e30_joakim Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Another day at the office... Har egentlig fri i dag, men tar noen timer for kollegaen min som skal ta opp båten sin og sette den på land. Samme som her akuratt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Riimelig likt her og gitt. Bare noen skjermer ekstra og meg som sitter å tripper for og få hentet E90en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Og i morgen så sitter den en bilselger og lurer på hvor han blir av, han som sa han skulle kjøpe bilen men som aldri dukket opp. Hmm? Jeg har jo sendt melding og spurt om den faktisk var solgt. Selv om jeg sa jeg skulle ha den to dager før.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Kan hende vedkommende svarte før hun/han så at det var deg som sendte meldingen? At det er deg den er solgt til Men om den er solgt til noen andre så er det frekt ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Noen som vet hvordan man får lagret en hel playlist som offline på spotify app? (android) Jeg fant en ferdig playlist, men fant bare ut hvordan man legger til én og én sang til en helt ny playlist (som nan navngir selv) Haha. Ny telefon og ny på spotify. Tenkte å streame til bil over BT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Via klienten på pc eller trykke på download på spillelisten i appen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Med iPhone er det iallefall dritlett, som med alt annet på iPhone. fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 The Pebble Beach Concours d’Elegance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Det er helg gutter Nå har jeg sett på henne i en times tid... ennå ikke lei... mort, Shattered, -Erik- og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Nå har jeg sett på henne i en times tid... ennå ikke lei... Må være håret, eller øynene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Må være håret, eller øynene... Jeg har kommet frem til at hele "pakken" er ganske fin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Hele videoen: Thundercoil og Fredrik reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Fredrik90: http://m.youtube.com/watch?v=hDhI-K0aAk8 Den Dodgen må det være noe galt med http://m.youtube.com/watch?v=HCFbLX3zmqU http://m.youtube.com/watch?v=XautC-Lkvxk Hvilken ikke amerikansk familiebil til 150 000,- kan gjør dette http://m.youtube.com/watch?v=yO8LbgnLe4w Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Drar den ikke mot en Defender? Blir feil å slenge ut Dodge VS Hilux ( Hilux sitt firehjulssystem er ikke spesielt rått ) samt Ford VS Range Rover da såvidt jeg vet har Defender et mye bedre firehjulssystem enn den Range Roveren der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Hmm, hva synst dere om dette? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg