Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Kan være det er en Norsk sjømannskirke og containeren et sikkert stjålet i Norge ;)

Ironi, har du hørt det ordet før?

Ironi vet jeg definisjonen på, dessverre er det ofte sånn at man benytter et "ironisk" tonefall ved bruk av det. Fungerer dårlig når man leser, dessuten var det et spesifikt land du nevnte og det gjorde til at jeg svarte som jeg gjorde. 8-[

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i allfall i Tyskland, der får man F10 med stoffseter ;)

Mange tyskere er ganske tradisjonelle på den måten. De liker å kunne kjøpe f.eks en 5-serie så enkel som overhode mulig. Type 518d/520i med minst mulig utstyr. Disse blir ofte solgt med ekstra gode rabatter og befinner seg derfor prismessig godt innenfor 3-seriens terretorium. Forskjellen er at noen heller vil ha en enkel 5-serie enn en påkostet 3-serie. 

Her i Danmark er det også ganske vanlig at innstegsmodellene i hver serie er enkle når det gjelder utstyr. Jeg tror f.eks at 5-serien kommer som standard med stoffseter selv om dette neppe er det som rent faktisk blir solgt. Det er sjelden at en ny 5-serie blir solgt til en privatperson. Alt handler om firma og leasingbiler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...