Fredrik 90 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 1 Desember og her er det sol fra skyfri himmel og 9 varmegrader Får komme meg ut å legge om til vinterdekk omsider på bilene, selv om vi tydligvis kan se langt etter snø ennå.... RIP Paul Walker, en stor stjerne og et barndoms idol er borte Ja dette var forferdelig trist å høre, jeg har alltid vært stor fan av Paul Synes mange av mine favoritt skuespillere har død dette året her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 O`Conner... http://www.bilforumet.no/articles.html/_/nyheter/paul-walker-drept-i-bilulykke-med-porsche-carre-r44 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 1 Desember og her er det sol fra skyfri himmel og 9 varmegrader Får komme meg ut å legge om til vinterdekk omsider på bilene, selv om vi tydligvis kan se langt etter snø ennå.... Det er det samme her i Aarhus også, men det blåser stiv kuling med storm i kastene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Kødder du!? Shit... RIP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Om jeg har bart metall , er det best med syregrunning eller epoxy grunning da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Om jeg har bart metall , er det best med syregrunning eller epoxy grunning da ? for tredje gang, epoxy er best. thbrekke, Halvor_nor og Haukefer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Herregud dette er AWESOME Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Og det ble lys, jammen meg på tide!Sendte et par bilder til lokale avisaNr 10 og 11http://dt.no/nyheter/tre-smadret-bil-kraftig-vindver-skaper-trobbel-1.8190922Viste seg at treet som hadde gått over strømlinja lå 20m unna leiligheten min.Rart jeg ikke hørte at det smalt når det gikk over ende, men når nettpartner begynte å kjøre rundt på jordet her så ble jeg litt nyskjerrig.Motorsag og traktor med vinsj gjorde susen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 ...aaaaand boner. M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 O`Conner... http://www.bilforumet.no/articles.html/_/nyheter/paul-walker-drept-i-bilulykke-med-porsche-carre-r44 Er det bare jeg som syntes at noen burde tatt en nærmere titt i bilen og evt forsøkte å dra de ut istedet for å stå og filme? Uansett en trist ulykke. ...aaaaand boner. Dayum! Se wicky, et multisitat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 R.I.P Paul Walker. Han var en stor inspirasjon for mange, og måtte Fast and furious serien slutte samtidig som hans bortang! BMWE39turbo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Er det bare jeg som syntes at noen burde tatt en nærmere titt i bilen og evt forsøkte å dra de ut istedet for å stå og filme? Uansett en trist ulykke. Dayum! Se wicky, et multisitat! Skal ikke stå lenge i den røyken der før du faller om..Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Hørte akkurat nå at de hadde filmet 3 uker av Fast & Furious 7, bare... Han som kjørte bilen var ikke en amatør, han var en kjent profesjonell fører, så her gikk det sykt unna siden han mistet kontrollen... Paul Walker etterlater seg en datter på 15 år, som nylig flyttet til California for å være nærmere faren. Helt trist. Får ta en FF maraton neste helg for fyren. RIP. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Og det ble lys, jammen meg på tide! Sendte et par bilder til lokale avisa Nr 10 og 11 http://dt.no/nyheter/tre-smadret-bil-kraftig-vindver-skaper-trobbel-1.8190922 Viste seg at treet som hadde gått over strømlinja lå 20m unna leiligheten min. Rart jeg ikke hørte at det smalt når det gikk over ende, men når nettpartner begynte å kjøre rundt på jordet her så ble jeg litt nyskjerrig. Motorsag og traktor med vinsj gjorde susen! En bekjent i nettpartner tok dette bilde og la ut på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Er det bare jeg som syntes at noen burde tatt en nærmere titt i bilen og evt forsøkte å dra de ut istedet for å stå og filme? Uansett en trist ulykke. Jeg har kun banneord igjen, etter å ha sett video'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg