Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ja da satt jeg her da på Rikshosptalet og venter på en større operasjon i kneet.Gruer meg?Ja eller vent litt nei velger heller å kalle det skrubbsår etter alle disse forferdelige skjebnene jeg har sett idag.Jeg vet at jeg kommer hjem til jul.Jeg vet at etterhvert så vil jeg fungere mer eller mindre normalt.

Da er det verre med de som kommer inn stappfulle av kreft eller andre forferdelige sykdommer.Satt nå og snakket med et par som ventet på datteren sin på 4 år som hadde fått kreftdiagnose idag.En annen som kom trillende i rullestol blid som en lerke.Hadde vært igjennom en bilulykke og han var lenket til stolen etter dette.

Så til andre som klager på hodeverk,Paracet finnes og til de som klør finnes det salve.:) :)

Dagens ord fra meg;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da satt jeg her da på Rikshosptalet og venter på en større operasjon i kneet.Gruer meg?Ja eller vent litt nei velger heller å kalle det skrubbsår etter alle disse forferdelige skjebnene jeg har sett idag.Jeg vet at jeg kommer hjem til jul.Jeg vet at etterhvert så vil jeg fungere mer eller mindre normalt.

Da er det verre med de som kommer inn stappfulle av kreft eller andre forferdelige sykdommer.Satt nå og snakket med et par som ventet på datteren sin på 4 år som hadde fått kreftdiagnose idag.En annen som kom trillende i rullestol blid som en lerke.Hadde vært igjennom en bilulykke og han var lenket til stolen etter dette.

Så til andre som klager på hodeverk,Paracet finnes og til de som klør finnes det salve.:) :)

Dagens ord fra meg;).

Mye man tar for gitt!

Wish you a speedy recovery :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

attachicon.gifSkjermbilde 2013-12-03 kl. 18.56.45.pngKan tenkes de vil gå i fjærbein eller kallipper! Du får jo skrudd de på, men kanskje ikke flyttet bilen, så vil de vel også sitte skjevt på grunn av dette. E28 har ET22.

Skjønner. Så svaret ditt nå, men ringte han i annonsen før det og de er solgt.

Ingen av bilvaskene som også driver med dekk hadde noe som passet. Men det lønnet seg å spørre rundt, da jeg fikk tips om Ila Dekk på Vollebekk! De driver med brukte dekk og skal mest sannsynligvis ha noe som passer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...