Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Galaxy Tab fungerer ennå bedre pga størrelsen. Større skjerm og større taster gjør den lettere å bruke. Men vil fremdeles anbefale Tapatalk. Man får tilgang til mange andre forum i tillegg.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Skrevet
Galaxy Tab fungerer ennå bedre pga størrelsen. Større skjerm og større taster gjør den lettere å bruke. Men vil fremdeles anbefale Tapatalk. Man får tilgang til mange andre forum i tillegg.

Nei... jeg gidder ikke å gå rundt med en klump at et nettbrett. Selv en iPhone er for tung for meg. Jeg ser frem til en iPhone som er 50% lettere, like stor og like tykk, men todelt (skyvbart på langs) slik at den også har et innebygget fullverdig tastatur.

Jeg har imidlertid stor tro på at nettbrett erstatter laptopper, men også i denne sammenhengen må det utvikles en fullverdig innebygget tastaturløsning.

Skrevet

iPad er det eneste som gjelder når det kommer til Pads.

Ettersom tastaturet blir tilnærmet full størrelse er det også overraskende greit å skrive på.

Skrevet
":36nd3ucb]iPad er det eneste som gjelder når det kommer til Pads.

Ettersom tastaturet blir tilnærmet full størrelse er det også overraskende greit å skrive på.

Da skal du se den nye htcen flybird og jeg har testa den! Den er helt rå!! Og nå kommer acer med en sånn å men du kan vippe den sånn at du får fult tastatur! Og htc flybird er utstyrt med.meldinger man kan sende og android

Skrevet

Da er det strakt til Bavaria å hente bilen etter ett frontrute bytte. Med merkeverkstet og varmerute så håper jeg det blir jækla dyrt, for det er IF som betaler :mrgreen:

Håper bare ikke de har gjort bilen min skitten slik som de gjorde da jeg hadde den på service der forrige gang :roll:

Skrevet
":27psoo1j]iPad er det eneste som gjelder når det kommer til Pads.

Jeg har skrevet endel her inne på iPad, og det fungerer helt fint. En iPad med vanlig tastatur vil nok aldri komme, og jeg tror ikke det ville blitt noen suksess heller. iPhone blir selvfølgelig litt mer knotete, men det fungerer det også til korte innlegg eller privatmeldinger.

Skrevet
Da er det strakt til Bavaria å hente bilen etter ett frontrute bytte. Med merkeverkstet og varmerute så håper jeg det blir jækla dyrt, for det er IF som betaler :mrgreen:

Håper bare ikke de har gjort bilen min skitten slik som de gjorde da jeg hadde den på service der forrige gang :roll:

Du får satse på at du IKKE får nytt steinsprang 3 timer etter byttet. Det gjorde nemlig jeg, og bilen var inne til reperasjon av den nye ruta dagen etterpå. :evil:

Skrevet

Nei... jeg gidder ikke å gå rundt med en klump at et nettbrett. Selv en iPhone er for tung for meg. Jeg ser frem til en iPhone som er 50% lettere, like stor og like tykk, men todelt (skyvbart på langs) slik at den også har et innebygget fullverdig tastatur.

Jeg har imidlertid stor tro på at nettbrett erstatter laptopper, men også i denne sammenhengen må det utvikles en fullverdig innebygget tastaturløsning.

Jeg har både iPhone4 og iPad2 og kan ikke kjenne meg igjen i beskrivelsen din over at iPhone4 er tung, men det er jo helt klart en smakssak. Man får kjøpt løst tastatur/docking til iPad og det fungerer helt utmerket. Har det selv på en av mine iPader.. Herlig å bruke..

ipad-keyboard-dock-1.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...