Kjennern Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Glad jeg tok BE i fjor. Er vel mer pes i år etter det jeg har fått med meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Glad jeg tok BE i fjor. Er vel mer pes i år etter det jeg har fått med meg.. får det sponsa av jobben så ekke så farlig blir nok mest brukt til å kjøre e38'n med bilfrakthenger med e30'n oppå enn i jobben vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Arduino er også ofte AVR-microcontrollere, men med litt mer interface enn bare selve controlleren, i grunn et lite utviklingskort/testkort. Hvorfor programmere i assembly når C er mye greiere? Assembly av den grunn at det er i bruk på studiet jeg går på for grunnleggende programmeringsforståelse, neste semester er det C programmering som blir gjeldende heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Oki, makes litt sense.. Men tror ikke en er mye borti assembly i arbeidslivet med mindre en har en litt sær jobb, mens c kan være nyttig. Brukte heldigvis ikke mer enn noen uker på asm når eg studerte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Noen du kjenner Wicky? http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/bilselger-mener-det-er-ok-at-motorlampa-lyser-gult-4155748.html Kjenner du alle med Dammen til etternavn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Nei, det gjør jeg ikke men er i slekt med mange av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Oki, makes litt sense.. Men tror ikke en er mye borti assembly i arbeidslivet med mindre en har en litt sær jobb, mens c kan være nyttig. Brukte heldigvis ikke mer enn noen uker på asm når eg studerte. Det er jeg klar over, men siden læreren gidder å lære oss å programmere asm antar jeg at det er gunstig i fremtiden for forståelsens skyld. Min framtid ligger nok mer i C og denslags. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Endelig fungerer programmet som det skal! Litt smågal rekkefølge på noen subrutiner og lagring i SRAM som lagde kvalmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Noen her som trener på Kaliber Trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Dere kødda ikke når dere sa at Tesla finnes over alt i Oslo. Jeg telte 3 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 14, 2013 Share Skrevet November 14, 2013 Nå er tråden kommet til side 5555. Er et par innlegg og gå gjennom her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Dere kødda ikke når dere sa at Tesla finnes over alt i Oslo. Jeg telte 3 i dag. Da har du ikke vært mye ute i går, telte ti stykk fra kontor vinduet på Helsfyr her om dagen, samt ett stk wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 HVAHVAHVA??? Hvem spotta meg HVOR!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 HVAHVAHVA??? Hvem spotta meg HVOR!? Jeg spotta deg gående til Oslo motorshow når det gikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Spotte Wicky gående? Spotter han alltid i bil jeg Sletta nettopp Wickyspotte- bildemappa, inneholdt både Volvoer, BMWer og Mercedeser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg