fish Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Da har eldste datter gjort seg ferdig med tenårene, og går inn inn i 20-årene som 20-åring i dag. Gratulerer til bcRichard her på forumet som også fyller 20 år i dag. Født på samme dag og på samme sykehus. noekult og wicky124 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Gratulerer med dagen til din tatoverte pene datter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Takk takk. Ja, nå har hun fått lærlingeplass på tattoveringsstudio og skal da bli tattovør. Håper hun likevel fortsetter med utdannelsen til billakkerer etterhvert. Hun har jo tross alt gått 2 år på skole for å bli billakkerer, men dessverre var det lite lærlingeplasser i år. Siden lærlingetiden er 2 år, så er det lettest å få plass annenhvert år her i grenland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Ahhh, pinnekjøtt til middag ikveld Sent from my GT-I9505 using Tapatalk sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Flott vær vi har her på sunnmøre i dag. Når raskeste stillet på viskerne ikke er nok så begynner det å bli litt for mye, og folk begynner å kjøre som oldemor på 98 som synes at 40 er mer enn fort nok.. Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Har nettopp vasket bilen jeg, behagelige 9 høstgrader ute Kanskje på tide å begynne å tenke på å finne fram vinterdekkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Er så bløtt her så det er håpløst å ha ren bil. Spylte av den i sta bare for å bytte møkk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Møkka vær i Grenland fortiden ja! Heldigvis meldt bra vær i morgen så får ta en skikkelig rengjøring da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Meldt 100mm nedbør og 25 m/s vind her i dag/kveld og det er lite som tyder på at de tok feil. Men doomsday preppern i meg har vært på coop og hamstret øl og sånt så kan heldigvis holde meg inne til i mårra thbrekke, evi og S.Hafsmo reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Trilla jeg på vogna? Med kona?Eller løpende under tak da det pissregna med brodern? Eller når jeg gikk rundt inne på messa?hm hm hm... kan ikke bli spotta gående mer..er imot min oppfatning av verden... Jeg går sjeldent..du vet... gåing er uting.. Hvor sletta du hva og hvilken mappe og hvorfor? Skjønte ikke... I didnt get that...!? Du gikk med vogn og kone til messa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Dette var litt rart.. For en tid tilbake så ble både ebay og paypal kontoen min hacket. Jeg bruker ikke samme passord på de to. Jeg glemte å bytte passord på paypal.. Fått en epost fra en kar nå: Hi,it seems like your password is too weak, and heavily distributed tomany websites im learning about cracking (just for learning purpose), and i found your paypal Your paypal balance is zero, but you are already verifed and I need tolet you know about this. Thank you, please dont blame me for finding your paypal Han viser også et skjermbilde tatt mens han har vært innlogget på kontoen min. Ingen endringer er gjort og kontoen ble automatisk sperret, så ingen skade skjedd annet enn at jeg måtte gå inn å gjøre den litt sikrere.. Men fortsatt litt skremmende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Hmm.. bemerkelsesverdig! Har heldigvis et ganske kryptisk passord på min PayPal konto, byttes jevnlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Ahhh, pinnekjøtt til middag ikveld Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Nå ligger jeg bare å dør på sofaen... Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Hmm, fant 1000 kroner i lommeboken som jeg hadde glemt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Hmm, fant 1000 kroner i lommeboken som jeg hadde glemt... thbrekke og Halvor_nor reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg