Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg føler litt av "Bimmers-gnisten" er vekke.. Derfor liker jeg meg stort sett bedre på bimmeren.no, og det til tross litt mindre aktivitet.

Jeg kommer dog til å fortsette her også i et håp om at det kan bli bedre. Litt skuffet over forandringene(Savner Gunnar..)

Og måten flere av de "gamle traverne" her inne har blitt behandlet på synes jeg er direkte ufyselig.

Savner gunnar? Det er jo det samme som å savne ingenting, for han var jo aldri her inne...

Men ellers er jeg ganske enig i det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg står og ser ned på de som er langt der nede på båten frister det ikke akkurat nei. :) Når dere i tillegg somregel har 4-4 er det ihvertfall totalt uaktuelt. :D

2-4 hadde vert meget oppegående. Når jeg kommer hjem fra jobb skal jeg ringe rundt til forskjellige oljeselskap å høre litt med dem. Er vell ikke bare bare å få jobb som dekks arbeider på rigg..

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[...]

Og måten flere av de "gamle traverne" her inne har blitt behandlet på synes jeg er direkte ufyselig.

Jeg hadde likt å se konkrete eksempler på dette, ettersom det jeg har sett er stikk motsatt. Hvordan enkelte har oppført seg mot de nye eierene er regelrett ufyselig, uansett hvor enig eller uenig man er. Oppfører man seg på en saklig og voksen måte får man som regel mer igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler litt av "Bimmers-gnisten" er vekke.. Derfor liker jeg meg stort sett bedre på bimmeren.no, og det til tross litt mindre aktivitet.

Jeg kommer dog til å fortsette her også i et håp om at det kan bli bedre. Litt skuffet over forandringene(Savner Gunnar..)

Det er litt feil å si. F.eks. Hylle prøvde å drite ut Mkj for å oppgradere forumet, ved å kalle han ufyselige ting og gå til personangrep. Så det blir feil å si at han ble urettferdig behandla, siden han selv la opp til bråk gjentatte ganger både i tråder og på pm. Kan ikke si noe om flere her inne, siden det er det eneste tilfellet jeg har sett.

Folk er rare, så fort det er forandringer, flykter de som skydd av pesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...