Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Beklagelig om du har mistet troa på Bimmers.no som BMW-forum. Jeg får virkelig håpe det er midlertidig.

Tar jeg  for øvrig en kjapp opptelling i hodet så har de nye eierne i alle fall hatt 10 ulike BMW opp igjennom. Selv har jeg hatt 3, og er på utkikk etter min 4. nå.

Når det kommer til økonomi så er vi vel noen hundretusen i minus så langt, så når det kommer til pengeinvestering kunne man nok ha funnet på noe annet  :lol:

Jeg unner fruen masse av din tid, men håper da virkelig du fortsetter å henge litt rundt her fortsatt da  ;-)

Jeg for min del synes Bimmers mista litt håp med den nye looken (vanlig forumlook, gamle var mer oversiktlig + penere i mine øyne), men hvis dere hadde klart å lage et skin som likner på det gamle, kanskje flere blir fornøyde? ;) Feil tråd å poste dette i :(

Og nye kjøp og salg funker ikke, det er testa før på Mopedportalen. Folk bruker det mindre, aktiviteten synker og bare gamle (sjarm)troll bruker forumet i dag :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrangerer noe de kaller "Fredskonferanse" og oppfordrer til steining og dødsstraff for Utroskap.

Beviser bare det alle oppegående nordmenn vet, at forsøk på en ærlig dialog med islamister er tøys og tull. De sier bare en ting til deg, og noe annet bak ryggen din.

Islam Net sprer hat.

http://www.dagbladet.no/2013/10/17/nyheter/innenriks/islam_net/antirasistisk_senter/29788371/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arrangerer noe de kaller "Fredskonferanse" og oppfordrer til steining og dødsstraff for Utroskap.

Beviser bare det alle oppegående nordmenn vet, at forsøk på en ærlig dialog med islamister er tøys og tull. De sier bare en ting til deg, og noe annet bak ryggen din.

Islam Net sprer hat.

http://www.dagbladet.no/2013/10/17/nyheter/innenriks/islam_net/antirasistisk_senter/29788371/

Meget +1!

For sensuren sin del så skal jeg la være å si hva jeg synes om denne "folkegruppen", men glad i dem er jeg ikke. De lever i steinalderen med ren og skjær huleboer mentalitet, heldigvis er det ikke alle muslimer som har like store skylapper. Bare de oppfører seg og følger VÅR kultur og regler mens de tråkker rundt her i VÅRT land så er det greit for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka e egentlig forskjellen på forumet nå og før, bortsett fra litt fargeendringer? Tulletråden er fremdeles en tråd med tull, kategoriene er akkurat (mye?) de samme, inndelingen på kjøp og salg er lik som før. For å legge inn innlegg må du fremdeles bruke tastaturet og hamre løs på bokstaver i rett rekkefølge før du trykker "post", mye samme som før.

Er det endringer som er annonsert som er grunnen til misnøyen? Disse annonserte endringene har i så fall ikke eg fått med meg, noen som kan gi en kjapp innføring? Greit nok at det er kjipt at det skal koste penger å annonsere (men eg tviler faktisk litt på om man når ut til så veldig mange flere på autodb enn bimmers.no, iallefall ikke flere i rett kjøpegruppe), but there's no such thing as free lunch. Ja, det var gratis før, men hvorfor er det solgt? Fordi Gunnar ikke orket å holde på uten særlig igjen for det. Ingen grunn til å tru nye eigere har tenkt å drifte videre uten noe igjen for det heller.

Edit: Ok, tok ikke lange tida før eg så det var noe "kjøp og salg" i menyen der oppe.. Rekner med dette på sikt tar over for forum-løsningen det har vert til nå, med å bare dele det opp som underkategorier nedover. Men så ikke så veldig ille ut da, er jo ikke noe særlig mindre brukervennlig ved første øyekast. Felger er iallefall veldig mye greiere å se etter nå, først velge boltsirkel og så størrelse. Før var man jo prisgitt at folk skrev slikt i overskriften eller tidlig i innlegget for å slippe å kaste bort tid på å se på felger som absolutt ikke passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handla meg e39 touring nå :)

noen som vet om det går ann å stive opp raua på noen måte? er senka elektronisk nå, men er noe blaut til å ha på frekke felger tror jeg :P

må vell kanskje bygge om til coilovers da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda vis det er bak med sveist demper.. :lol:

Så nå at skjermen ikke ligger mellom dekk og felg som jeg trodde først, så da går det jo til en viss grad ann :P bøtte stiv såklart, og lite behagelig eller praktisk, men det er vel ikke derfor man senker biler ekstremt heller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan berolige med at det overhodet ikke fins noen planer om å kreve betalt for medlemskap på Bimmers.no. At det snart vil koste 49,- kroner for å selge bilen sin gjennom forumet, er med på å forhindre dette. Vi skal sørge for at selgere får valuta for pengene sine, og det burde være en overkommelig pris skulle jeg mene. Å drive et så stort og kraftig voksende forum er ikke gratis, men betalt for å være medlem tror jeg nok ikke er veien å gå :)

49kr for å selge bilen er ikkeno stress...Men husk...9 av 10 annonser på bimmers (bilsalg) var av folk som IKKE annonserte bilen andre steder enn kun på bimmers...Så de fleste billige biler vil nok mest sannsynlig ikke dukke opp på bimmers lenger..

Har intet problem med å betale for å bruke forumet (betaler på MBentusiastklubb årlig)...Men ja....dere skjønner nok greia etter hvert...

Leste også at det er bra for firmaer å bruke bimmers da det er 10000medlemmer innom daglig...Kan det stemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...