Kristiansan'årn Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Da var en 4t lang biltur fra røa, oslo til Kristiansand unnagjort, hadde vi værr foruten køen i oslo hadde det blitt ganske nærme 3 timer ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Noen som vet om jeg kan søke om flytte av piggdekkoblat over til et annet kjøretøy, eller må man bite i det sure eplet og betale 2 ganger? oblatsiden(e) til kommunen er nede, selvfølgelig. Finner ikke en dritt av info om temaet. edit: Ser det hvert fall går an i Oslo. Håper på det beste. Det går bare med sesongoblat, men det er det jeg har. Så vi får håpe det er samme greiene i Bergen også. Pigg dekk oblat? Hva er det for no... ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Noen som vet om man kan ha 2 ps3 pålogget samme ps-networkkonto samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Nei, kun en om gangen, man blir logget ut, hvis samme konto brukes 2 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1993 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Noen som vet om man kan ha 2 ps3 pålogget samme ps-networkkonto samtidig? Nei, førstemann blir avlogget når nr.2 logger på Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Gleder meg til nyttårsaften, de rakettene her er bare helt sinnsyke!! http://www.youtube.com/watch?v=SRVYagcmQnQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Jævla lyst til og stance en E46 facelift med org. fangere ( ikke mtech) svart, og orange blinkers og bruke som bruksbil, har ikke hatt det før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Da var en 4t lang biltur fra røa, oslo til Kristiansand unnagjort, hadde vi værr foruten køen i oslo hadde det blitt ganske nærme 3 timer ★sent from my wifi microwave★ Jeg kjører alltid fra Arendal til Oslo på 3 timer, går pent og ryddig langs E18 uten duste forbikjøringer og legger meg i 120-130 km/t der firefelten åpner seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Da var en 4t lang biltur fra røa, oslo til Kristiansand unnagjort, hadde vi værr foruten køen i oslo hadde det blitt ganske nærme 3 timer ★sent from my wifi microwave★ Du tok turen nedover idag ja. Et helvete den Oslo trafikken synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45587747Haha! Denne må sjekkes ut. M5 og greier! Legg merke til detaljene på ratt og bagasjeluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Hahaha... Tenker guttene fikk seg ett lite sjokk. http://www.youtube.com/watch?v=9BTsS_R1dzk majuz og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Jeg bare elsker de LED kjørelysene, en hver m5 buede hatt slike. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Du tok turen nedover idag ja. Et helvete den Oslo trafikken synes jeg. Vurderer faktisk å flytte men trafikken er en dealbreaker... ★sent from my wifi microwave★ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45587747 Haha! Denne må sjekkes ut. M5 og greier! Legg merke til detaljene på ratt og bagasjeluke Pfft, M5 kan garantert ikke måle seg med den boksen det står type R på. Det er de råeste boksene som er å få kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 20, 2013 Share Skrevet Desember 20, 2013 Type retard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg