Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Takk takk. :-) Ja, nå har hun fått lærlingeplass på tattoveringsstudio og skal da bli tattovør. Håper hun likevel fortsetter med utdannelsen til billakkerer etterhvert. Hun har jo tross alt gått 2 år på skole for å bli billakkerer, men dessverre var det lite lærlingeplasser i år. Siden lærlingetiden er 2 år, så er det lettest å få plass annenhvert år her i grenland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott vær vi har her på sunnmøre i dag. Når raskeste stillet på viskerne ikke er nok så begynner det å bli litt for mye, og folk begynner å kjøre som oldemor på 98 som synes at 40 er mer enn fort nok..

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trilla jeg på vogna? Med kona?Eller løpende under tak da det pissregna med brodern? Eller når jeg gikk rundt inne på messa?hm hm hm... kan ikke bli spotta gående mer..er imot min oppfatning av verden... :P

Jeg går sjeldent..du vet... gåing er uting.. :P Hvor sletta du hva og hvilken mappe og hvorfor? Skjønte ikke...

I didnt get that...!?

Du gikk med vogn og kone til messa. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var litt rart.. For en tid tilbake så ble både ebay og paypal kontoen min hacket. Jeg bruker ikke samme passord på de to. Jeg glemte å bytte passord på paypal.. Fått en epost fra en kar nå:

Hi,it seems like your password is too weak, and heavily distributed tomany websites im learning about cracking (just for learning purpose), and i found your paypal Your paypal balance is zero, but you are already verifed and I need tolet you know about this. Thank you, please dont blame me for finding your paypal 

Han viser også et skjermbilde tatt mens han har vært innlogget på kontoen min. Ingen endringer er gjort og kontoen ble automatisk sperret, så ingen skade skjedd annet enn at jeg måtte gå inn å gjøre den litt sikrere.. Men fortsatt litt skremmende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...