Fredrik Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Tesla har vel ikke de samme fordelen i Danmark? Nesten... den er fritatt for avgifter her også, men man må ikke kjøre i kollektivfeltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Er tonnevis av tesla her i stavanger og En pontiac firebird klarte ikke kjøre ifra meg i dag Vet jo og det ikke er spesielt spreke biler, men litt morsomt da "alle" tror amerikanske muskelbiler er så voldsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 off ikke godt det der.krev time i morgen du Ekke behagelig nei. Tannlegen er på kurs idag så fikk ikke time nå. Men de fikk ordnet en time mandag, så får vell holde ut til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Er tonnevis av tesla her i stavanger og En pontiac firebird klarte ikke kjøre ifra meg i dag Vet jo og det ikke er spesielt spreke biler, men litt morsomt da "alle" tror amerikanske muskelbiler er så voldsomme. Jeg kjørte en gang fra en svensk rega maserati med en 92 astra, hahaha, fikk tommel opp av fyren som satt bak rattet i maserti. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Er tonnevis av tesla her i stavanger og En pontiac firebird klarte ikke kjøre ifra meg i dag Vet jo og det ikke er spesielt spreke biler, men litt morsomt da "alle" tror amerikanske muskelbiler er så voldsomme. Haha, nå kom jeg på en liten "feide" jeg hadde med en corvette c4. Jeg klarte flere ganger på kort tid å tilfeldigvis havne bak den i e28'n. Vedkommende prøvde å dra fra, men klarte det ikke. Nå har jeg ikke peiling på hva man får av motor i c4, men tipper det uansett må være mer enn mine.. ehh.. det var en gang 150hk i det herrens år 1982. Hva som er der nå er uvisst.. Dog! Jeg kjørte "drag" på søkkvått føre mot en 07 golf 2.0tdi 4-motion. Den har 140hk. Selv med 4-hjulstrekk og en bitteliten tjuvstart fra han sin side, så vant jeg starten. Hadde kommet opp i ganske grei fart før han saaaaaaaakte dro ifra.. så det er ennå litt futt i gamle m30'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 haha http://www.youtube.com/watch?v=sKOaF7esBFY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Og du føler ikke det blir litt feil å påstå at BMW utvikler biler på tvers av hva entusiastene vil pga du er uenig i designuttrykket på modellen? Hva med de som liker utseendet da? De er ikke entusiaster de? Godt å vite at vi har funnet fasiten for smak iallefall. Nå spurte du jo om I3 talte til entusiasten i meg, og da svarer jeg på veiene av meg selv Du må ikke ta svaret mitt ut av sin sammenheng og vinkle det slik du ønsker å høre det.... BMW har mange mange år igjen til de er en like stor og komplett billeverandør som Mercedes.... Jeg tror hverken BMW har lyst eller mulighet til å oppnå samme bredde som Mercedes. Mercedes har vel i dag bilindustriens største modellutvalg når vi tar med nyttekjøretøy, tror neppe dette er noe BMW sikter seg inn i mot Vi kommer nok til å se en del nye modeller som vi aldri har sett fra BMW tidligere, men varebiler og busser skal vi nok se langt etter En pontiac firebird klarte ikke kjøre ifra meg i dag Vet jo og det ikke er spesielt spreke biler, men litt morsomt da "alle" tror amerikanske muskelbiler er så voldsomme. Du vet det kan ha vært en V6er med 145 hester eller en 5,0 liters V8er med 180 hester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Greia er den at BMW har absolutt en sjanse, om de kanskje ikke tar de mest populære valga hos oss entusiaster så er det ikke til så stikke under en stol at f eks I3 of I8 kommer til å selge i bøtter og spann og gi BMW mye nye kunder. Du skriver "oss entusiaster". Du skriver jo rett ut at i3 ikke er for "oss entusiaster", men at de kommer til å selge i bøtter og spann og gi nye kunder som ikke er entusiast. "Du må ikke ta svaret mitt ut av sin sammenheng og vinkle det slik du ønsker å høre det...." Du ser sammenhengen her sant? Du er ganske rå på det å mene bastant noe, og når du får tilsvar er det meningsmotstanderene dine som tillegger meningene dine andre betydninger. Du kan godt påstå at folk flykter til bimmeren for å slippe å få motargumenter av deg når de kanskje påstår noe de ikke har dekning for å si, men det er jævlig tungt å diskutere med deg når dine meninger er flyktige som en fjert sluppet i en vindtunnel. Om noen arresterer deg i noe, er det bare tatt ut av sin sammenheng. Men eg e glad i deg uansett Fredrik Connie Cumstains reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 haha http://www.youtube.com/watch?v=sKOaF7esBFY Hehe, det minner meg umiddelbart om Postman Pat karten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Hehe, det minner meg umiddelbart om Postman Pat karten.. Hoho, ikke så verst av en liten så liten bil PS: btw hvordan setter man en video fra youtube i innlegget sitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Det er bare å kopiere linken til youtube filmen og lime den inn i innlegget. Da vises det som et bilde automatisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Punktering er jo ikke det samme som å kræsje i fjellveggen... Poenget mitt er om man er uheldig eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Nesten... den er fritatt for avgifter her også, men man må ikke kjøre i kollektivfeltet. Man må ikke kjøre kollektivfeltet her heller, man kan velge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Man må ikke kjøre kollektivfeltet her heller, man kan velge Beklager... der ble det litt rot mellom dansk og norsk. Det skal selvfølgelig stå "kan". Det er lett å rote når det gjelder betydningen av ordene "må", "kan" og "skal" på hhv. dansk og norsk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Beklager... der ble det litt rot mellom dansk og norsk. Det skal selvfølgelig stå "kan". Det er lett å rote når det gjelder betydningen av ordene "må", "kan" og "skal" på hhv. dansk og norsk... Jeg regnet med at det var en skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg