Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg setter pris på at tulletråden er penis-fri, men støtt kan jeg vel ikke si jeg er. Etter noen år på nettet blir man ofte immun mot slikt..

Til noe helt annet, ny 8 serie hadde gjort seg. Spent på hvordan det går med i8.

Skrevet

Det er heldigvis ikke en menneskerett å ikke bli støtt! Men ledelsen driver forumet i den retningen de selv vil, det er jo klart.

Du tror da vel ikke man hadde latt slikt passere før forumet byttet eier?

Skrevet

Nei, selvsagt ikke. Bare kommenterte at folk kan bli støtt av mye rart, og det er ikkje noe ein skal ta så jævla tungt..

Fra Gervais:

"I'm offended by things all the time but I haven't got the right not to be offended, and remember this: just because someone is offended it doesn't mean they're right. Some people are offended by equality, some people are offended by mixed marriage, some people are offended by everything. You can't worry about that."

Skrevet

Noen journalister er så dumme, vedkommende her har tydeligvis ikke tatt ironien ;)

post-47692-0-59423400-1382631030_thumb.j

Tre liter og 380 hester i en utleie Beetle, jah visst :D Sitter vel tre gutter i Bærum å ler seg fillete nå tenker jeg ;)

Skrevet

Nettet er farlig, når man skal handle litt lys til bilen :( :( :(
Da får jeg vente noen dager på pærer, og forhåpentligvis sitte med et stort glis om at alt passer overens med farger på LED pærene...

Skrevet

Mercedes spyr ut modeller på løpende bånd.... De har en bil i alle segmenter...alt fra bittesmå vaskemaskiner til store lastebiler.. Bmw har dessverre lite å stille opp med sånn sett...

Er du Mercedes elsker eller ? :P du hyller jo merce opp i skyene [-(  [-X  

Skrevet

haha, tipper det sitter en 1,2 TSI motor i den der

Det er en fin motor. Tenk at kun 1197 cm3 kan yte hele 105 HK og 175 Nm mellom 1550 og 4100 rpm. Vi skal ikke lenger tilbake enn til begynnelsen av 2000-tallet før man måtte opp i en toliters motor for tilsvarende ytelser og da med et betydelig dårligere dreiemoment. De litt større TSI motorene er helt geniale konstruksjoner... :)

Skrevet

Har en 779ccm som yter 106 hester.. Og moment er for anleggsmaskiner..

Jeg tror at det er en her inne som har en E30 313i med Hayabusa motor... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...