sa hun. Tenkte bilføneren var like god sa hun. Hadde jo passet bra med bortsvidd pannelugg i den alderen hun er nå.He he.. Uff, er så vanskelig med ungene Min har klart på en eller annen måte åpne en klor flaske, heldigvis rakk jeg å få han vekk før han fikk det i munnen( 17mnd). Lurer fortsatt hvordan i all verden han klarte å åpne den o_O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Du kunne jo tatt opp mobilen og filmet mens hun prøvde "bilføneren" i stedet! Jørgen Lie og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Jøss, åssen skal du få passet på henne fra fengsel etter du har knekt noen armer a? Ender aldri opp i fengsel Og hun har nok av onkler så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 ^Haha, 13-åringer tenker ikke veldig mye på konsekvenser Apropos Segway: Jeg haddde rett og slett følt meg for flau til å rulle rundt på en. Ser såå teit ut! Hvis man absolutt vil ha billig og kompakt kjøretøy så får man jo f eks en Mokey Bike med 50cc motor til 7500 kr... Jeg savner Monkey Biken min, det var vanvittig gøy! Er ingen MC-menneske altså, men lite slår å putre rundt i det fri på en fin dag... (ikke minst 40 kr. for bensin som holdt i flere uker ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 ^Haha, 13-åringer tenker ikke veldig mye på konsekvenser Apropos Segway: Jeg haddde rett og slett følt meg for flau til å rulle rundt på en. Ser såå teit ut! Hvis man absolutt vil ha billig og kompakt kjøretøy så får man jo f eks en Mokey Bike med 50cc motor til 7500 kr... Jeg savner Monkey Biken min, det var vanvittig gøy! IMG_0310.jpg Er ingen MC-menneske altså, men lite slår å putre rundt i det fri på en fin dag... (ikke minst 40 kr. for bensin som holdt i flere uker ) Må man ha sykkellappen eller no for de? Er vel ikke lov å kjøre på motorvei med dem heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Du kunne jo tatt opp mobilen og filmet mens hun prøvde "bilføneren" i stedet! Du kunne jo tatt opp mobilen og filmet mens hun prøvde "bilføneren" i stedet! Ja,det kunne jeg gjort for å så få den føneren plantet i skallen av ei skikkelig jente i fjortisshumør he he.. Merker det er lite som skal til før det klikkes i vinkel for tiden ja. Men godt hun har en rolig far ...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Før dere tar lunsj folkens, ta en titt her http://imgur.com/gallery/a6THe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Katastrofe averget kl 08 idag.. Datteren min på 13 står klar på badet for å føne håret sitt med varmluftpistolen min... "Er du faen med gal"!,.sa jeg. Gadd ikke å lete etter hårføneren til mamma sa hun. Tenkte bilføneren var like god sa hun. Hadde jo passet bra med bortsvidd pannelugg i den alderen hun er nå.He he.. mam kan jo stille de ned eller hva?sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 mam kan jo stille de ned eller hva? sent from my microwave using tapatalk Er ikke alle som er justerbare vel? Slår du Biltema "bilføneren" på fult så går den direkte opp på maks-temp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 mam kan jo stille de ned eller hva? sent from my microwave using tapatalk Jo noen kan du stille ned,men min er varm eller steeiik varm.Dessuten så er nok ikke varmepistol veien å gå for å føne håret gitt. En helt annen konsentrert luft som kommer ut av varmepistolen min kontra hårføneren til kona. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 ^Haha, 13-åringer tenker ikke veldig mye på konsekvenser Apropos Segway: Jeg haddde rett og slett følt meg for flau til å rulle rundt på en. Ser såå teit ut! Hvis man absolutt vil ha billig og kompakt kjøretøy så får man jo f eks en Mokey Bike med 50cc motor til 7500 kr... Jeg savner Monkey Biken min, det var vanvittig gøy! IMG_0310.jpg Er ingen MC-menneske altså, men lite slår å putre rundt i det fri på en fin dag... (ikke minst 40 kr. for bensin som holdt i flere uker ) Har selv hatt en slik et vinter, og maa si at det er et utrolig artig leketoey! Jeg som bor litt paa skogen, har ogsaa nok av veier og drive paa, saa det var utrolig moro og bare reise og fylle full tank, og kjoerte en evighet foeltes det ut som! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Katastrofe averget kl 08 idag.. Datteren min på 13 står klar på badet for å føne håret sitt med varmluftpistolen min... "Er du faen med gal"!,.sa jeg. Gadd ikke å lete etter hårføneren til mamma sa hun. Tenkte bilføneren var like god sa hun. Hadde jo passet bra med bortsvidd pannelugg i den alderen hun er nå.He he.. Hehe, ja det hadde tatt seg ut. Ho hadde nok fort merka at det hadde blitt ubehagelig varmt ja, vet om flere som har fått flere grads forbrenning etter omgang med varmluft pistol i alkoholpåvirket tilstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Må man ha sykkellappen eller no for de? Er vel ikke lov å kjøre på motorvei med dem heller? Holder med de som har mopedlappen. Regner med at du, som meg, kan kjøre moped på B-klasse førerkortet Man får 125cc motor til dem, men jeg vet ikke om det går ann å omgjøre dem til lettmotorsykler i vognkortet (mot betaling av avgift for mer cc), eller om man bare kan kjøpe den i 125cc utgave nyregistrert som lettmotorsykkel. Han som kjøpte den av meg var en bilmekaniker og ringte meg noen måneder senere. Da hadde han trimma 50cc-en såpass at den gikk i 90! Jeg klarte ikke mer enn 50 km/t med den på en veldig god dag, og med LITT oppoverbakke lå man plutselig i 35-40 og den hadde ikke mer å gi Så man bør regne med litt trim til et par tusenlapper for å ikke irritere bilistene i bytrafikken. Perfekt kjøretøy for kjappe turer til byen, men ganske ubrukelig ved regn... Drittdekk og lav sykkel gjør at du sklir på våt asfalt og at nesten ingen bilister ser deg i grått vær... Har selv hatt en slik et vinter, og maa si at det er et utrolig artig leketoey! Jeg som bor litt paa skogen, har ogsaa nok av veier og drive paa, saa det var utrolig moro og bare reise og fylle full tank, og kjoerte en evighet foeltes det ut som! Ja, jeg har veldig lyst til å kjøpe en til, og kommer nok til å gjøre det før eller senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Noen som vet om det går an å slå av iPhone, uten knappen? Jeg har funnet ut at det er en app som heter SBsettings, men den er fra cydia og til jailbreakede telefoner (kan omgåes) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2013 Share Skrevet Oktober 8, 2013 Kast den hardt i bakken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg