Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nei, det er det ikke.. M-sport har annet understell, annet interiør, sort himmel, for å nevne noe utenom eksteriøret.. Den er også solgt til en høyre pris som ny, så da bør de også ha en litt høyere pris enn en vanlig standard modell, i mine øyne.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig mange nyere BMW på FINN som har "M-Sport", men som er ettermontert.! Spesielt E6x og E9x... At ikke folk bare kan skrive at det er ettermontert m-sport eksteriør/fanger / ratt...

Dette har jeg også lagt merke til og jeg forstår at det kan være irriterende for en som er på utkikk etter en original M sport. Særlig på E6x føler jeg dette er ett populært fenomen, biler med utvendig M sport og innvendig har bilen standard seter og standard ratt.

Min bil har forøvrig M sport understell men ikke M sport interiør (bortsett ratt) eller eksteriør, forstå det den som kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med det tar ett år før det koster å bruke bimmers......

Dersom vi får "goder" slik som bmwccn etc har ser jeg ikke noen problemer med det siden jeg da slipper å være medlem der. Jeg håper derimot dem leser litt i historiebøkene og ser hva som skjedde med bmwccn forumet når det ble innført kontigent for å nyttegjøre seg av forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte tanken selv. 

Regner med det tar ett år før det koster å bruke bimmers......

Jeg kan berolige med at det overhodet ikke fins noen planer om å kreve betalt for medlemskap på Bimmers.no. At det snart vil koste 49,- kroner for å selge bilen sin gjennom forumet, er med på å forhindre dette. Vi skal sørge for at selgere får valuta for pengene sine, og det burde være en overkommelig pris skulle jeg mene. Å drive et så stort og kraftig voksende forum er ikke gratis, men betalt for å være medlem tror jeg nok ikke er veien å gå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å der vil jeg desverre si en stor del av bimmers døde.. Nemlig kjøp og salg delen, det der systemet dere har sutte opp nå, er rotete og ubrukelig i mine øyne.. Nå må dere ikke styre denne skuta heilt skeis slik det har blitt på mopedportalen (tipper det er der ''inspirasjonen'' har kommet ifra..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...