Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hahaha, nå er hele freakshowet i gang på Bimmeren.no med både StaM og Erebus i full sving :D Enda en god grunn til å holde seg på Bimmers ;)

Jeg ville nå sagt at det beste er å holde seg der trafikken og folkene er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen problemer med dette forumets endringer og jeg syns faktisk kjøp og salg er har blitt mye bedre enn før. Jeg måtte derimot lage meg en bruker på det andre forumet, for jeg har ikke tenkt å gå glipp av godbiter i BMW-verden. Med medlemmer som har grombiler i fleng er det vanskelig å ikke melde seg inn om du spør meg.

Kommer jo fortsatt til å være på begge forumene, så er vel ikke noe problem, men det blir jo litt mer tungvint enn før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nå sagt at det beste er å holde seg der trafikken og folkene er....

Som jeg sa et annet sted. Hadde ikke bimmers vært her, hadde det ikke vært så bra BMW miljø. Så bimmers startet alt dette og når det kommer noen endringer så flykter folk som om det var pesten det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler litt av "Bimmers-gnisten" er vekke.. Derfor liker jeg meg stort sett bedre på bimmeren.no, og det til tross litt mindre aktivitet.

Jeg kommer dog til å fortsette her også i et håp om at det kan bli bedre. Litt skuffet over forandringene(Savner Gunnar..)

Og måten flere av de "gamle traverne" her inne har blitt behandlet på synes jeg er direkte ufyselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...