316 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Til og med Sulitjelma var finere, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Kan være det er en Norsk sjømannskirke og containeren et sikkert stjålet i Norge Ironi, har du hørt det ordet før? Ironi vet jeg definisjonen på, dessverre er det ofte sånn at man benytter et "ironisk" tonefall ved bruk av det. Fungerer dårlig når man leser, dessuten var det et spesifikt land du nevnte og det gjorde til at jeg svarte som jeg gjorde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 nei ikke dale spesielt... men mer sånn generelt...små gudsforlatte steder...Jeg kunne tenke meg å besøke den forlatte byen Pripyat som ble forlatt i 1986 evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Noen som vet om DAB radio er standard på F10? Ikke bare i Norge men på Tysk importerte biler også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Ganske rart om det ikke er det.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Jeg vet ikke, men ville ikke gjort regne med det. Hehe. Forbausende mye som kun er ekstrautstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Jeg vet ikke, men ville ikke gjort regne med det. Hehe. Forbausende mye som kun er ekstrautstyr. Ja i allfall i Tyskland, der får man F10 med stoffseter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Jeg kunne tenke meg å besøke den forlatte byen Pripyat som ble forlatt i 1986 image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg Dit er jeg også skikkelig sugen på å dra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Bimmers treff der neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Noen som vet om DAB radio er standard på F10? Ikke bare i Norge men på Tysk importerte biler også Nei det er ikke standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Noe småplukk.. Liten lakkskade på panseret som mest sannsynlig kan rubbes og poleres bort..Fikse varme inn i bilen, eu-kontroll, samt få på no led/white pærer foran, bytte en pære bak.. Interiøret trenger rens..virkelig.. flekkete og stygt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Ja i allfall i Tyskland, der får man F10 med stoffseter Mange tyskere er ganske tradisjonelle på den måten. De liker å kunne kjøpe f.eks en 5-serie så enkel som overhode mulig. Type 518d/520i med minst mulig utstyr. Disse blir ofte solgt med ekstra gode rabatter og befinner seg derfor prismessig godt innenfor 3-seriens terretorium. Forskjellen er at noen heller vil ha en enkel 5-serie enn en påkostet 3-serie. Her i Danmark er det også ganske vanlig at innstegsmodellene i hver serie er enkle når det gjelder utstyr. Jeg tror f.eks at 5-serien kommer som standard med stoffseter selv om dette neppe er det som rent faktisk blir solgt. Det er sjelden at en ny 5-serie blir solgt til en privatperson. Alt handler om firma og leasingbiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Sett flere F10 på finn med manuell, stoffseter og den lille skjermen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Big Horn, evnt Egon Big Horn foran Egon med god margin Kjørte og hentet min bror på fest en gang i Dale, fy får en knøleplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 Jeg kunne tenke meg å besøke den forlatte byen Pripyat som ble forlatt i 1986 image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg Dette kunne jeg tenke meg å se selv. Minner meg om tidenes beste scene i et første person skytespill noensinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg