RS-Heggem Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Nope! Denne her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Du har sugerøret vel plassert bak også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Åååh, er det ikke de som har fet racing-livery i hvitt og blått?? Fra Gran Turismo... Da er de dritkule! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Subaru ? EDIT: Hang voldsomt etter. Men var jo nesten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Subaru ? EDIT: Hang voldsomt etter. Men var jo nesten da Skruzuki dette, en kompis lånte en nå i sommer. 64hk, han dro den ut på gira hele tida så den hørtes sint ut haha Men ikke noen kjempesprek bil, akkurat haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 *Innehold fjernet* Enda en kommentar mot ledelsen av forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Enda en kommentar mot ledelsen av forumet? Hva får deg til å tro det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Nei, det var en ufin kommentar mot demente trur eg. Selv synst eg den var absolutt innafor. Steinhar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Hva får deg til å tro det? Ren gjetning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Hahaha, nå er hele freakshowet i gang på Bimmeren.no med både StaM og Erebus i full sving Enda en god grunn til å holde seg på Bimmers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Hahaha, nå er hele freakshowet i gang på Bimmeren.no med både StaM og Erebus i full sving Enda en god grunn til å holde seg på Bimmers Jeg ville nå sagt at det beste er å holde seg der trafikken og folkene er.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Jeg har ingen problemer med dette forumets endringer og jeg syns faktisk kjøp og salg er har blitt mye bedre enn før. Jeg måtte derimot lage meg en bruker på det andre forumet, for jeg har ikke tenkt å gå glipp av godbiter i BMW-verden. Med medlemmer som har grombiler i fleng er det vanskelig å ikke melde seg inn om du spør meg. Kommer jo fortsatt til å være på begge forumene, så er vel ikke noe problem, men det blir jo litt mer tungvint enn før. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Jeg ville nå sagt at det beste er å holde seg der trafikken og folkene er.... Som jeg sa et annet sted. Hadde ikke bimmers vært her, hadde det ikke vært så bra BMW miljø. Så bimmers startet alt dette og når det kommer noen endringer så flykter folk som om det var pesten det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 bimmern.no Hva skal man gjøre med den tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Jeg føler litt av "Bimmers-gnisten" er vekke.. Derfor liker jeg meg stort sett bedre på bimmeren.no, og det til tross litt mindre aktivitet. Jeg kommer dog til å fortsette her også i et håp om at det kan bli bedre. Litt skuffet over forandringene(Savner Gunnar..) Og måten flere av de "gamle traverne" her inne har blitt behandlet på synes jeg er direkte ufyselig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg