Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Enig med deg, berre at eg digger når folk blir sure fordi eg har så breie hjul og skamsenk. Digger at de er etter meg, litt spenning i kvardagen, sålangt 1,5 år uten å bli tatt ;) om de tar meg hever eg bilen, bytter til orginalhjul og 20minutter etter teknisk er det rett tilbake til å vere kriminell :)

Men er det ikke stress å måtte bytte fram og tilbake slik da, det hadde iallfall jeg synes. Kjørte forbi teknisk kontroll på Mandag faktisk i min høyst modifiserte og uorginale 325d UTEN at de ville snakke med meg, jeg ble bare vinket videre :( De hadde satt opp skiltscanner og alt tingen....

For jeg ble jo fortalt av noen her inne at siden jeg hadde 19" og Tuning så var bilen høyst uorginal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mindre stress enn å prøve å godkjenne det. Ka skjer med at alle skal tyne han for at han vil ha skamsenk og breie dekk plutselig? Når noen poster en eller anna bil med stanceworks-klistremerke er det jo full hyllest og formasjon av runkering med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mindre stress enn å prøve å godkjenne det. Ka skjer med at alle skal tyne han for at han vil ha skamsenk og breie dekk plutselig? Når noen poster en eller anna bil med stanceworks-klistremerke er det jo full hyllest og formasjon av runkering med det samme.

Har jo ikke akkurat fått negativ tilbakemelding bildene av bilen hans heller da, poenget er vell så simpelt som at dersom man er med på leken må man tåle steken. :)

Jammen meg så mye rot og skraml på vegene at jeg er glad vi har vegvesenet. (har selv blitt stoppa og fått visning og hele pakka for den del)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å få senk i vognkort (da justerbart), men felger og dekk gidder jeg ikke begynne på en gang.

Må som regel ha nye felger om man skal unngå spacer, noe som ikke er billig. Da er det faktisk mindre stress å gå på en visning og bytte tilbake senere. Men det har ikke skjedd de snart 7 årene jeg har kjørt rundt daglig, uten "lovlige" felger og dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke snakke for andre, men er det noe jeg syns er badtaste så er det stanceworksklistremerke..

Mike Tyson trengte ikke å gå rundt med et flagg der det sto at han klarte å gi deg juling, han var badass as føkk så det tvilte ingen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke snakke for andre, men er det noe jeg syns er badtaste så er det stanceworksklistremerke..

Mike Tyson trengte ikke å gå rundt med et flagg der det sto at han klarte å gi deg juling, han var badass as føkk så det tvilte ingen på.

Så enkelt som dette, gjør dette til tidenes svar, noensinne, noenstans! Jeg vil gjerne, om jeg får din tillatelse, bruke siste setning i en diskusjon IRL! Hahahaha.

Ler så jeg griner :D :D :D 

Kvasi  :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mykje dobbeltmoral ute å går, mange som går i runkerring som det er nevnt når det er en bil med luft eller lignende som er skamlav, men med engang det kommer til diskusjon om regler eller biltrangsynet, skifter man helt om. Men det er jo greitt, driter vel langt i ka folk synes om bilen min? og rekner med de fleste som har ekstra lave biler eller breie felger gjør det samme.. Er forskjellig ka man gjer med bilen, enten man senker den så det subber eller setter på gubbehjul med 235/90 dekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke stress å måtte bytte fram og tilbake slik da, det hadde iallfall jeg synes. Kjørte forbi teknisk kontroll på Mandag faktisk i min høyst modifiserte og uorginale 325d UTEN at de ville snakke med meg, jeg ble bare vinket videre :( De hadde satt opp skiltscanner og alt tingen....

For jeg ble jo fortalt av noen her inne at siden jeg hadde 19" og Tuning så var bilen høyst uorginal ;)

Nå er jo ikke tuninga registrert på skiltet ditt da...så...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mykje dobbeltmoral ute å går, mange som går i runkerring som det er nevnt når det er en bil med luft eller lignende som er skamlav, men med engang det kommer til diskusjon om regler eller biltrangsynet, skifter man helt om. Men det er jo greitt, driter vel langt i ka folk synes om bilen min? og rekner med de fleste som har ekstra lave biler eller breie felger gjør det samme.. Er forskjellig ka man gjer med bilen, enten man senker den så det subber eller setter på gubbehjul med 235/90 dekk. 

Er kult med senk felg etc....Men om man skal hate myndighetene fordi de pirker på senken din så har du to valg:

1 Gjør bilen lovlig ved å godkjenne den

2 Still bilen tilbake til original stand...

Og ja jeg glemte multisitatfunksjonen igjen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Du bannet til meg.

Du burde anmeldes.

Men dette er nå en chat

Frem

og

Tilbake

Så jeg avslutter med å si at jeg har vent meg litt til det nye forumet...Dog savner jeg den avslappede bakgrunnen på den gamle...Dene virker så... "kald og mentalt utfordrende"...Mens den forrige var varm og avslappende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...