Fredrik Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Hele videoen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Fant ut av det med spotify! Måtte visst subscribe listen først, så ble knappen omgjort til download. Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Det kommer en "klunke" lyd fra høyre side når jeg kjører fremover, men ikke når jeg rygger.. Litt lite info, men har dere noen forslag til hva det kan være? :/ Kan det ha noe med tannstanga? Byttet den for tre år siden, så jeg håper virkelig ikke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Det kommer en "klunke" lyd fra høyre side når jeg kjører fremover, men ikke når jeg rygger.. Litt lite info, men har dere noen forslag til hva det kan være? :/ Kan det ha noe med tannstanga? Byttet den for tre år siden, så jeg håper virkelig ikke det.. Har du hekketid opp å sett på føringer og kuler? Kan oj bære bærearmsforing, bærekuler osv, greiest å se/kjenne litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Føler jeg bytter de i hytt og pine jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinhar Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Hæhæhæhæ, arty føre ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Billig E30 M3. Litt frakt blir det jo da, men... og litt arbeid i tillegg. http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=321230638562 http://www.barnfinds.com/waterlogged-1988-bmw-m3/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 den er jo vrak? Vært under vann..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Skulle ønske jeg hadde en bil hvor jeg kunne brukt noe slikt: http://www.insideperformance.de/onlineshop/product_info.php/products_id/224/language/es Er det ikke noe tilsvarende Alpina bruker på noen av sine modeller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Er bare 100% på at Alpina opererte med sånt i E28, men mener også E30. Men ut fra de amerikanske forumene jeg frekventerer vet jeg at sånne vent-displays er hot as føkk der nede. Bør kunne skaffes til alt av BMW med litt søking skulle man tro..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Det gjør det nok, men det "passer" ikke i en E38. Hadde man bygget en litt gøyal banebil en dag, kunne det absolutt vært et option. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Jeg har også snust litt på de der, men prisen er hakket for høy synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Årets DMC world champion majuz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Skulle ønske jeg hadde en bil hvor jeg kunne brukt noe slikt: Det der var stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 18, 2013 Share Skrevet Oktober 18, 2013 Det gjør det nok, men det "passer" ikke i en E38. Hadde man bygget en litt gøyal banebil en dag, kunne det absolutt vært et option. Utgangspunktet mitt, med unntak av 1 stk hilux, har alltid vært at om det er noe uoriginalt ved den skal det vises minst mulig utenfra. Alle målerne i feks ixen var/er ved askebegeret men vises. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg