Kvasi Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Jeg har kjørt snøscooter opp en skibakke og det var dritfett som faen! En annen ting..hvorfor er det morsommere å slædde i en oppoverbakke enn i en nedoverbakke? Hovedsvaret er at scooter er artigest av alt. Og det er tryggere å gasse i motbakker pga at du ikke nødvendigvis ender opp i 200 km/t like fort som nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Skål godtfolk Skaal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 "ekspresstur" til stavanger med ei lasteramme på 3,5t da, nesten for fint lass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Glemte du ta med felgene mine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Wicky... Hvis du skal ha oppmerksomhet kan du vel bare punge ut det resterende beløpet på Teslaen din, eller var det bare bullshit at du hadde bestilt? flonoen, bayerks-mach-werk og Fredrik reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Ingen får oppmerksomhet med Tesla lenger LOL, hvertfall ikke i Oslo. Ble mektig forbikjørt av en i går, i innflettingsfelt, herregud de går godt! Lightning liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Vet at jeg nå må selge unna alle tre bilene...og få meg sjuer igjen til sommern... Sånn skal det låte ja F01 er en fantastisk bil, jeg har selv kun kjørt 730d men den var absolutt ingen sike den heller. Større milsluker finner man ikke, med ett par knappetrykk så stiver bilen seg opp og kan kjøres rundt svingene som en mye mindre og raskere bil Også er den jo stor med god bagasje plass til barnevogn også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Eg kjøpte den nederste med tanke på at eg synst min 5 år gamle billige 40tommer er helt ok, bare for liten, trur eg eg blir fornøyd. Den har DLNA, egentlig eneste eg var ute etter, siden receiveren min kun støtter DLNA for audio. Endte opp med å kjøpe den nederste selv! Nå er det bare å glede seg. Blir en kurant oppgradering fra 37" lcd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Haha, black friday på komplett...endte opp med en Samsung Mega Blir en god etterfølger til min htc med 4'' skjermen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Noen som har prøvd denne formen for fartsperre? Hastighetsspärr Eksos reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Wicky... Hvis du skal ha oppmerksomhet kan du vel bare punge ut det resterende beløpet på Teslaen din, eller var det bare bullshit at du hadde bestilt? Var det ikke noe jobbgreier da som gjorde at han ikke kunne kjøpeden likevel? Kanskje han har sittet for mye med beina på bordet som han likte å tøffe seg med wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=10140910 Dette kan jeg stille meg bak. Kjøpte et kina-nettbrett for noen år sidenl, og laderen som fulgte med der eksploderte etter en halvtimes tid i bruk. Mest skremmende var at den var plugga inni et støpsel under senga mi. Jeg hadde heldigvis ikke sovnet enda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Update på broderns biljakt... Han er tilbake til det fornuftige, etter surfing på bare morobiler Stikker og ser på denne på mandag http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45258677&authrecall=usermenu Noen kommentarer på hvorfor den ikke bør kjøpes? Virker som et meget trygt valg. Kjørt endel mindre enn de fleste andre bilene av akkurat samme type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Update på broderns biljakt... Han er tilbake til det fornuftige, etter surfing på bare morobiler Stikker og ser på denne på mandag http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45258677&authrecall=usermenu Noen kommentarer på hvorfor den ikke bør kjøpes? Virker som et meget trygt valg. Kjørt endel mindre enn de fleste andre bilene av akkurat samme type. Med tanke på hans tidligere uhell som du har fortalt mye om så kunne jo denne kanskje ha vært noe http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=44504494 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet November 30, 2013 Share Skrevet November 30, 2013 Noen som har forslag til hvor man bør kjøpe EX lysarmatur for Sone 0 til privat bruk? Søkt en del rundt, men finner ingen priser på nett ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg