Fredrik 90 Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Erebus er jo der med sitt ekte navn.. Lenge siden han har drevet på med noe tullball. Ja for på Bimmeren er han jo ikke utestengt slik som her, enn så lenge Det er jo absolutt flott hvis fyren har skjerpet seg, men etter å ha sett hans oppførsel her inne under de siste profilene sine så er jeg skeptisk.... wicky124 og Julianv reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Angående at folk klager osv.. Virker jo for meg som at de fleste klager fordi det er tungvint å rett og slett lese/se på forumet nå. En skulle jo tro det var verdens letteste oppgave å velge en litt mykere bakgrunnsfarge. F.eks den hudfarga bakgrunnsfargen som er på ene temaet til 4chan passer veldig godt å hvile øynene på.. Og etter min smak ser det litt jalla ut med så stor skriftstørrelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Layouten er nok mye smak og behag ja. Når det gjelder penger: Det vil ikke koste penger for privat personer å annonsere noe på Bimmers.no. Det er bestemt at det KUN vil koste for bedrifter som ønsker å annonsere på Bimmers.no. Rett meg om jeg tar feil admins. Ja for meg har jeg ikke noe problemer med og bruke denne, alltid moro med noe nytt mener jeg, eneste er at den gammle følte jeg var mer oversiktlig Greit, da har jeg fått svar på det jeg trente, Og lykke til videre med jobben dere gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Nå er vel noe av problemet at ett forum er vanskelig å eie, du kan bare eie domene. Medlemene må du gjøre noe for å få/beholde, det finnes flere eksempler på store motor forum som har død ut etter for store forandringer også norske forum. Uansett hvordan bimmers var organisert så må det ha vært en suksess oppskrift når man ser på medlems massen og aktiviteten det hadde og da spør jeg meg hva er det da som er årsaken til forandringene? Skjønner at enkelte ting nok ikke fungerte 100% sånn det var men å kaste alt istedet for å forbedre det som ikke fungerte opptimalt virker rart. Eierene kan selvfølgelig gjøre som de vil men virker lite gjennomtenkt å gir meg følesen av at ønske om rask profitt kansje har vært litt for stort. Sagt mitt nå Selvfølgelig bør man ikke som eier av forumet bare overhøvle brukerne, men det bør heller ikke være noe tvil om hvem som bestemmer i forumet. Alt annet er ganske håpløst i lengden. Gunnar endret også forumets design et par ganger og dette tror jeg han gjorde ganske så suverent (forøvrig uten at det kom vesentlig med klager). Det handler om opparbeidet respekt og goodwill. Utfordringen for de nye eierne av forumet er... at de nettopp er nye. Ergo føler folk at eierne på en måte tok seg til rette når de lagde mange endringer på forumet i løpet av kort tid. Hvorvidt dette er klanderverdig eller ikke kan diskuteres. Jeg mener ikke at det er det, men jeg forstår hvorfor noen føler som de gjør. Mitt poeng er at vi lever i en verden der endringer skjer hele tiden uten at man kan gjøre så mye fra eller til med dette. Dette forumet har vært ekstremt stabilt i så henseende og i den sammenhengen kanskje et offer for sin egen suksess. Et av Gunnars motiver for å starte opp bimmers var nettopp at både designet og mange av temaene i bmwccn´s forum var lite attraktive for yngre medlemmer. Gunnar ville snakke om styling, tuning og store hjul, men dette var det ikke uten videre plass til i bmwccn´s forum. I dette perspektivet synes jeg ikke at en oppdatering teknisk og visuelt er for mye å be om her inne... Kjennern, Werther, Shattered og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 må få med dere brennpunkt i dag.. sønn til klungland (politimannen som ble drept under nokasranet), møter Schumann (morderen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Jeg hadde solgt treern og kjøpt e34...tvert... Det er rimelig uaktuelt. Alt for gammelt. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Nå kan man oppgi kjøretøy på profilen, for dere som ikke har fått det med dere Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Nice! Nå mangler det bare at de flytter "Bosted, kjøretøy og reg. dato" til venstre, slik at det ikke er midtstillt lenger. Ser rotete ut nå som det begynner å bli mange linjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wackamole Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Nice! Nå mangler det bare at de flytter "Bosted, kjøretøy og reg. dato" til venstre, slik at det ikke er midtstillt lenger. Ser rotete ut nå som det begynner å bli mange linjer. Da skal dette være på plass \\ Fredrik evi og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Genialt Herlig film også, er så sur for at jeg akkurat gikk glipp av 80 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Jeg kom ut for en litt vemmelig situasjon i trafikken idag. Det er ikke påbudt stoppeplikt for gående i uregulerte fotgjengeroverganger her i Danmark (altså fotgjengeroverganger som ikke er lysregulerte). Dette betyr at man har lov til å kjøre over slike overganger selv om det står folk og venter på fortauet. Det er først når de gir et signal om at vil gå over veien eller befinner seg i forgjengerovergangen at bilistene i følge loven har plikt til å stoppe. Vel... jeg kjører mot en uregulert fortgjengerovergang og ser at en mann står alene på fortauet. Han holder en hund i snor med den ene hånden og holder en barnesykkel med den andre hånden. Jeg har dårlig tid, men bremser ned slik at hastigheten er ca. 30 Km/t. Jeg forsøker å tolke evt. signaler i hans ansikt om at han vil gå over overgangen, men ser intet. Jeg kjører derfor over og det neste jeg hører er at det dunker høyt på siden bak bakdøren på bilen. Jeg stopper og vrenger bilen rundt slik at jeg kommer opp på siden av vedkommende. Jeg hopper ut av bilen, ber fyren om å stoppe og kaster et blikk på bilen der jeg hørte at det dunket. Jeg ser at han hadde dyttet sykkelen inn i siden på bilen. Bilen er skitten og det var merker etter de grove BMX dekkene på barnesykkelen. Jeg går bort til fyren og ber om en forklaring. Han svarer at jeg hadde plikt til å stoppe for ham i fotgjengerovergangen. Jeg svarte at det har jeg ikke iht. den danske veitrafikkloven, men at det kanskje burde være slik. Jeg fortsetter med å spørre om han har lov til å gjøre hærverk på biler etter eget forgodtbefinnende. Til dette svarte han at han gjør som han vil... og slik fortsatte diskusjonen i noen minutter uten en løsning. Jeg tror aldri at jeg har blitt så sur mot noen i trafikken. Jeg var alt for tett på å ville gi ham en på tygga av det tyngre slaget. Heldigvis besinnet jeg meg og lot fyren være. Hva ville dere andre ha gjort? Jeg har blandede følelser her jeg sitter. På den ene siden angrer jeg på at jeg ikke ga ham en på tygga (han ville ha fortjent det), men på den andre siden ville jeg ikke ha fått noe ut av det uten kortsiktig glede, vondt i hånden og kanskje store problemer med politiet (de liker ikke at man gir andre mennesker en på tygga). Håpløst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Fantastisk! Kjennern, noekult og mkj reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Fantastisk! Sweet, Bimmerslook! mkj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Tenkte det var greit å dele denne linken her: http://bimmers.no/topic/772406-takk-til-randersen-maze-og-fte/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg